Zanoni; dat wordt weer wachten geblazen! Ik duim voor je meis. Jody; misschien is je ei gisteren al geweest? Stien; en, alweer aan de klus
Nee ng nt Elviertje heb nog steeds last v bruin en zwartverlies al 8dagen dus veel zit er nog nt in maar daar komt binnenkort wel weer verandering in !! Veel succes vr jou lieverdje !
Wow ik loop weer erg achter merk ik wel. Allereerst Danny van harte gefeliciteerd, ga er lekker van genieten. Lorfiedal en nog niet getest? Ik was overal overheen aan het piesen met zo'n kaartje Zie helaas ook weer kaartjes die dippen en meiden die ongi zijn geworden, dikke knuf meiden. Elvira goed dat het je mannetje nu wel gelukt is zaad in te leveren. Spannende dagen nog tot de uitslag. Hier mijn kaartje morgen zal ik mijn kruis wel krijgen. IUI was donderdag. Dus de ellendige wachtweken zijn begonnen [-o<
He, da's ook minder....Moet toch snel veranderen aangezien je altijd een vroeg eggie hebt. Ik ga weer voor je duimen lieffie! Danielle; sterkte met wachten! Hopelijk is het raak!
Ow meiden ik vind het maar eng ik hoop het nu zo dat het een onwijze teleurstelling zal worden als het niet zo is! zaterdag 16:15 na tampontest nog nix gezien wat is dit spannend maar is er iemand geweest die positief teste en helemaal geen symptonen heeft????????? ik heb wel heel licht wat gerommel in mijn onderbuik en het idee dat mijn borsten wat gevoelig zijn maar heb eerder het idee dat je het wil voelen maar daar in tegen heb ik ook geen idee dat ik ongi zou moeten worden raar toch?????????????
Lorfiedal, die spanning is ook niet goed voor je meid... Ik had als ik jou was al lang getest, al is het maar om van die spanning af te zijn. Maar vind het knap dat je het volhoud!
wat wordt het hier toch weer spannend voor een aantal dame's. ik zie ook wel een paar hele mooie kaartjes voorbij gaan zeg. voor iedereen die het nodig heeft hier wat luchtppppppppppppppppppffffffffffffffffffffffffff
Mijn beide zwangerschappen had ik geen symptomen toen ik positief teste.Die begonnen pas een week na de test. Ik duim voor je dat het raak is.
heb met mijn mannetje afgesproken dat als mijn temp morgenochtend nog hoog is en er nog geen duivels zijn dan ga ik testen!
Spannend lorfiedal!! Ik duim voor je dat het raak is!!!! By the way vandaag viel me iets op... Ik heb amper afscheiding zat ik me te bedenken. Vorige cyclus na m'n ei wel veel wit-verlies, maar nu helemaal niet. Lorfiedal, heb jij afscheiding sinds je ei?? ... Liefs, Mirre
@ sonja: potvdfkjaietj, dat hadden we niet afgesproken! @ stien: zwartverlies (8 dagen??) het moet niet gekker worden??? @ lorfidal: Van HarTe GEfelIciTEErD! (ben ik de eerste omdat ik het vandaag al doe?? (nou maar hopen dat het klopt )) hier is de temp de laatste twee dagen gezakt. Ik zat vanmorgen op 36.49. Zolang ie niet onder de 36.3 komt is nog alles mogelijk maar ik zie m toch weer liever terug gaan naar de 36.6 van 3 dagen geleden. Verdorie.. Het is mijn maand!!! Ook in de ochtend een beetje bruinverlies gehad. Maandag weten we meer. Ba, ik heb er nu al geen zin meer in.
ik heb eigenlijk altijd wat afscheiding! alleen nu sinds mijn nod vertreken is is het haast nix dus er is zeker hoop
ik heb een nieuw onderwerp geopend met het resultaat van mijn test willen jullie ook meekijken mijn vriend en ik weten het niet zeker wat er nou wel of niet staat http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=19155
nou ik heb al gereageerd in je andere toppic, gefeliciteerd meid. En aan het tijdstip te zien was je er al vroeg bij vandaag Op naar die mooie zwangerschpsbanner!
Ik heb m'n kruis gekregen van FF, maar de 18e.... ik had gehoopt afgaande van de ovu-test dat m'n ei de 16e was!?? Wat denken jullie?? Heeft FF gelijk... , want die dag en de dag ervoor hebben we niet geklust! Moet ik nou qua temp boven die rode lijn blijven de komende dagen? Vanmorgen was m'n temp net onder de 37 gr namelijk 36,91 lorfiedal, ik heb je al gefeliciteerd in andere topic , maar vind het super voor je!! Mirre