@ Monique: dank je wel @ Brr: toitoi @Patje: ?? EITJE, waar ben je dan? @ Mirre: innesteling.. je weet het antwoord al, haha @Janne: plijsters nodig? Ik hoop dat het duimen werkt maar je moet ook leuke dingen gaan doen hoor. JE HEBT VAKANTIE!! @Ingiemoppie: ik verwacht dat je nod dag zeker nog een week op zich laat wachten. @Sonja: samen naar de overkant (zullen we berebotje gaan vragen)
hoi meiden! Het wordt voor mij nu ook wel erg spannend! Morgen is mijn NOD! Maar ik voel niets.........althans wat mijn mijn ongie te maken kan hebben. Beetje buikpijn (spanning waarschijnlijk). Mijn temp doet al net zo raar...omhoog en dan weer omlaag enz....en mijn rode kruis is ook weg!!! Snap er niets meer van. Als de toch morgen komen, dan heb ik alvast een goed voornemen: volgende cyclus heel goed tempen...kijken of er dan iets te snappen valt! Haha! groetjes zenuwachtig meisje (nicole)
Hoi Lot, Ik test sowieso niet voor as. vrijdag omdat ik al vaker teleurgesteld ben, en ik een nega test wil voorkomen. Normaal heb ik wel altijd vanaf mijn ei ontzettend gevoelige en pijnlijke borsten en deze periode niet #-o , maarja ik zal maar afwachten en niet teveel hopen. We zien wel Liefs Danny
Nicole1982, wat spannend meid, ik zal heel hard voor je duimen en je temp. omhoog blazen tot ik duizelig wordt. Liefs Danny
Danny, Sorry heb je denk ik verkeerd begrepen. Nou is het allemaal veel duidelijker. En kom je meteen met een perfect kaartje aanzetten ook nog!! Mooi hoor meis, nou hoog blijven morgen en overmorgen dan is er grote kans dat je zwanger bent. Groetjes Monique
Hoi Monique27, hihihihi geeft niks hoor ik zei t ook erg onduidelijk. Bedankt voor je hulp en reactie. Liefs Danny!!!
@Lot, Je lacht me toch niet uit he betr m'n vraag over innesteling hihi @Mieltje, Jammer meid!Balen dat zo onverwachts is. @Danny, Welkom!! Alle begin is moeilijk het is ook mijn eerste maand met tempen. Uiteindelijk komen we er wel.. Mirre
Ik ben er weer meiden... heb alle restjes en stukjes moed uit elke la gehaald die ik tegenkwam en probeer jullie weer te komen supporteren. Een tempkaartje plaats ik nt meer tot ik weet waar het probleem zit...maar 'k ga me energie wel positief gebruiken om jullie aan te moedigen want wil hier heel wat vruchtbare kaartjes zien ok !!
Ik ook ff flink aan de baal!! Wederom komt mijn menneke deze week weer niet op tijd thuis!! Ik verwacht morgen of donderdag mijn eitje...en nu zit ie in duitsland en hoogstwaarschijnlijk morgen ook....bah! Wrede speling van mijn lot....vorige week was ie gewoon wel weer bijna elke aaf thuis....net zoals de ronde hiervoor en toen was ie na mijn eitje ook veel thuis... Zul je zien dat dat volgende week net zo is... Ik heb er dus flink genoeg van...dit gaat al 3 rondes zo! Ja zo verminderen mijn kansen wel erg he... Ik hou t dan ook ffkes voor gezien...natuurlijk meld ik me morgen wel even met mijn temp... sorry dat ik even geen puf heb om jullie bij te staan...ik voel me een heuse egoist...maar dit doet best zeer...Ik denk wel aan jullie en hoop en duim nog net zo hard!! Alsof mij even heel duidelijk gemaakt moet worden dat het onze tijd nog niet is... Kus!
Ninetje lieverdje!! Het is echt kl#%$te voor je dat het zo loopt!!! En voel je geen egoist!!! Dat ben je niet... Ik begrijp het volkomen meiske... Heel veel sterkte de komende tijd enne laat zo nu en dan wat van je horen!!! Een dikke vette digiknuf van mij !!!
Hey Ninetje, meissie toch.... Je hoeft je niet te verontschuldigen. We snappen dat allemaal best hoor. Het is ook niet niks als ie iedere keer weg is... Misschien is 4 jullie geluksgetal..... Een hele dikke digiknuff van hier.... :flower:
Ninetje, Geeft niets hoor meid!! Volle begrip hiervoor. Lekker uitsnuffen vanavond en morgen weer lekker ons komen vervelen Jouw tijd komt echt wel meis, let maar op. Groetjes Monique
Hey meiden, Heb ff een paar dagen mijn kaartje niet geplaatst maar dat komt omdat ik er echt geen hout meer van snap. Ik had al heel vroeg mijn kruis. Op dag 9 al! vond ik al zo vroeg. Toen kelderde mijn temp in ene heel erg. FF heeft kruis weg gehaald en zegt nu iets van dat ik niet fertile ben???? Oh god, wat betekent dit... Ik had inderdaad op die 9e dag menstruatie pijn en ook pijn in mijn rug dus dacht toch echt dat ik mijn ei had gevoeld. Dag ervoor geklust dus (of 1,5 dag eigenlijk)ik dacht dat wordt een mooie kans. Maar nu afgelopen zaterdag en zondag en ook nog gisteren weer erge menstruatie pijn en last van onder rug. Ik snap er echt niet van, moet ik me zorgen gaan maken??? Ik zal mijn kaartje even plaatsten, kunnen jullie zien hoe het schommeld bij me.
Iemand die me een beetje kan helpen : Word echt onzeker van dat stomme kaartje.... Liefs lovely :flower: