temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Zeg ninetje, ik zie iedere keer als jij geklust hebt, gaat je temp de dag erna omhoog.... ;)

Kun je nou niet even een hele poos elke dag klussen??? Gaat je temp behoorlijk omhoog :)

Maar verder ziet hij er netjes uit. wanneer verwacht jij je eitje?

2. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh ingiemoppie en monique doen jullie dat zo
    nou ik zit op me werk en lees altijd ff laatste blz terug vind het zelf ook altijd leuk ja maar reageer meer per persoon maar opsomming is toch makkelijker ja.

Ingiemoppie ik duim heeeeeeel hard voor je hoor.
    We willen graag nog wat zwangeren zien deze maand er zijn er al zoveel door naar okt. ga jij maar es ergens anders heen ;)

3. Terese

Terese Fanatiek lid

Hallo dames, ik straal jullie allemaal even wat warmte toe en gluur met jullie mee :sunny: :sunny: :sunny: :sunny: :sunny:

4. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    aaaah dank je terese dat geeft ons weer spirit

5. Ingiemoppie

Many many thanks.... You too Terese!!!
    Leuk dat je weer even komt snubbeken.

Zoveel zwangeren als er vorige week te melden waren, zo weinig zijn het er nu :cry: :cry:
    Ik hoop dat daar voor eind van de week nog een heleboel verandering in gaat komen. :) :)

6. Ingiemoppie

Zeg jackie, je schrijft dat jij ook vanuit je werkt meekijkt en schrijft. Ik doe dit ook.... Maar soms zit ik er dan wel heeeeeeel erg lang achter.
    Wordt er daar bij jou niets van gezegd???

Als mijn chef ziet dat ik weer eens op internet ben, dan vraagt ie wat ik daar te zoeken heb. Nou, internet research over concurrerende producten zeg ik dan. (wat ook gedeeltelijk klopt).

7. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    @jackie
    dank je wel voor eht blazen

@monique
    ik hoop ook dat ie boven het "prikkeldraad" blijft

liefs
    SAMANTHA

8. Terese

Terese Fanatiek lid

Oh Ingiemoppie, wie zijn er dan allemaal zwanger geworden? Ik ben nml even een weekje niet wezen kijken...

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh ja ingie ik ben nu allenig op kantoor het hele rijk alleen col. is met vak.
    maar normaal log ik wel tig x in per dag. Ik weet het, het is niet goed en ze kunnen me controleren maar ik krijg geen klachten over me werk ze zijn tevreden. Als het niet meer mag dan hoor ik het wel.

10. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    @terese: heb even kort terug gekeken

female tigger rebtam oek oek en firella
    en volgens mij nog wel meer hoor hihi maar het waren er wel veel ja

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0

Ik verwacht mijn eitje woensdag...mits ik een cyclus blijf houden van 27 dagen...anders denk ik donderdag...

IK zou het liefste elke dag willen klussen...maar helaas manlief werkt veel in het buitenland...ik hoop dat ie vanaaf thuis is....dan hebben we tenminste nog een redelijke kans!

Anders is het weer hopen op het superzaad van terese dr man! ;)

Terese...gluurster...kus!

12. Ingiemoppie

dank je, ik kon er even niet meer zo snel op komen!!

en ik doe het ook stiekum als chef er niet is.....
    Nu is hij terug en dan staat het venster op klein zodat ik snel kan wegklikken. hihihii

13. Ingiemoppie

duim duim dat ie er vanaaaaaaf is!!!! En dan beetje magic pringles en dan komt goed!!

14. Danny

Danny Niet meer actief

Hallo Dames,

Ik lees al een paar weken mee in deze rubriek en ben sinds deze periode aan het tempen.
    Alleen snap ik er eigenlijk geen .... van.
    Kunnen jullie mij helpen met wat mijn temeraturen betekenen????
    vorige week maandag was dag 19 van mijn cyclus en was mijn temp.37,2
    gevolgd door 36,9-37,1-37,1-37,1-36,8-36,9-37,1 en vanochtend op dag 27 van mijn cyclus weer 37,1.
    Oja ik heb een cyclus van 28 dagen dus morgen is mijn nod.

Alvast bedankt en veel succes allemaal.
    Liefs Danny!!!

15. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    nou dat is redelijk hoog vind ik
    je kunt het in FF netjes in een grafiek zetten en die kijkt of je een ei hebt gehad.
    Zie 1e pagina van dit topic succes voor vragen zijn er genoeg meiden die je weg wijs kunnen maken

16. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Hoi dames,

Onverwacht hebben de :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
    :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
    ook mij bereikt.

:( :( :(
    Hoef dus van de week niet te testen.
    Ik heb nu twee rondes achter elkaar een cyclus van 26 dagen. Wel fijn om te weten dat hij nu (hopelijk) constant blijft.
    Op naar de volgende ronde.

PS: Zit het in het weer of zo??

groet
    Een verbaasde Mieltje

17. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    als morgen je NOD is en je heb een vaste cyclus , dan zou je temp morgen ook hoog moeten zijn en blijven wil je een kans hebben dat je zwanger ben.............keldert hij morgen dan zijn de kansen veel al bekeken en kan je er oprekenen dat je ongi word............
    als je temp zo'n 18 dagen na je ei hoog is ( met afentoe een dipje toegelaten) dan is je kans heel groot op een zwangerschap............

suc7 morgen.... ;)

18. Danny

Danny Niet meer actief

Harstikke bedankt voor jullie snelle reactie!!!!

Ik snap het nu allemaal ietsje beter, mijn temp. is nu al 14 dagen hoog, sinds mijn ei, dus ik hoop dat hij hoog blijft.

Ik denk dat ik toch maar eens een poging ga wagen bij FF, ookal is mijn engels bar en bar slecht hihihi.

Bedankt meiden en succes allemaal ik zal voor jullie duimen en blazen.
    Liefs Danny

19. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Hoi Danny,

Welkom bij de tempbabes.
    Maar omdat jij bent begonnen op dag 19, is het ook voor ons heel moeilijk om je wijzer te maken.

Is beter als je op 1e dag van je ongi begint.
    Enige wat ik denk de te kunnen zeggen is ,dat je wel zal gaan zien, dat als hij nou ineens omlaag gaat je ongi gaat worden of bent.
    Gewoon volgende keer (als dat nog nodig is) beginnen en dan alles hier vragen en volgen, dan leer je het vanzelf

Groetjes en succes met alles
    Monique

20. Danny

Danny Niet meer actief

Nou ik heb even mijn eerste temp. kaartje ingevuld van de afgelopen periode, ik hoop dat t zo wat duidelijker is allemaal.
    Mijn engels is toch nog niet zo slecht geloof ik hihihi :)

Liefs Danny

Deel Deze Pagina