@ Moontje: wow wat een dip zeg!! Geen zorgen maken hoor! Gewoon doorgaan waar jullie toch al mee bezig waren @ Stientje: ook weer aangeland tot die fijne ww....ben benieuwd naar je kaartje! @ Natasja: hoe issie met jou?? @ Meliske: je kaartje ziet er geen maand hetzelfde uit, dus soms kun je wel eens een dal voor je ei hebben en soms zie je alleen maar een stijging. Tja, het leven van temperaturen is nog niet zo simpel Hier gaat het wel weer, niet te lang bij de pakken neer gaan zitten. Ach morgen weer naar het ziekenhuis, kijken wat ze daar ons weer gaan vertellen.
moo, veel succes morgen! enneeeh we gaan inderdaad gewoon door waar we mee bezig waren hoor, ik ga er van uit dat mijn ei nog niet is geweest hoor
hier mijn kaartje weer! hij geeft nog steeds geen eisprong aan maar dat zal wel komen door wisselende tempereturen
@Stientje, ben benieuwd naar je kaartje meid!! mijn duimen draaien al weer!! @Moo, vandaag succes in het ziekenhuis! @Moontje, ben benieuwd wat je temp vandaag doet! spannend meid!! @Natasja, hoe is ie meid!! is je ei al geweest?
Bedoel je deze Sandra? Ja klopt..en sja..mijn temp is iets omhoog gegaan, maar ik was al heel even uit bed geweest om wat te pakken voor mijn lief die naar zijn werk ging....dus helemaal kloppen doet ie dan niet meer natuurlijk. Ik realiseerde het me pas toen ik er weer in lag en heb toen wel gelijk mijn temp opgenomen...
Goeiemorgen meiden. Hier weer een kaartje van mij Nou mijn ei is denk ik geweest. FF geeft nog niks aan. Maar gisteren had ik al een drukkend gevoel in mijn liezen en nu weer. Persona gaf ook weer een duidelijke test aan. En dat mijn ei onderweg is. We hebben behoorlijk veel geklust, dus daar kan het niet aan liggen... Gisteren avond was ik zelfs lichtjes misselijk en gevoelige borsten. En dat zou dan met mijn ei te maken hebben denk ik...
ja ik bedoel deze Sandra , ga hard voor je duimen hoor!! @Ooievaar, ik hoop het ook voor je meid!! wel een later ei deze keer of niet?, succes meid!! en op naar de wachtkamer!!
Lief van je hoor!!!! Ikzelf heb de hele tijd gedacht dat het deze keer raak zou zijn, maar de laatste paar dagen ben ik dat gevoel kwijt....dus ik ga er van uit dat ik gewoon ongi word. Dan weet ik dat ik in de volgende ronde om de dag moet klussen in plaats van elke dag...hiihih... Misschien heb ik mijn mannetje wel teveel uitgeput....hihiih
Hhahahhaha....nou ik moet zeggen dat stoppen met de pil echt geweldig is geweest voor mijn libido....hahaha... Maar ja, toen uiteindelijk mijn eitje in zicht kwam was het echt ff meer moeten dan dan romantiek hoor...
Ik merk dat sinds ik temp er (nog) meer druk op me ligt dan zonder tempen. Omdat ik geen idee heb wanneer mij ei zal komen schiet ik al in de stress als we 2 dagen niet geklust hebben en ik krijg mijn man niet zo ver om het om de dag te doen. We houden dat gewoon geen 4 weken vol. Iemand tips, want tempen is fijn om te weten waar je in je cyclus bent, maar ik ben er nu zo verschrikkelijk veel mee bezig dat het ook niet leuk meer is.
de ronde dat ik zwanger werd was de eerste ronde dat we het maar weinig gedaan hebben, ik had er ook echt ineens geen zin meer in om het om de dag/iedere dag te doen. volg je gevoel meid, het moet ook wel een beetje leuk blijven voor jullie allebei. gebruik het tempen alleen om te bepalen of het zinvol is om te testen of niet, dat deed ik ook en op die manier gaf het me wel rust. dat ei geloofde ik wel, FF is niet altijd even duidelijk, en ik heb niet eens een duidelijk kruis gehad!!
hallo dames, dit is mijn kaartje weer.... heb ook af en toe een gek gevoel in mijn onderbuik en pijnlijke borsten maar durf nergens op te hopen....vorige maand werd ik na 31 dagen ongi, maar heb ook wel eens een cyclus van 36 gehad...pfff wat is dat wachten toch waardeloos!
ziet er toch nog heel erg goed uit meid!! heel veel succes morgen!!(als je al gaat testen natuurlijk)