temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @patje,
    Oh samen een ei gehad, maarre wanneer is jouw NOD dan nu?
    Als gisteren m'n ei was en ik hou m'n 'normale' cyclus aan van 25 dagen dan heb ik een L.fase van 10 dagen (net als vorige cyclus)... :(

2. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Zo moet mijn lief volgende week ook op pad....met z'n potje!
    Maarre misschien weet jij dat wel..er staat binnen 30 min inleveren, maar dat halen we niet qua verkeer s morgens!! :( ..moet dat echt??
    De parkeerplaats lijkt me ook geen optie..
    (even teruggelezen: Solly jullie brengen het bij de ha, wij het zh dom van me :oops: )

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Nee hoor, wij brengen het ook naar het ziekenhuis. En ben zo opgelucht, omdat het 2 weken geleden allemaal niet lukte....
    Wij zijn er wel binnen een half uur, maar bij ons stond binnen een uur op het formulier :( Dus dat lijkt me dan toch ook ok...

4. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    hhmmm weer terug naar 36,8
    lager mag ie echt niet komen
    morgen is de laatste dag van mijn luteale fase
    in zoverre hoelang die de andere maanden was dan
    ik was altijd netjes op tijd

5. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Super elvira, ik hoop op goed nieuws voor jullie!!!

@ mirre, ik heb altijd een lange luteale fase, dus ik moet gewoon nog 2 weken wachten op mijn ongi!

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zal duimen dat ie daar blijft Lorfiedal...of hoger natuurlijk ;) Spannend altijd die laatste dagen...blehhh

7. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goede morgen ladies,

Ik zag weer een paar hoge kaartjes, vooral danny..........al 15 dagen hoog........netjes nog 2 á 3 dagen zo hoog en je heb een zeeeeer grote kand dat je zwanger ben..........*duim**duim**duim*

Mirre...spannendddddddddddddddddd... :)

Voor de andere dames............ [-o<

Ik zal mijn kaartje ook ff plaatsen...pas over 6 dagen verwacht ik mijn ei, dus het is ff afw88.
    Ik ben gisterenavond wel weer gewoon rond half 11 gaan slapen (integenstelling tot de 2 dagen doorvoor, was het rond 1 uur)...........en mijn temp is weer omhoog gegaan..........misschien dat het daardoor toch wat lager lag....???

Ik ga morgen beginnen met me ovu testen, en zaterdag begin ik met plassen voor het UMC.....aftellen is dan weer begonnen ;)

8. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    @Spijkervrouwtje,

Heel veel succes bij de HA!

Liefs An ;)

9. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    jazeker elvira het is een crime dat wachten en dan ben ik nog maar een groentje daarin!

10. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hallo,

ik kom me er ook maar weer eens mee bemoeien.

Ik heb vanochtend ook een potje ingeleverd. Bij ons ziekenhuis hanteren ze een uur. Maar ik heb navraag gedaan, of het echt heel spits komt, daar ik vanuit een andere stad moet komen en het vaak ook niet binnen een uur haal. Ze hebben mij verteld dat het niet precies op dat uur komt.

Mocht je toch binnen een half uur willen, je kunt ook altijd samen naar het ziekenhuis gaan, en daar het één en ander produceren. Dan heb je het vers van de pers, zeg maar ;)

Ik heb vanmiddag de inseminatie, ben erg benieuwd. Ik heb er deze keer een goed gevoel over. Hopelijk klopt dit gevoel, en de pendel van Sonja.

Hieronder mijn kaartje.

Voor de rest: allemaal succes in deze of de volgende ronde. Dat we maar met z'n allen naar de andere kant van het forum verhuizen. Even plaatsmaken voor de nieuwkomers.

Groetjes, Jaycey

11. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik ga voor je duimen Jaycey!!

12. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Jaycey
    Dank je wel voor je antwoord!
    Ik zal ook voor je duimen vanmiddag!!
    We komen idd van buiten de stad en een uur zal het eerder zijn dan een half uur, ze doen het er maar mee ;)

13. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    @elvira mooi kaartje hoor hoog houden nu he

@mirre ja had genoeg geklust za. zon. ma hihi succes trouwens

@ingie: mooie hoge temp maar wel een laat ei of niet?

@patje bedankt voor de tip zal het eens proberen

@lorfiedal hij is nog mooi hoog hoor zal ff blazen voor morgen pfffffffffffffffffffff daarblijven he

nou succes allemaal iniedergeval met w88 enzo

mijn ei was trouwens wel vroeg was die vorige maand dag 15 nu op dag 13??!! dus ben benieuwd

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

Jaycey: ik ga voor je duimen. succes vanmiddag
    elvira; voor jullie ook. ben benieuwd naar de uitslag.
    jackie: ja, als FF het goed heeft heb ik idd een heeeeeeeeel laat eitje gehad. Ben er zelf niet van overtuigd. Moet normaal vrijdag ongi worden, dus we zien het wel. Zou wel superkorte luteale phase geweest zijn. We zien wel...

Alle anderen: veel geduld in de wachtphase.... / veel plezier met klussen / en ik hoop dat de temps flink hoog blijven...

Kus

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    GOEDEMORGEN Tempbabes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

WAHOEEEEEEEEEEE!!! DE rode kruis, eisprong komt toch overeen met wat ik zondag voelde !! En!!!!
    We hebben in de nacht van zaterdag op zondag geklust...
    Wat ik wel vreemd vind is dat mijn temp. wel MEGA hoog is!!!

16. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hee silla toppie wijfie dat ziet er goed uit toch
    nou die zwemmertjes op je ei afgestuurd??? :)
    ik hoop het voor je
    Ik heb deze maand me ei niet gevoeld vorige x wel. maar hij was maandag en heb ook za. en zo. geklust dus lets hope so

17. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Zanoni -> je hebt bijna dezelfde kaart als ik joh! Eerst lekker stabiel en nu naar beneden... hopelijk komt er een superei aan!

Mirre -> ziet er goed uit!

ElviraR -> Nog steeds hoog!

Danny -> Welkom, en gelijk een prachtig kaartje. Hopelijk blijft hij zo hoog...

spijkervrouwtje -> succes bij de HA...

Ingiemoppie -> toch je ei gehad?! Dan zou je wel een heel lange cyclus hebben deze keer! Maar misschien was je temperatuur een beetje in de war deze ronde...

Patje -> toch nog een ei joh, super!

Lorfiedal -> morgen weer een sprong omhoog hè! Die 37,0 stond toch mooier! ;)

Silla -> die gaat hoog zeg! En idd precies goed geklust.

Mijn kaartje doet 't even niet dus heb 'm maar hier in mijn album gezet.

Dan doet hij 't ook niet! Zo dan maar (even klikken):

http://www.zwangerschapspagina.nl/album_pic.php?pic_id=5550

Ik had juist zo'n mooie daling vandaag, krijg ik dan vandaag m'n ei misschien? Of morgen? Of is dat nu nog helemaal niet te zeggen? Ik heb meestal een cyclus van 28/29 dagen.

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    @ Elvira : Deze keer word je verplicht dr Stien : GEEN TIENDE GRAAD meer te zakken hoor ! Houen zo !! Goed dat het deze keer goed is gegaan ! Laat snel wat horen !

@ Spijkervrouwtje : Mijn duivels zijn verjaagd en hopelijk deze keer vr langer als 20 dagen ! :evil: Veel succes vandaag ! Laat je wat horen ?

@ Ingiemoppi!e : Jij wordt expert in duidelijke uitschieters na je eitje ! Succes !!

@ Patje : Heel veel succes !!!

@ Lorfiedal : Naar omhoog jij !! Ju met die paraplu !!! ;)

@ Remember : Op naar een superformitastisch ei !!

@ Jaycey : Superveel succes !!

@ Silla : Super !! Laat 'm maar lekker hoog !! ;)

@ Jebentwelkom : Daar komt vast een eitje aan ! Klus ze !!

Hier mijn laatste uitgebreid verslagje, moet morgen weer werkweek beginnen en zal pas eerst vrijdagavond weer uitgebreider aanwezig zijn !
    Iedereen die mt ongi worden : GELIEVE DAT AUB NIET TE DOEN !!!

19. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    ik kan niet helamaal beslissen waneer nou ik welke afscheiding heb..... :oops:

ik wil het wel invullen maar ik twijfel steeds wat het nou zou zijn.........
    vandaag ben ik naar mijn idee watery...want ik ben "nat".... maar het is niet doorzichtig , dus creamy........
    maar wat moet ik nou invullen....... :(

Ik heb ook nooit eerder erop gelet dus ik heb geen vergelijkings materiaal met vorige maanden..... ik weet niet af ik "natte" kan worden of nog creamy-er...........en hoe me eggwhite eruit moet zien...........

hmmmm, misschien moet ik maar gewoon niks invullen...maar ja geeft de FF dan wel een duidelijk plaatje.........??

Tjeeee wat een raare vragen over een raar onderwerp.........sorry :oops:

20. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hallo dames!
    wat een prachtige dag! en wat hebben jullie toch mooie kaartjes :D ik vraag me af hoe jullie die in een bericht zetten want ik snap het niet hihihi

nou volgens clear blue heb ik nog steeds GEEN ei. ik kap er nu ook mee, heb nog 1 teststaafje en die maak ik op. temp was vanochtend weer 36.6 en die kl*te buikpijn gaat ook niet weg :(

Deel Deze Pagina