temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

    Britt1 Fanatiek lid

    20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    ik ga voor de twintigste, morgen gaat je temp stijgen.. ;)
     
  2. Britt1

    Britt1 Fanatiek lid

    20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Zou lekker vanavond aan de klus gaan, je bent nog niet te laat
    :)
     
  3. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je lieverd!
    Is idd erg fijn dat we met een clubje die langer bezig zijn elkaar hebben...Maar het wordt me zo nu en dan echt ff te veel. Ik kan het ook gewoon niet loslaten. We willen allebei zoooo graag... :cry: Als de duivels doorbreken ga ik zeker weer janken. Heb dat een heel aantal maanden niet gehad, maar de laatste keer weer wel. Ach ja, lucht wel op idd...
    Ik hoop iig dat onze tijd snel mag komen en duim voor ons allemaal.

    XXX
     
  4. kimkivits

    kimkivits Fanatiek lid

    28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    britt1
    joepie! ok dank jullie wel, jullie zijn echt geweldig!
    ik ga mijn menneke verleiden strakkies.

    elvira
    ik zal voor jullie extra duimen! en huilen kan soms zo opluchten, en chocolade ook ;)
     
  5. Britt1

    Britt1 Fanatiek lid

    20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik heb echt geen idee. Mijn (.)(.) beginnen een beetje pijn te doen. Verder eigenlijk niets. Gisteren beetje kramp in buik.

    Ik heb in de nacht van 10 op 11 geklust. Om 1u toen mijn vriend thuis kwam. En daarmee waren we binnen 24u na mijn eerste positieve ovulatie-test. Dus heb niet het idee dat we verkeerd hebben geklust. Zaad blijft iig van die anderhalve dag ervoor wel goed en in die nacht waren we ook nog op tijd denk ik.
    Ik ga van een cyclus van 34 dagen naar 29 dagen en LF was bij mij 13 dagen....dus nog ff geduld hier..

    Liefs Britt
     
  6. ElviraR

    ElviraR VIP lid

    28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lief van je!! Enne die chocola weet ik bij ons ook wel te vinden hoor ;)
    Duim voor jou ook meis!
     
  7. Mirre

    Mirre Fanatiek lid

    4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    De 20ste (gisteren) is ook idd mogelijk, daar had ik nog niet aangedacht! :oops:
    Als het lukt -je niet teveel pijn hebt door die blaasontsteking- gewoon nog ff proberen te klussen ;)
     
  8. kimkivits

    kimkivits Fanatiek lid

    28 jun 2006
    2.209
    0
    0
    Eigen zaak, fotografe
    eindhoven
    mirre
    ja ik ga het gewoon proberen!
    mijn mannetje zal het er wel niet mee eens zijn maar ja...

    maar is zo'n late eisprong wel mogelijk, ik bedoel kan ik dan nog wel een cyclus hebben van 28 dagen of wordt deze danook automatisch langer?

    ja sorry ben echt nog een groentje....
     
  9. nicole1982

    nicole1982 Actief lid

    10 aug 2006
    184
    0
    0
    hoi meiden
    Ik zou graag wat advies van de meer ervaren dames hier willen hebben ;) .
    Had een cyclus van 31 dgn, moest dus eigenlijk afgelopen woensdag ongesteld worden.....is helemaal niets te bekennen tot nu toe.....wel vage klachten, misselijk enz.
    Hed vrijdag en vanochtend getest, beide negatief...

    snap er helemaal niets meer van!!! En van dat tempen al helemaal niet!!!
    :cry: :cry:




    [​IMG]
     
  10. Remember

    Remember Fanatiek lid

    18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Goed morgen dames............

    Lorfiedal..................gefeliciteerdt...........was dan ook een droomkaartje...........geniet ervan ;)

    Voor de dames die zich niet helemaal in hun hum voelen..............een dikke knuffel..........hoop dat jullie je snel beter voelen............

    Voor de afwachters..................spannieeeeeeeeeeeeeee..... :)

    En voor de klussers.....have funnnnn!!! :)


    Nou mij kaartje is eindelijk het bekijken waard dus voltrots zet ik hem er nu dan ook bij............me ovu test was vandaag high.dus denk morgen me piek en dan nog 24 á 48 uur voordat mijn aftellen weer begint.... ;)

    Komt ie:
    [​IMG]


    Oja ik heb een ligt balletje omdat ik vannacht gewerkt heb, vanaf 6 tot half 11 heb geslapen :confused: en toen pas heb getempt....normaal stipt om 7 uur...
    maar ik wou ook niet niks invullen dus heb het wel gedaan en sleep diprived ingevuld................dat is toch goed... :(: :(: :(
     
  11. lovely72

    lovely72 Actief lid

    13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Hai meisjes,

    Nou ik word helemaal gek!!! Ooit zo'n verschrikkelijk stom kaartje gezien?

    Geef aub jullie mening hierover. Jullie zijn een stuk slimmer wat temp kaartjes betreft :oops:

    Het lijkt er voor mij op dat ik helemaal geen ei heb gekregen :(

    Liefs Lovely :flower:

    [​IMG]
     
  12. jackie

    jackie Fanatiek lid

    10 aug 2006
    1.430
    0
    0
    poeh das idd een gek kaartje
    heb je geen griepje onder de leden met zo'n hoge temp???
    en je ei ja dag 15/16??
     
  13. Niet meer actief

    @Lorfiedal van harte gefeliciteerd meis. Enne die streep is duidelijk genoeg net zoals je kaartje. Geniet ervan.

    Meiden die er doorheen zitten, huilen helpt echt en lucht ook op, gewoon laten gaan die waterlanders.

    @Nicole temp je we op dezelfde tijd? Je kaartje is moeilijk te lezen, omdat je later bent begonnen met tempen en verder geen ovutesten of afscheiding in hebt gevuld.

    @Remember ja sleep deprived is goed, je kaartje is wel ontzettend klein en moeilijk te zien zo, maar met een posi ovutest hop aan de slag.

    @Kimkivits een late eisprong is altijd mogelijk, alleen je cyclus wordt dan ook een stuk langer.

    Hmmm kan niet verder terug lezen, laat ik dat eerst maar eens gaan doen reageer ik straks verder

    Hier mijn kaartje mijn kruis is er YOEHOEEEEEEEEEEEEE
    [​IMG]
     
  14. lovely72

    lovely72 Actief lid

    13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    @ Elvira

    Meis ik wens je alle geluk en sterke toe! Ik begrijp heel goed dat je het ff helemaal gehad hebt.
    Gewoon ff een dikke knuffel van mij.

    Liefs Lovely
     
  15. Niet meer actief

    Ik temp ook in celsius hoor, maar mijn instellingen staan op fahrenheit, omdat ik ook op FF klets en die meiden snappen geen celsius :rolleyes:

    @Lovely jouw kaartje mist teveel temperaturen om er echt wijs uit te kunnen? Ben je nu ziek met die hoge temp? Ik zou denken dag 15/16 vanwege de Eggwhite en de lage temp, maar kan de lage temp op dag 21/22 weer niet verklaren dan :-k
     
  16. lovely72

    lovely72 Actief lid

    13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    @ Jackie

    Nee ik heb geen griep onder de leden. Ik snap er niets van hoor. Waarom denken jullie dat mijn ei op dag 15 of 16 is geweest? Het is eerder ook al door een paar van jullie gezegd, vandaar. Is het misschien omdat ik daar egg white heb ingevuld??
    En zou er nog een kans kunnen zijn dat ik zwanger ben met zo'n kaartje???
     
  17. lovely72

    lovely72 Actief lid

    13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    @ Daniëlle

    Tja ik kan er zelf geen wijs uit worden. Ik weet echt niet waar die hoge temp vandaan kan komen. Misschien omdat ik vandaag heb uitgeslapen?
    Maar zoveel dagen heb ik toch niet gemist met tempen???

    liefs lovely
     
  18. Niet meer actief

    @Lovely ik slaap ook wel eens uit, maar dan nog haal ik de 38,8 niet :) Maar uitslapen heeft zeker invloed op je temperatuur. Ik temp altijd om 5:00 (ja ook in de weekenden) en als ik rond 7 a 8 uur nog eens temp dan ligt mijn temp tussen een halve en hele graad hoger.

    En nee je mist niet veel temps, maar wel de belangrijkste die rond je eisprong. Het maakt niets uit als je een temp op dag 6 vergeet ofzo, maar met een regelmatige cyclus dan moet je echt elke dag tempen vanaf dag 10 zeg maar.

    Dag 15/16 denken we inderdaad vanwege het eggwhite en tja je hebt sex gehad dus zwanger zijn kan altijd. ;)
     
  19. lovely72

    lovely72 Actief lid

    13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    dank je wel Daniëlle voor je snelle reactie. Nou ik hoop dat ik volgende maand mijn temp op de belangrijke data's wat beter bij kan houden dan. Heb ook zo'n rommelig maandje achter de rug.

    Maar goed, afwachten dan maar weer he.

    Trouwens gefeliciteerd met je kruis hoor!!
     
  20. lovely72

    lovely72 Actief lid

    13 jul 2006
    150
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    almere
    Oooooooohhhhhhhhhhhhhhhh meiden ik schaam me rot.. :oops: :oops: :oops: ... dit is te erg voor woorden. Hahahaha ik heb mijn temp gewoon helemaal verkeerd in gevuld. Ik keek nog ff op mijn kaartje en toen zag ik dat ik 38,8 had ingevuld maar het was 36,8. Nou dat verklaard een heleboel :oops: :oops: :oops:

    Jullie zullen wel erg lachen he

    Nou hier komt de goeie hoor!

    [​IMG]

    Liefs van een sukkel (hihihi)

    :flower: Lovely
     

Deel Deze Pagina