temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Mooie stijging Silla!

Enne Stien...ik ga proberen naar je te luisteren en houd je zeker op de hoogte!! ;)

2. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Hé Remember, dat heb ik ook hoor. Ik let er deze maand ook voor het eerst op. Maar het lijkt iedere dag wel 'sticky', alleen gisteren was het iets natter :oops: dus heb ik 'watery' ingevuld. Maar of dat echt goed was weet ik eigenlijk ook niet. Misschien was het wel 'creamy'. Echt 'eggwhite' heb ik eigenlijk nog nooit gezien. Heeft iedereen eggwhite?

Ik denk dat FF wel een duidelijk plaatje geeft als je het niet invult, ik geloof dat er meer zijn die alleen de temperatuur invullen.

3. Jebentwelkom

Jebentwelkom Actief lid

11 aug 2006
    108
    0
    0
    Mijn kaartje doet 't trouwens weer, hier is tie:

Zo laag heb ik nog nooit gehad! En het was juist zo warm vannacht!

4. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn kaartje voor vandaag,gister een uitschieter gehad en vanmorgen was de temp weer normaal sinds andere dagen

5. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @jebentwelkom,denk dat je ei in aantocht is

6. Samcat

Samcat Actief lid

4 sep 2006
    221
    0
    0
    Hello ladies, vindt die kaartjes zo moeilijk in te vullen/lezen, maareh

Heb nu zelf even een vraagje, volgens m'n banner heb ik nog geen eisprong gehad. Maar volgens mij toch wel....had namelijk zondag zeer veel taai en doorzichtige afscheiding, nu woensdag is het voornamelijk melkachtig....dit krijg je toch altijd na je eisprong....of heb ik het mis :scratch:

Oh ja,

temp wisselt de ene dag 36,6 en de volgende dag 36,7 (vanaf zaterdag, daarvoor lager)...nog geen uitschieter omhoog, ga dus nu een beetje twijfelen...

any :idea:

7. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    denk dat je ei er ook aankomt jebentwelkom

sonja mooi kaartje zeg hoelang is je cyclus?

8. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ziet er mooi uit hoor dat kaartje van Sonja, en nu nog hoog blijven he!

9. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    @samcat,je moet niet op je banner letten want die is altijd het zelfde kwa ei,mijn banner klopt ook niet kwa ei vergeleken met me temp

@Jackie,17 sept heb ik me nod dat is dus al bijna

10. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Zanoni, dat zou wel eens een mooi ei kunnen betekenen, die daling!!

Danny, oeh meis wat maak jij het spannend!! volgens mij ga jij op voor de eregalerij

Mirre, joehoe, op naar een kruis, dat gaat nou echt komen, let maar op

Jackie, succes met wachten meis!!

Elvira, still going strong, weet ook dat het bij jou nog niets zegt, maar mooi nog hoor en super dat het bij mannetje goed gegaan is, nou nog een mooie uitslag voor jullie

Spijkervrouwtje, ben zo benieuwd hoe het met jou is afgelopen bij de HA, zal het vanavond wel lezen, kus voor jou

Ingemoppie, yes yes meis eindelijk voor je!! nou succes met wachten

Patje, je lichaam vertrouwen zie je wel, ei gewoon gevoeld, op naar een mooi vervolg

Lorfiedal, he joh, ik had mijn geld ook op jou gezet voor deze maand, dan kan dit niet, kom op pfffffffffff

Remember, veel plezier de komende dagen!!

Jaycey, veel succes vanmiddag

Silla, yes wat een stijging, is een mega ei geweest!!

Jebentwelkom, ook jij gaat op naar een mooi ei!!

Sonja, niet dalen he, zijn er al genoeg met problemen, jij niet meid, kom op!!

Groetjes Monique

11. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Even mijn update:

Spijkervrouwtje ik ga je teleurstellen meis, ook ik kom weer niet verder dan dag 22, dus niet volgende week hoera!!

Vanmorgen uit bed en plassen, en ja hoor daar waren ze weer, mooie grote donkerbruine druppels, spotting weer begonnen.
    Voor mij is dat altijd de aankondiging van game over, moet echter nog een week wachten voordat ik ongi word.
    Volgende week dus bellen met HA, om met dit probleem eens naar de Gyn te gaan.

Ingemoppie neem jij nou mijn cursus over???
    Mijn 2e deel gaat niet kloppen, bij jou nog wel!!!

Mijn kaartje:

Groetjes een toch weer wel balende Monique

12. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    hier is mijn kaartje weer
    mijn temp is weer omhoog gegaan

liefs samantha

hier komt ie

13. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hoe zetten jullie dat kaartje er op?

14. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

staat op pagina 1 beschreven Kim...

Groetjes

15. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Hallo Allemaal,

Ik waag me ook maar eens aan het temperatuur opnemen. Dit is mijn eerste maand waarin ik serieus de temperatuur wil opnemen.

Ik zie dat het voor een aantal dames extreem spannend is. Zie een heleboel mooie kaartjes voorbij komen met verhoogde temperaturen. Ik hoop dat jullie zwanger zijn. Succes en Sterkte allemaal.

Hieronder mijn kaartje. Er is nog niet veel te zien, maar hopenlijk gaat dat over een weekje veranderen.

16. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    Samantha mooie kaartje zeg, ben gewoon jaloers op je !

Ik heb deze maand nauwlijk een eisprong kunnen ondekken, dus we gaan straks vrolijk verder met ronde 9 :cry:
    Heb ook nergens last van geen zere borsten niks, normaal had ik dit al en mijn temp is nu 36.3 terwijl hij de vorige maan 36.8 was dus dat is wel een heel verschil.

Iedereen heel veel succes. !!

17. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    oh balen monique aan de ene kant wel balen zo'n voorbode je moet nog een week w88 maar weet al hoe of wat misschien daalt je temp morgen en was dit een innesteling???? blijf optimistisch hoor

hee samantha lekker hoog hee houden zo he!!

pompompom ik blijf maar gewoon afw88 me nod is pas de 25e bah bah

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Zo...nog steeds niet vrolijker hier...hij belde me net dat ie een *lange* rit heeft en pas vrijdag of zelfs misschien zaterdag thuis kan zijn...:cry:

Deze ronde mag het dus wederom niet zo zijn...elke maand kwam er wat tussen als ik terug denk...1 ronde ook lange rit en pas zaterdag thuis, tweede ronde dat best wel heftige auto ongeluk waardoor het klussen niet goed mogelijk was, 2de ronde niet thuis in de vruchtbare week...en deze ronde ook niet thuis...zucht!

Maar goed! Ik zet me er wel overheen en hopen dat mijn cyclus 27 dagen blijft ipv 28 want dan schuift mijn ei steeds een dag dichter naar t weekened voorlopig!

@ingemoppie....hoewel ik echt wel stevig baal, beschik ik gelukkig over een gezonde dosis *zelfspot en humor* dat trekt me er dan wel weer doorheen! Jij eindelijk een kruis zie ik...welliswaar een stippelvariant...denk dat je eitje op dag 21 is geweest...of niet?

@zanoni...*ploep* hoorde ik vanacht ergens uit de verte!! Dat was jouw eitje!!

@Danny...wanneer ga je testen?? Ziet er goed uit!!

@Mirre...lieverd...ik voel me niet helemaal toppie nog...maar ik ben door diepere dalen gegaan en heb ook in diepere putten gezeten...Maar het toeval wil dat ik uitstekend kan *klimmen* ;)
    En de 2de *ploep* die ik vanacht hoorde...was dan denk ik jouw ei!

@spijkervrouwke...heel veel succes vandaag!

@elvira...jou temp is ook heel mooi hoog!! Ik duim ook hard dat verdere onderzoeken gewoon niet meer nodig zijn en je nu een heerlijk wondertje in je buik hebt groeien!!

@patje...joepiejoept!!! Ook jou eitje is geploept!! ;)

@lorfiedal...Gaat niet gebeuren hoor! Ik blaas em hard omhoog voor je...BLAASSSSSSSSSS!!

@Jaycey....Ik duim voor een *raak schot* succes!!

@silla...whoeiiiiiiii dat ziet er mooi uit! Knappe stijging EN juist geklust!!

@jebentwelkom....ik denk dat ik ook jou eitje heb gehoord hoor vanacht!!

@sonja...hey! wat doe je nou? nu weer omhoog hoor!! Misschien wil stien dat touw nog een keer uitgooien??
    Gelukkig zit je nog ruim boven je prikkels!

@kiki80...wanneer ga je testen meiske?? ik duim hoor!

En voor de rest van onze tembabes...succes en ik blaas en blaas hoor!!

19. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik vergeet Mieltje nog...

Toch ongie geworden? Bah!! kussie en volgende ronde is gewoon de jouwe!!!

20. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Dan toch nog maar even mijn kaartje....

Vandaag geen pijn dat op ovulatie wijst gehad...nog...ook nog geen eggwhite.... :rolleyes:

Laat maar komen!! Anders gaat mijn 27 dagen theorie niet op! ;)

Deel Deze Pagina