Goeie morgen, ik kreeg eerst een kruis op donderdag, maar toen ik invulde vanaf wanneer ik last had van creamy afscheiding zet FF 'm op dinsdag en dan klopt ie wel!! @ mirre, je moet nu idd boven die lijn bliijven officieel.
nou weer en klein beetje gezakt en natuurlijk vanmorgen getest zoveel positieve reacties had ik niet verwacht bedankt maaar ik ben nog wel wat onzeker erover en doe over twee of drie dagen nog een test
allereerst mijn kaartje Lorfiedal heb je al gefeliciteerd op je andere onderwerp echt super meid. patje jij gaat ook lekker zeg mirre ik zou zelf ook zeggen de 16e hoor mijn ei is trouwens op dag 13 geweest en vind dit zelf wel vroeg 2 dagen eerder dan vorige maand moet ik mijn NOD dan ook 2 dagen naar voren trekken??? anders kan ik dus al zaterdag/zondag testen
lorfiedal heb al gereageerd bij andere topic...Hier ook gefeliciteerd.. Mijn kaartje voor vandaag Liefs Britt
@Jackie, Ik weet niet of je je NOD 2 dagen naar voren moet trekken, want weet je wel zeker dat je ei de 13e geweest is!? (omdat FF het zegt, of..) @Britt, Wij lopen 'ongeveer' gelijk..hoe voel jij je, heb je 't idee dat het raak zal kunnen zijn? Zie dat je volgens je kaartje ook de dag van het ei en de dag ervoor niet geklust heb nm en zo is de stand bij mij ook als ik ff volg/uitga van de 18e m'n ei. Dat zou voor mij betekenen dat ik minstens weer naar een 28/29 dg cyclus moet gaan indien 18e ovulatie. 10 dg luteale fase lijkt me niet teveel gevraagd @Patje, Je bent lekker omhoog aan t gaan Liefs, Mirre Mirre
nou mirre ik heb hem dit keer niet gevoeld maar had meer watery afscheiding dus FF zet hem dan daar en daarna steeg ook me temp dus lijkt me wel logisch Ik laat me NOD maar gewoon staan en wacht me ongi af anders is me cyclys ook naar de knoppen dus hoop gewoon op de 25e of helemaal niet natuurlijk
Lorfiedal; ook hier nog een gefeliciteerd Hartstikke duidelijk en zeker in combi met je kaartje!! Mirre, Patje, Jackie, Britt; ik blijs voor jullie blazen! Lekker hoog houden nog een aantal dagen! Lot; tjee, omhoog met dat tempje!! Dit zou jouw maand worden toch...Ik blaas voor je meis! Ik vond eigenlijk dat het mijn maand ook wel eens mocht worden, maar ook mijn lijn gaat de foute kant op...
hee elvira dan blaas ik ook voor jou hoor pfffffffffffffffffffffffffffffffffffff komop meid morgen gaat ie weer de lucht in hoor
Ik vrees dat dat je niet meer gaat lukken. Had vorige maand nl ook 24 daagse cyclus met ei op dag 12....Evengoed lief van je hoor...
ElviraR Balen, maar meid het is nog niet over..pas als je NOD er is. Tot die tijd blazen we nog even, wie weet schiet ie nog even morgen omhoog. Mirre
Ik heb bij mijn NOD 28 dagen aangehouden, maar mijn cyclus is meestal korter...tussen de 24 en 26 dagen...We zullen zien wat mijn temp nog gaat doen, maar ik denk dat ik met zo'n daling vandaag of morgen ongi ben. Net als vorige maand dus 24 dagen...
hallo lieve meisjes! alles goed hiero? wat hebben jullie toch mooie kaartjes! ben jaloers hier de mijne weer zou ik dan toch een ei hebben gehad? [/url][/img]
hey lieve mirre ja zou het? naja ik heb in elk geval niet kunnen klussen door die klote blaasontsteking dus dan zit het er deze maand in elk geval niet meer in.... tenzij ik vnv klus? of is dat te laat???? HELLUP
@elviraR: het blazen heeft geholpen maar volgens mij is het morgen toch echt ook weer over... Wat doen wij toch verkeerd??? Zit er ff helemaal doorheen. Hoe is het met jou? Zullen samen een potje gaan huilen, daar het ik nou echt zin in Maar wie weet.. Het kan nog steeds..
Hey meis, ik heb het ook ff gehad hoor...Die van jouw is nog niet zo drastisch gedaald, maar die van mij gaat denk ik echt niet meer goedkomen.... Morgen zullen de duivels wel doorbreken en denk dat ik dan idd ook wel ff een potje wil janken Mijn vertrouwen daalt met de maand Ik hoop dat die van jou gewoon nog ff lekker gaat stijgen. Dikke knuffel meis! Ik duim dat het nog goed komt en blaas me suf
huilen kan geen kwaad.. lucht mij af en toe echt op! Vind het erg vervelend worden... kop op meisjes, we hebben elkaar! knuf Natas