Hier even kort berichtje, mijn chef hijgt in mijn nek vandaag.... druk druk druk Silla: alvast fijne vakantie KimKivits: ik denk ook dat je eitje nog moet komen. en iemand ging vandaag naar de gyn om te kijken of eitje komt: DUIM DUIM DUIM hier mijn kaartje. Ik denk nog steeds dat ik morgen gewoon ongesteld ga worden hoor. Want zo raar als deze maand was mijn cyclus nog nooit. hahahah. (normaal altijd 27/28 dagen cyclus) P.s. iedereen die ik even vergeten ben: sorry Maar duim ook voor jullie natuurlijk!!
dank jullie wel meiden! is lekker als iemand zo die onzekerheid een beetje weg kan halen maar het is wel een erg laat ei hahaha! dit weekend maar weer es klussen dan en die 37.8 was door een griepje haha maar goed, ik ben nu al zenuwachtig voor de NOD omdat ik het niet meer snap hahaha
Zeg Kim, ook al wordt het niets deze maand.... je hebt dan wel de ervaring van het tempen van deze maand en vergelijkingsmateriaal voor de volgende toch?? Maar we duimen voor deze ronde hoor \/
dank je inge! ja je hebt gelijk, ik ga ook echt braaf mijn wekkertje zetten. ook in het weekend. hebben jullie nog tips voor me wanneer ik nu het beste kan klussen, als je zo naar mijn kaartje kijkt?
omdat het heel moeilijk om te zien is wanneer je eitje er aan komt, zou ik minimaal voor het klussen om de dag kiezen...... Dan weet je zeker dat als je eitje eraan komt, dat je goed zit!!
Danny dat kan haast niet missen... Mirre je krijgt pas een kruis wanneer je 3 achtereen volgende tempjes hoger zijn dan de 6 dagen ervoor... Silla fijne vakantie. Ik moet soms ook om 2u in de nacht mijn bed uit en dan temp ik ook gewoon, maar een dag overslaan kan ook geen kwaad hoor.... Gr. Britt
Mijn kaartje, moet mijn banner nog even aanpassen.. Eindelijk mijn ei, kon gisteren niet tempen. Liefs Britt
Britt, maar m'n temp was voor ze eisprong al best hoog... dus alleen als het 'nog' hoger zal worden krijg ik een kruis. Dus stel dat iemand grieperig is en verhoogde temp heeft , dan krijg je van FF geen kruis na je ei, want dan kun je daar nooit bovenuitkomen?
Tja dat staat bij FF. Ik denk dat je dan dus aan kunt geven dat je ziek bent(als je betaald lid bent) en anders discarted of zoiets aanklikken. Dan neemt hij je temp niet mee van die dag, maar staat wel op je kaartje.
@Micha, balen voor je dat je je zo rot voelt. Ik hoop dat je je na je slaapje weer wat beter voelt. Knuf patje.
Ik had deze maand ook dat ik alleen bloedverlies had. Ik had eerst op zaterdagavond beetje roze. Mijn NOD was die zondag. Het stopte en toen werd ik dinsdag echt ongesteld. Dinsdag was het redelijk normaal. Het enige gekke was dat ik geen menstruatiepijn had zoals normaal. Woensdag was het al een stuk minder en Donderdag had ik nog maar een beetje bloedverlies. Het vreemde was wel, dat ik naar mijn mening alleen bloed heb gehad en geen brokjes. Maar wat dat nu betekent? Geen idee. Ik was dus maar 3 daagjes beetje ongesteld, terwijl ik dat normaal altijd 5 dagen ben. 3 dagen zwaar en 2 licht. Nu was het gewoon vreemd. Mijn temperatuur is gewoon normaal laag, dus zwanger ben ik niet, maar het blijft een beetje vaag. Groetjes, Marianne
Hallo dames, Ik kon het niet laten en heb net een test gedaan en er kwam een licht maar toch heel duidelijke streep op te staan!! Ik voel me zo raar nu maar t is toch echt waar, we zijn ZWANGER\/ !!! Ik kan t niet geloven, moet even aan t idee wennen. Ben meteen naar de drogist gegaan voor een speen met de tekst pappa is the best, voor mijn vriend en nog een cb test voor morgen ochtend, voor de zekerheid ofzo . Had niet gedacht dat t zo snel raak zou zijn, omdat mijn vriend nogal wat problemen en operaties heeft gehad aan zijn zaakje, en de dokters niet wisten of hij nog wel vruchtbaar was. Hopelijk kunnen jullie snel met me mee, en wordt dit een hele vruchtbare maand, ik ga heel hard duimen en blazen voor jullie!!! Liefs Danny!!
Woehoe Danny! Doe gerust nog een test, maar het is al zeker hoor! Je bent ZWANGER GEFELICITEERD!!!!! En alle andere dames, hopelijk wordt dit voor iedereen een vruchtbare maand!
Zanoni -> wat een super daling en super sprong! En ook nog een positieve ovutest, dat kan niet missen... aan de klus dus! Lorfiedal -> wow, dat ziet er mooi uit!!! Hoe lang is je cyclus meestal? Jackie -> ook een mooi ei gehad, en een kruis, en goed geklust Danny -> zo'n kaartje wil ik ook wel... succes met testen! Lot -> ook die ziet er nog steeds mooi uit, en blijft maar omhoog gaan patje -> morgen moet hij hoger zijn hè... Silla -> het kan best dat je ei op dag 18 geweest is, FF is toch maar een rekenmachine? En al zou hij op dag 19 geweest zijn heb je ook de dag er voor nog geklust, is toch goed? kimkivits -> vreemd joh! nog even afwachten wat je temp gaat doen... Britt -> die gaat ook lekker omhoog, nu zo houden hè! UPDATE DANNY -> super, gefeliciteerd! Het kon ook niet missen hè...
Oja hier komt die van mij: Ik baalde een beetje vanmorgen, had toch graag een hogere temperatuur gehad, of een lagere, dan wist ik zeker dat hij nog moest komen. Nu weet ik nog niks, 36,5 is een normale temperatuur voor mij. Ik hoop wel dat hij geweest is, we hebben juist zo goed geklust! Ik heb vandaag wel een vreemd gevoel in m'n buik af en toe, maar ja dat kan van alles zijn. Een duidelijke eisprong heb ik nog nooit gevoeld. Wat denken jullie?
Danny ........Gefeliciteerdttttttttttttttttttt........... Het kom idd niet meer missen .........16 dagen zo'n mooie hoge temp!!!! Toppieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, geniet er van samen met je mannetje!!! \/
Zanoni, veel plezier vanaaf en anders heb je vast nog wel sterke zwemmers in je hoor Lorfiedal, zie je wel ik heb op het goede paard gewed!! Mirre, ik denk dat jij wel eens geen kruis kan krijgen, niet schrikken hoor je bent wel omhoog na die dip, maar ik meende dat je hoger moet zitten als de 6 dagen voor je dip en dat heb jij niet Jackie, gevonden hoe het moet en dan ook nog een kaartje met een goed kruis, succes verders Danny, jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa zie je wel, was ook echt duidelijk bij jou gefeliciteerd hoor! Lot, jaloers op anderen?? jij heb ook een mega mooie kaart hoor! daar ben ik weer jaloers op Patje, gewoon op je lichaam vertrouwen hoor, FF kan er ook wel eens naast zitten Jaycey, bij jou kunnen we dus goed zien dat FF dus wel eens niet klopt! succes meis Silla, geen paniek meis, maakt die dag ook niet uit, je heb goed geklust! Kimkivits, jouw ei kan nog komen hoor! was deze maand toch mode een laat ei, dus ben je wel in Micha, wat ben jij aan het doen?? kom op omhoog meis , pffffffffffffff Sweewy, die Gyn's krijgen het druk met al die tempbabes , succes ook voor jou Ingemoppie,ik duim voor je wat er morgen ook gebeurd Britt, yes een kruis, nou succes met wachten Jebentwelkom, jij gaat morgen de lucht in schieten, let maar eens op ( ga niet mijn geheim hier vertellen hoe ik dat heb gedaan) Mijn kaartje: Voor de oplettende lezers, vandaag nog geen sterretje bij spotting. Hoezo we maken haar nog lekker even gek. Groetjes Monique