buikpijn zakt gelukkig nu wat af,lijkt wel of ik ontploft ben van binnen,zo een gevoel geeft het , smerige ongi sooi ,gatver. me temp was gister 36.6 iets gezakt maar niet onder de rode lijn en vanmorgen was die 36.2. vind het raar dat me ongi nu op dag 26 er is ipv vorige maand 29. toenet kwam me vriend thuis van zijn werk en die zei al wat is er? gelijk dikke tranen natuurlijk,ik buik pijn,waarom lukt het niet,volgende maand al een jaar bezig . we proberen het nog 1 maand en dan gaan we naar de dokter (brrrr)
hey sonja, wat vervelend meid dat het weer niet raak is. wil je graag eenhart onder de riem steken maar weet alleen niet hoe. ik ga extra kaarsjes voor je branden volgende maand zodat je zeke rniet naar die HA hoeft!
Dit is mijn kaartje van sept. Met volle moed gaan we verder. Laatste twee maanden voor de ha. (Haha zie net dat mijn banner en ff een heel andere datum voor mijn ei hebben......) Wie zou gelijk krijgen??
Hoi, ik zal me even voorstellen: Ik ben Linn en ben hier sinds vandaag. Na ruim 1,5 jaar te zijn zijn gestopt met de (prik)pil en ruim 15 zwangerschapstesten te hebben gedaan (hoe bedoel je desperate?!) ben ik op advies van de huisarts begonnen met het temperaturen. Maar ik snap er eigenlijk helemaal niets van... dus wie kan mij helpen?? Ik ben begonnen na mn laatste menstruatie (ik weet het, dat had ik op de eerste dag moeten doen, maar ja, daar ben ik nu pas achter) Ik ben op 4 sept ongi geworden, en op 11 sept begonnen met mn temperatuur. Maar hoe zit dat nou met je temperatuur? Want ik schommel nu tussen de 36.9 en de 37.2. Maar ik dacht dat het lager moet zijn? Voor de duidelijkheid, ik zit dus nu op de 12e dag van mn cyclus. Wie oh wie kan mij duidelijk uitleggen hoe dat nou allemaal zit?
Sonja..................wat balen zeg............ik hoop zo dat je niet naar de Ha hoeft....en dat je gewoon nu eens zwanger mag worden.....suc9
Ik heb nog ff een vraagje voor hen die de ovu testen ook invullen op hun FF,,......... Ik wil het invullen maar er staan me net teveel vragen 3......... OPK ....is duidelijk Monitor....... is ook duidelijk Ferning tests............geen idee Ik zal mijne ff uitleggen..............ik heb vandaag gestest en ik heb een licht streepje op me ovu ........Wat zou ik nu dus moeten invullen????
Ik ben er even niet geweest maar.... Even een up-date. Er is deze week heel veel gebeurd. 7 September het nieuws dat mijn hubbie geen levend zaad heeft. De kans is erg klein dat hier nog iets aan gedaan kan worden. Afwachten tot de 29e. Dan nog zullen we niet veel meer weten, wellicht een onderzoek naar de oorzaak? Om wat voor reden dan ook hebben we het al over KID gehad. Dit zelfs al voor het onderzoek. Mijn hubbie was het daar volmondig mee eens. Wij vinden het belangrijker dat iemand een goede vader is, dan een goede verwekker. Ik schrijf dit makkelijk maar jullie zullen begrijpen dat dit emotioneel erg gevoelig ligt! Met behulp van enkele andere forum meiden ben ik gaan zoeken..... Als we van het "worse case scenario" uitgaan, dus geen levende cel te vinden en inderdaad te oud voor het regulier gebeuren gaan we verder met een donor. Inmiddels kennen we hem al. Officieel donor bij een spermabank. Gescreent, getest etc. Het is even wennen hoor, slik.... Maar zeg nu zelf. Wat stoppen ze er bij een off KID in. Over 9 mnd komt er een negertje uit.... foutje...bedankt. Dit zal ons niet gebeuren. Ofwel.....binnenkort komt mijn kaartje weer. Deze maand heeft geen nut!
Hoi Linn, Ik vind het wel raar dat je huisarts je naar huis stuurt met het advies te gaan tempen en je vervolgens niet vertelt hoe dit in zijn werk gaat. Ik zal even noteren wat ik ervan weet (ik doe het deze cyclus voor het eerst): - Temp 's morgens VOOR DAT JE UIT BED GAAT en probeer dit altijd op hetzelfde tijdstip te doen - Voor je ei, afhankelijk van hoe lang je cyclus duurt, is je temp 'normaal' en men noemt dit ook wel je basale temperatuur (bij mij is deze ca. 36,4) - Als je je ei GEHAD hebt, wordt je temp hoger ca. 0,3/0,4 graden (bij mij is dat nu dus 36,7/36,8 ). Eigenlijk ben je nu te laat om te gaan vrijen omdat je ei al geweest is en binnen 24/48 uur bevrucht moet worden. Voor de volgende maand weet je dus dat je rond de dag van je ei extra moet klussen. Het is niet erg dat je na je ongi bent gaan tempen... dat doe ik nl. ook. Alleen als jij een hele korte cyclus hebt, dan is het mss wel te laat omdat je nu al op dag 12 zit. Maar ik zou gewoon doorgaan met tempen. De tempeartuur is bij iedereen verschillend dus daar kan je jezelf niet meer vergelijken. Gewoon doorgaan en goed opschrijven in een boekje, dat is wat de arts immers wil zien. Succes!
: Denken jullie dat ik m'n ei op dag 16 of pas opdag 18 heb gehad ... Indien het laatste dan hebben we niet goed geklust ....of het zaad moet superzaad zijn!!!! Gezien de positieve ovulatie-test ...zou je denken dat het dinsdag zou zijn, maar...nu pas ga ik omhoog qua temp!? Ben benieuwd wat m'n temp morgen doet. HOOG TEMPJE , HOOG TEMPJE
Mirre, Mooie stijging! Nu nog iets omhoog en dan daar blijven PFFFFFFFFFFF Jackie, gaat goed meid! Een mooi rood kruis! Lorfiedal, het is wel een heel constant kaartje zeg! Ik blijf voor je duimen dat de duivels weg blijven! Monique, tuurlijk wil ik mee doen met deze ronde!! We gaan gewoon met zn alle naar de andere kant Een fijn weekend monique en tot over een paar dagen Jaycey, nu mooi hoog gaan houden!! PFFFFFFFFFFFFFFFFF Ingiemoppie, Fijn weekend en tot over een paar dagen. En dan wil ik zon hoge temp blijven zien! Twinny, veel plezier nog in Z-Spanje Britt, wat schiet jij de lucht in! You Go Girl!!!!!! Sonja, een hele dikke knuff!!! Kim, veel plezier met klussen!
Zo ik ben de eerste deze zaterdagochtend! Mijn temp is ietsje pietse lager, maar dat mag de pret niet drukken denk ik ...vanmorgen was het 37,05. Liefs, Mirre
Heel hard omhoog en weer net zo hard omlaag.... Heb 1,5 uur eerder getempt, maar wel lang genoeg geslapen.... Liefs Britt
Mirre die zit wel lekker hoog zeg wow !!! Britt, een klein dipje morgen vliegt ie gewoon weer de hoogte in !!!
Daar ga ik ook vanuit Stien..Vind het eerder een mooie dip...ben er blij mee.. innestellingsdip!! Hoop dat alles goed gaat en het eitje bevrucht en wel lekker is ingestopt en daar pas ergens in juni eruit komt!!
Stientje goed he!!! Houden zo!! Een dipje (net als Britt1...evt innesteling vind ik oke ) stel dat dat morgen zou gebeuren, maar verder wil ik...UP UP UP UP.