Zanoni, wil je meedoen met onze ronde??? Je heb goed geklust, succes met wachten Mirre, kijk meis, zo moet het!! en dit nou een paar dagen volhouden dan komt er echt een kruis, nou zit je duidelijk hoger dan de dager ervoor, begin je het te snappen?? Jackie, go girl!! lekker aan het klimmen, fijn is dat altijd he ,dat je duidelijk je ei gehad heb Lorfiedal, schijnbaar voelt je lichaam zich beter op 36.8 succes komend weekend, ik duim voor je Patje, als ik terug kom wil ik bij jou ook een kruis zien Mijn kaartje: Ik ben er even een paar dagen niet. Zondagavond weer terug, damn en net nou ik jullie nodig heb!! Kennen jullie dat, als je naar een dokter gaat dat het dan ineens over is?? Dat overkomt mij nou dus, ik ga naar HA bellen voor doorverwijzing Gyn als ik volgende week ongi wordt voor bruin verlies en wat denk je, geen bruin verlies meer te bekennen na woensdag???????????? Zelfs gisteravond bij grote boodschap niet. Aan de ene kant ook wel leuk want dit heb ik nog geen 1 cyclus meegemaakt dat ik zo "schoon en met een witte slip" naar de laatste dagen ging. Zie jullie zondag weer en als ik dit dan nog steeds kan zeggen, dan heb ik jullie heel hard nodig volgende week Groetjes Monique
Monique, Misschien is het wel een heeeeeeeeel goed teken dat je deze laatste dagen geen bruinverlies hebt!! Zegt de leek ... Ik ga proberen de komende dagen m'n temp lekker hoog te houden en tot zondag! Mirre
@ Monique, ik hoop voor je dat het een goed voorteken is!! Ik heb ook sinds mijn mk altijd 5 dagen voor ik ongi moet worden bruinverlies terwijl ik dat eerder nooit had. Heel vreemd. Ik denk dat ik een laat kruis krijg, maar mijn ei moet gewoon op dinsdag geweest zijn, kan niet anders hoor.
Goedemorgen dames, Ik heb geen tijd, lees vanavond eventjes alles door. Hier mijn kaartje. Ik heb m'n kruis van FF gekregen (ei is op dag 17 geweest, en niet op dag 16, maar dat maakt niet uit, ik weet nu in elk geval hoe ik met mijn temp moet zitten). Voor degenen die vandaag gaan testen: SUCCES. Groetjes, Jaycey
@zanoni, lekker mooi kaartje. positiever kan dan haast niet meer. dus lekker aan de klus vandaag en het weekend.... duim duim @hoi Mirre, ik had hetzelfde. kijk maar bij mijn kaartje. ook giga stijging na ei.... (als ei klopt tenminste) @jackie...... lekker omhoog houden die temp. mooi hoor. Hier komt mijn kaartje. Daarna ben ik er dit weekend even niet. We gaan lekker met de motor touren en zaterdag op een verjaardag van mijn oom in Heerenveen. Komen zondag pas weer terug. Maar dan hoop ik een heleboel ++++ of II II II II te zien....... En de klussers: go go go.... hoop superzaadjes.... Veel plezier allemaal en tot zondag avond of maandag.... Dikke kus, Ingrid (oh ja, bij mijn nog geen ongi gespot, dus ben benieuwd.. temp is gelijk aan gisteren alhoewel een uur later gemeten)
hoi meiden Zag in het voorbij gaan een paar hoopvolle kaarjtes. Zit zelf nu in Z-spanje en ff gaf zojuist dan eindelijk een gestippelde eisprong aan op dag 29!!! Mijn temp is pas sinds die dag een beetje gaan stijgen!! Dacht zelf eigenlijk komend weekend ongi te gaan worden met een hele andere eisprong dag....... Hihi ff afwachten dan maar .......... Zou het niet erg vinden hoor, want dan kunnen we eerder dan verwacht toch nog komende maand misschien gaan opstarten..... Duim dus maar voor mij dat dag 29 mijn eisprong was...... Iedereen veel succes met wachten en klussen...... grtjs Twinny
Monique, hoop idd dat dit een goed teken voor je is. Mirre Yoehoe omhoog die temp..zo gaat het goed. Dit moet je volhouden... Mijn kaartje... Ga even op mijn andere kaartjes kijken of ik het wel eens zo hoog heb gehad. Liefs Britt
Je hebt pas net je ei gehad, dan duurt het nog wel even voordat je ongi wordt...bij mij is dit iig 13 dagen na mij ei. Dus nog even wachten.....
Hier is mijn kaartje. Heb twee weken niet getempt ivm ziekenhuis (zie http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... 734#347734)
dag dames hierbij mijn kaartje, komen jullie er wijs uit? heb ook nog een blaasontsteking sinds gisteren BAH.
ja zou het britt? dan zou mijn ei wel pas op dag 20 komen.... ik kan vnv niet klussen, mannetje is voetballen. morgen wel!
Mijn vriend heeft me toen in de nacht wakker gemaakt. Anders waren we denk ik te laat geweest. Nu hebben we wel een kansje dat het is gelukt!! Liefs Britt
werd vannacht wakker met krampen en ja hoor die ellendige duivels waren er weer. heb de halve ochtend erge buikpijn gehad,zo erg heb ik het nog nooit gehad. vond het wel raar ze waren er nu al na 26 dagen,vorige maand waren ze er na 29 dagen ,ik zit raar in elkaar en me temp was gister nog ietsjes hoog was al wel wat zakkende. op naar ronde 12 (als het dan nog niet raak is ga ik naar de dokter)
aaahhh wat lief! nou ik denk dat als die van mij thuis komt hij blij is dat die in zn bedje ligt hahaha misschien w8 ik hem wel gewoon op! tadaaa!
Mijne had er 12u werk opzitten en heeft me toch nog zoals belooft wakker gemaakt. Zo zonde als je weer moet wachten tot de volgende maand. Neem aan dat je vriend het ook graag wil..en dan hopen dat het is gelukt natuurlijk. Maar denk dat het er bij jouw echt vandaag of morgen aan zit te komen.
ja dat kan ik me voorstellen ik wil na deze maand ook gaan hoewel ik dan pas de 10 ronde in ga maar ik heb gewoon een eisprong en we klussen op het goede moment. Ik zou dus graag willen dat manlief naar zijn zwemmertjes laat kijken. Gelukkig is zijn kinderwens ook groot genoeg om die drempel over te gaan. Weet alleen nog niet dat ik dat volgende maand wil hihi Maar hoop ook niet dat dat nodig is.