Goedemorgen Ladies! Spijkervrouwtje, wat fijn dat je zo snel bij de gyn terrecht kan! En goed van je dat je je niet hebt laten wegsturen zonder verwijzing! Hierbij weer mijn kaartje, mijn superei is er! ik heb een posi ovu test Alleen mijn mannetje was er giser niet , dus moeten we straks nog aan de klus! En dat is helemaal geen ramp
hmm weer een heel klein stukje omhoog! stiekum drie kwartier later ook getempt toen zelfs 37.0 ben benieuwd hoe dit afloopt!
Goedemorgen, M'n kaartje van vandaag. Ietsje gezakt, maar nog hoog gelukkig. Krijg ik nou morgen m'n kruis van FF??? Mirre
Goedemorgen allemaal, Nou eventjes mijn kaartje van vandaag, nog steeds hoog. Ik had gister ongi moeten worden, maar nog geen te bekennen. Gelukkig!!!! Als mijn temp zo hoog blijft ga ik morgen of zaterdag testen. Fijne dag allemaal, ik ga nu werken. Liefs Danny!!!
ziet er netjes uit maar volgens mij was ik niet de enige. Ik zag kaartjes voor bijkomen die nog veel mooier zijn. En dan op dag 12 en 14. Lorfiedal en danny en ook elviraR had goed nieuws. Het werd ook wel weer eens tijd voor leuke dingen lijkt me zo. Al een tijdje niemand naar de overkant zien varen.. Ik ga even lezen hoe het met oa sonja is. FF zoeken. Fijne dag allemaal! Het blijft vandaag mooi weer! En morgen!
@Jackie, geen dank. Succes met wachten!! @ danny, dat ziet er echt goed uit meis!!!! @Lot, jij gaat ook goed, houden zo!! @Mirre, ja als je morgen ook hoge temp hebt krijg je ook een kruis, probeer maar eens. @Lorfiedal, bij jou ook spannend meis, ziet er goed uit. @ mezelf, beetje vreemd, ik had een hogere temp verwacht vandaag, heb toch heel erg sterk mijn ei gevoeld dacht ik. Morgen maar weer eens kijken.
@patje: Wanneer heb je het volgens jou gevoeld. het kan zijn dat ff nog ff wilt wachten met het plaatsen van het kruis. Toch heb je al wel zo'n daling gehad dat ik het ook zou denken. (2x zelfs) En jij maar je best doen met je mannetje, vervelend maar ook weer niet, haha
@Patje, ik heb bij FF ff geprob door morgen de temp van 36.74 in te vullen , maar krijg dan nog steeds geen kruis!? ... Wat doe ik niet goed??
Ik heb dinsdag heel erg duidelijk de hele dag een raar trekkend gevoel gehad naar mijn linkerlies. Ik zou toch zweren dat dat mijn ei was, de vorige maand had ik dat ook en toen bleef mijn temp hoog. Heel vreemd, maar ff kijken wat mijn temp morgen doet. Hihih, anders vanavond nog maar weer eens aan de klus.
hmm, vreemd, ook niet als je een nog iets hogere temp invult? Ik zie dat je voor die daling ook een erg hoge temp hebt gehad, misschien zet FF 'm daarom niet.
Ik denk wel dat je je ei hebt gehad hoor! Ik heb ook wel eens een kaartje gehad waar ik geen kruis op kreeg, en 'm toch heel duidelijk gevoeld heb. Ik heb nu ook weer een lagere temp, maar ik weet haast zeker dat mijn ei is geweest want ik heb 'm goed gevoeld. Als ik bij morgen een hogere temp invul krijg ik ook nog geen kruis dus ik zie wel.
En als je de temperatuur van vandaag (die was toch iets gezakt?) weghaalt? Net doen of je vandaag niet getempt hebt. Komt er dan een kruis? Of anders een fictieve, hogere temp vandaag invullen? Ik heb bij mij ook even vooruit gekeken. Als ik morgen mijn temp invul die gelijk is aan of hoger dan m'n temp van vandaag, zet FF een kruis op dag 16. Maar dat klopt niet, want ik heb gisteren (dag 17) in het ziekenhuis voor de inseminatie gezien dat het eitje nog niet gesprongen was. Dus eigenlijk heb ik óf gisteravond of vandaag mijn eisprong. Moet vanmiddag weer naar het ziekenhuis voor een controle-echo. Of het eitje wel echt gesprongen is. Hieronder mijn kaartje:
Goedemorgen ladies!!! Nu breekt mijn klomp!!! Mijn rode kruis is verplaatst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik weet gewoon zeker dat ik 18/9 (waar de kruis gister stond) mijn eisprong gehad heb!! Ik heb hem gevoeld??? IK SNAP HET NIET MEER want dan heb ik volgens mij niet goed geklust
P.S. Ik heb een dilemma!!! Vrijdag op zaterdag nacht vertrekken we naar onze vakantiebestemming (met vliegtuig) nu kan ik natuurlijk niet tempen??? Gewoon maar overslaan?? Wie weet raad!!!