he bah ninetje wat een ellende allemaal. Kun je niet voldende ronde die week van je ei vrij nemen en dan gezellie met je kereltje mee??? Ik hoop dat het op 1ofandere manier toch goed mag komen en anders de volgende maand es goed gaan plannen..... succes meid gelukkig kun je hier je hart luchten
Nee helaas dat kan niet...ik heb een heerlijke dochter van 9 die gewoon naar school moet en dr mamma geen week kan missen en dr mamma haar ook niet! De ritten kunnen zoals je ziet een week duren...maar ook een dag en vorige week was ie wel gewoon 3 avonden thuis...Dus we wachten het maar af... Naar hem toerijden is ook geen optie want ik heb geen rijbewijs... We kunnen niet anders dan het lot haar gang laten gaan... Kus!
He Ninetje Ja, dat zal je altijd zien he, zit jij in je vruchtbare dagen is je mannetje er niet !! Ik wil je in ieder geval heel veel succes wensen en ik hoop voor jullie dat het de volgende maand beter gaat !! Liefs M
Zo sjiek he, :queen: Gewoon a la minute een middag vrij genomen. Ja zo'n mooie dag en toch niet zoveel werk te doen. Ik ga wandelen met mijn mannetje. Vanavond zal ik op jullie reageren. Greetz Miel
@Elvira: Mijn cyclus is altijd 28 dagen en ik heb geen ongi klachten alleen lijkt mijn onderbuik sinds zaterdag wat boller. Jij gaat trouwens ook goed omhoog, houden zo meid en succes met je mannetje. @Ingiemoppie: Bedankt meid, t gaat trouwens de goede kant op met je temp. Ik ga voor je duimen. @Mirre: Spannend meid. @Remember: Klustijd is weer aangebroken zie ik!! \/ @Kimkivits: op blz.1 staat hoe je je kaartje kan plaatsen. Voor alle anderen, allemaal succes en ik zal voor jullie duimen. Liefs Danny
zo gelukkig zie ik al weer een hoop rode kruisen (op de kaartjes van ff dan he :lol, ergens anders willen we ze niet zien ) Vanmorgen bij de HA geweest. ik vertelde dus dat ik na 6 dagen na mijn ei al last van spotting had, vond hij op zich niet zorgwekkend zei hij Nou ik dus wel . Hij stelde eerst voor dat hij alleen een uitgebreid inwendig onderzoek zou doen maar ik gaf toen dus ook aan dat ik mijn progesteron wilde laten meten. Dus toen toch maar een verwijzing voor een gyn gekregen. Mijn ha zei nog trouwens ja een wat onregelmatige cyclus, niet echt zorgwekkend, ik neem aan dat als je zwanger zou zijn dat je probleem dan is opgelost..... Ja natuurlijk is mijn probleem dan opgelost... wat een L*L Ben wel trots op mezelf dat ik me niet alleen met een onderzoekje naar huis heb laten sturen. 8) Hij wilde eerst dat onderzoek meteen doen maar dat kon dus niet zei ik want ik ben nog ongi Daar moet ik dus nog voor terug komen. En dan schrijft hij de bevindingen daarvan samen met mijn verhĆ al over mijn cyclus in een brief naar de gyn. Ik heb straks meteen het ziekenhuis gebeld en kan volgende week donderdag , de 21ste, al terecht. Ben er superblij mee. Nou moet ik dus wel begin volgende week al meteen dat inwendig onderzoek laten doen want anders is dat niet voor donderdag bij de gyn. Heb de afspraak by de gyn ook algemeen gehouden (onvervulde kinderwens) en mijn hubbie gaat ook gewoon mee. Ik heb het liefst nl dat ze alles een keer goed nakijken dan bijv alleen progesteron meten. Stom eigenlijk ben nu kei blij met mijn afspraak bij de Gyn. Geeft absoluut nog geen garantie dat ik nu wel zwanger wordt maar goed er wordt nu in ieder geval naar gekeken. Elvira fijn dat het bij jouw mannetje ook gelukt is!! Ik duim voor je dat de uitslag goed is!! Stientje, kom op meid, je gaat er voro vechten volgende week hoor!!
Spijkervropuwtje, wat super meis dat je zo goe voor jezelf bent opgekomen!! Ik ben trots op je Ook megafijn dat je al zo snel terecht kunt! Ik kan me heel goed voorstellen dat je al een soort van opgelucht bent, ondanks nog geen garantie te hebben. Dat ben ik ook hoor, sinds ik bij de ha ben geweest...Ik denk aan je lieffie... Danny; whaaaa dan is het echt heel spannend....Als je morgen nog een hoge temp hebt heb ik ECHT wel goede hoop voor je...Ik duim hoor Balen dat ik niet kan kijken morgen...ben op cursus in Groningen... Mieltje Balen zeg dat je overvallen bent door de duivels. Ik hoop dat september idd jouw maand wordt!! Geniet maar lekker van je middagje vrij nu!! Knuffie... Ninetje; ik heb je ei even een trap gegeven Die durft de eerst dagen niet te komen hoor. Gaat braaf wachten tot je ventje er is
Spijkervrouwtje>>>> hele dikke pluim. Goed zo..... anders was je mooi alleen met onderzoek afgescheept. Wat een rare ha.... En zo snel al naar de gyn.Wow..... ben heel benieuwd. Er zijn weer zonnetjes aan jouw hemel (okay het is geen garantie, maar je kan er weer wat mee, met al die onderzoeken bedoel ik)...
Meiden, Ik lees steeds dat na je ei tot aan NOD je temp hoog moet blijven als je zwanger bent. Is dat altijd zo? En wat is hoog?? Stel dat ik nu naar m'n temp lijstje kijk, hoe hoog moet de temp blijven..en als ie even naar beneden gaat is dan je kans verkeken??... Als je een innesteling hebt, veranderd er dan ook iets aan je temp.. Jaaaaaaaaaaaaaaa, een hoop vragen ... Liefs van een wat temp betr nog wat onwetende Mirre
je temp moet met minimaal 0,2 omhoog gaan en blijven tot je NOD. Even naar beneden hoeft niet erg te zijn, er kan iets anders zijn b.v. het was s nachts ineens kouder, je bent ziek ofzo. Maar in principe moet ie 0,2 boven je lage niveau zitten.
Begrijp ik het goed als ik dan uit moet gaan van m'n laagste temp in deze 15 dagen was 36.43....en dan 0.2 erbij ?? Of bedoel je dat niet met lage niveau??
spijkervrouwtje: goed gedaan meis,kom maar voor je zelf op,fijn dat je al zo snel bij de gyn terecht kan
Spijkervrouwtje !!! You go girl !!!! Ik zal keihard aan je denken ! Ik de 20ste jij de 21 ste ! We gaan superhard duimen !!!
oeps sorry ik smijt geloof ik met termen zonder ze uit te leggen. Ik heb een een aantal informatieavonden gevolgd over de symthotermale methode (met temperaturen en slijmobservatie) gedaan. Daarbij gebruiken ze de term lage niveau voor het niveau voor de eisprong. Wanneer de temperatuur omhoog gaat, kijk je naar de laatste zes temperaturen voor de verhoging. De hoogste daarvan is het lage niveau. Daar tel je 0,2d bij op en je weet wat je hoge niveau moet zijn (hoger mag natuurlijk altijd). Als je temp ineens omhoog schiet is het makkelijk maar bij mij ging ie nog wel eens trapsgewijs... Ik hield het trouwens op papier zo bij. FF geeft zelf aan wat volgens hun het lage en hoge niveau is door middel van het kruis dat ze op je kaartje zetten.
Goed zo spijkervrouwtje, laat je niet met een verhaaltje van zo'n HA weg sturen. Fijn dat je al zo snel naar de gyn kan. Hoef je iig niet weken te wachten ( je wacht al lang genoeg)