temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Goedemorgen ladies, :rolleyes:

Mijn lichaam doet raar. :(:
    dag 1 12-9: T 36,12 en toen werd ik ongesteld, raar want sinds ik temp is mijn temp altijd de eerste twee dagen van mijn cyclus nog hoog!!
    dag 2 13-9: T 36,32 (kan ik nog mee leven)
    dag 3 14-9: T 36,70 Zo die gaat met sprongen omhoog.

En nog iets ik verlies alleen maar helder rood bloed, geen stolsels?
    Wie herkent dit?? :(:

Greetz

2. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik neem aan dat je dag 18 bedoelt ;) , het is vandaag pas 14 september.

Het gebeurt wel vaker hoor, dat FF het kruis niet precies goed zet. Doet ie bij mij deze maand ook (zie mijn stukje hierboven). Maar al zou het kruis door FF wel goed gezet zijn, dan nog heb je wel goed geklust hoor. Niks aan het handje.

Maar als ik jou was, zou ik gewoon de dag aanhouden, waarop jij je ei gevoeld hebt. Dan lig je gewoon een dag voor op FF.

Groetjes, Jaycey

3. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Thanks voor de geruststelling Jaycey!!!
    Pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff wat een gedoe allemaal...
    ik bedoelde idd dag 18 hihihihih 18/9 ben ik lekker op vakantie !!!
    Weet jij trouwens ook een tip wat betreft het tempen op de dag dat ik vertrek (is mijn PS posting)....

4. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @Silla
    FF zet bij jou tenminste een X...bij mij niet eens :rolleyes:
    Een tip wat betr t tempen, hmmm ik ben bang van niet.
    Denk dat het enige is wat je zou kunnen doen is voor vertrek tempen of bij aankomst, maar of dat zin heeft???

5. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    ik hoop dat ik het zo goed heb gedaan hihihi
    vandaag de laatste ovutest gedaan maar nog steeds geen ei.

[​IMG][/url][/img]

snappen jullie het nog? ikke niet :( nog steeds buikpijn en een kop vol met pukkels

6. Micha

Micha Fanatiek lid

8 jan 2006
    1.231
    0
    0
    Woerden
    zo meiden dat ziet er voor een aantal voor jullie goed uit.

Hier is mijn kaartje en ik voel me zwaar beroerd barstende hoofdpijn en misselijk.

7. Terese

Terese Fanatiek lid

meid maak je niet druk ;)

Het is een suggestieve datum, waarbij FF DENKT dat je je eisprong hebt. Hij kan het mis hebben, so no worrys. Je eigen lichaam weet het altijd nog het beste te vertellen ;)

Wat betreft tempen: dat kan je toch heus wel een dagje overslaan? Je zal er niet meer of minder zwanger van worden ;)

8. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Tja, een tip. Ik zou persoonlijk denk ik de thermometer aan de kant gooien, op vakantie. Maar ik kan me voorstellen dat je het wel bij wilt houden.

In dat geval zou ik pas op de plaats van bestemming weer gaan tempen. Op dit moment is de temp nog niet echt van belang, je hebt je kruis, dus pas aan het einde van de wachtweken wordt het spannend, of de temp hoog blijft.

In ieder geval veel plezier op vakantie.

Groetjes, Jaycey

9. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    ik zou hem gewoon overslaan silla want je mist slaap enzo dus is niet werkelijk je temp.
    en je hebt je ei al gehad dus 1x overslaan is geen probleem toch dan neem je hem lekker maandag.
    Waar ga je heen trouwens?

10. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    hee kom bravo voor jou en mij ik heb vandaag ook voor ut eerst me kaartje kunnen plaatsen haha maaruh ja wiebel kaartje zeg succes meid

11. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    kom = kim haha

12. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    hahaha ja dat had ik al door ;)

nou mijn kaartje is net zo kriegelig als jou. kom er zelf geen wijs uit. en hier zitten allemaal ZÉÉR ervaren dames :D

hoe is het verder met je?

13. Jaycey

Jaycey Bekend lid

24 jun 2006
    778
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hoi Kim,

heb even naar je kaartje gekregen. Ik weet eigenlijk niet hoe lang jouw cyclus normaal is, maar het lijkt mij, dat je eitje er nog aan moet komen. Dus dan klopt het wel dat je ovutest nog steeds negatief is. Ik heb zelf ook altijd buikpijn als mijn eitje aan het groeien is, en dan nog eens als het gaat springen. Ik denk dat één dezer dagen je temp wel gaat zakken, dan komt je ei eraan.

Blijven klussen dus.

Groetjes, Jaycey

14. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    jaycey, mijn cyclus is al 4 maanden 28 dagen. dus daarom snap ik het niet hahaha. ik heb al aanhoudend buikpijn sinds mijnmenstruatie deze maand. heb ik normaal nooit. en in de andere maanden had ik mijn ei wel rond dag 13/14.

15. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    @ Jacky,

We gaan naar de Canarische Eilanden (Gran Canaria op precies te zijn)...
    Ik kan niet wachten we zijn al 2 jaar niet met vakantie geweest (verhuizing, 3 overleidens, vriend enige tijd baan kwijt geweest door een arbeidsconflict ~ door bedrijfsovername~ , kat regemaltig ernstig ziek, miskraam, mijn werk is momenteeel met de 3e " reorganistatie" bezig enz enz) dusssss we zijn er wel lekker aan toe!!!

16. kimkivits

kimkivits Fanatiek lid

28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    oho silla wat lekker!
    ben stiekum jaloers op je. zou ook wel op vakantie willen. geniet er maar lekker van!

17. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    @kimkivits
    Ik ben ook blue hoor, nieuw als temper...maar volgens mij moet je ei gewoon nog komen..al is ie verlaat :(

@Silla,
    Lekker vakantie, mag ik mee? ;)
    Heb altijd het idee/gevoel dat iedereen zwanger terugkomt van vakantie!
    Had ik zelf tenminste wel in juni ... :)

18. jackie

jackie Fanatiek lid

10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    @silla oh lekker meid nou geniet ervan zou ik zeggen het is je gegunt. En maak je niet dik om die temp of juist wel dik :):) hihi genietze

@kim ja de mijne schommelt ook wel ja maar ik kan altijd wel zien dat me ei is geweest en paar dagen na ei gaat ie nog verder omhoog vorige maand zelfs boven 37 dus w88 rustig af

19. sweewy

sweewy Lid

28 jul 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen meiden!

Zie mijn tempkaartje...bah nog geen eisprong in zicht...maar als íe komt..dan is mijn ventje weer thuis (vannacht)! Joepie, toch nog een beetje hoop!

Ben vanochtend naar de huisarts geweest en wat denk je...hij vond het heel normaal dat ik een doorverwijzing gyn wou. Hij zei: het is normaal en begrijpelijk dat je minstens na een jaar proberen zonder enig resultaat naar de gyn gaat voor onderzoeken. Wat een supervent!!!

Ik heb dus gelijk gebeld naar het ziekenhuis en kan 3 oktober 's ochtends terecht voor intakegesprek. Nou maar hopen dat mijn man vrij kan krijgen!

Danny:Wat een mooi tempkaartje zeg! Volgens mij kan het niet missen dat je zwanger bent (zeg ik wel voorzichtig hoor), want je bent 16 dagen na je ei en je hebt goed geklust. En..ik zie toch wel een tempdaling op dagen na je ei, namelijk 5,7 en 11. Nou maar hopen en veel duimen voor je meid.
    Blijf hem doorblazen,pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff................

Kimkivits: Wat een daling zeg in je eerste dagen van je cyclus. Jij had zeker zin in een adrenalinestoot! ;)
    Heb nog hoop, want volgens mij als ik je kaartje zie dan komt er zeker nog een eisprong in zicht!

Misha: Meid, hoe is het nu met je? Vervelend die klachten. Ik geef je hierbij ibupofen, primperan, kopje thee en een lekker bedje waar je kunt slapen. Beterschap!

Silla: Meid, geniet van jullie vakantie en beide veel sterkte gewenst gezien de omstandigheden. Kom lekker uitgerust thuis!
    Veel vakantieplezier!

Alle andere meiden die ik ben vergeten, veel succes(anders wordt het wel heel lang bericht :scratch: )

Liefs Sweewy

I'm happy

20. sweewy

sweewy Lid

28 jul 2006
    41
    0
    0
    Noord-Holland
    Oeps iets ging verkeerd, hierbij mijn tempkaart

Deel Deze Pagina