Hihi wat was je afscheiding afgelopen donderdag en vrijdag Lovely? Want daar kan je eisprong ook nog wel eens zitten
Nou eigenlijk niets bijzonders. Ik weet niet goed hoe ik het moet beschrijven. slipjes waren gewoon schoon.
Goedemiddag Meiden, hierbij weer mijn kaartje, heb om 5 uur getempt met een temp van 36.8 maar omdat ik pas heel laat in bed lag heb ik om 9 uur nogmaals getempt en toen was hij 37.0 voor mijn gevoel is dat de juiste temp dus heb ik die ook aangehouden.
En vandaag dan ook even mijn nieuwe kaartje : Temperatuur is weer omlaag, dus ik denk toch niet dat ik mijn ei gisteren had. Dan zal hij volgens plan dinsdag toch waarschijnlijk komen. Fijne zondag allemaal, Marianne
Danielle..ja mijn kaartje is idd klein............... Ik heb gewoon de stappen van pagina 1 overgenomen via imageshack enzo. Wat doe ik dan verkeerd dat de mijne zo klein is....hellup :
Gewoon je kaartje opslaan op je comp en dan naar tinypic.com gaan en 'm daar downloaden. Eerste regel knippen en plakken in je bericht.
http://img86.imageshack.us/img86/5607/tempkaartzn8.gif[img] Dag meiden, Lorfiedal: Meid, ik zie idd een 2e streepje, wel heel licht, maar ik zie hem! Gooi maandag er nog een test tegen aan, dan wordt íe vast donkerder! Alvast van harte gefeliciteerd! Ik plaats ff een kort berichtje, omdat ik nu (weer) nachtdiensten heb. Zal morgen op de rest reageren, sorry meiden Nou, mijn kaartje ben ik absoluut niet trots op...wat een FLUTkaart zeg! En ik geloof helemaal niet dat ik een eisprong heb gehad of dat ik hem nog ga krijgen. Ik heb wel 2 dagen dat mijn bmm erg week/zacht voelde en was ook hoog en helemaal open, maar geen tempstijging kunnen zien! Grrrrrr.........ben wat verdrietig.... Maar goed, afwachten op mijn menstruatie en dan gaan we weer volop er tegen aan! Meiden, veel succes! Liefs Sweewy
sweewy............ FF geeft toch duidelijk een kruis aan.....................waarom denk je dat je dan geen ei heb gehad of krijgt??? Als ik het zo zie is er niks mis mee toch..........keep your head up.....
Wat mij betreft een duidelijk ei op dag 16 hoor Sweewy. Je temp is toch wel degelijk gestegen Gaat helemaal goedkomen! Nu wachten tot je NOD. Ik duim voor je meis!
Nou, dames ik ben er weer. Net terug van vakantie. Alleen met minder goed nieuws...heb een miskraam gehad tijdens de vakantie (bijna 9 wk).....Ik weet nog niet helemaal zeker of ik me weer intensief met dit topic/op het forum zal bezig houden, maar zal jullie wel blijven volgen...
Jeetje meis dat is wel ff KLOTE nieuws zeg!! Tijdens je vakantie gebeurd dus...Ontzettend naar voor je en dat na toch al een heel aantal weken. Ik wens jou en je ventje veel sterkte. Neem de tijd! Hele dikke knuffel XXX
He dames, ik hoop morgen nog ff mijn kaartje te laten zien, maar ik weet niet of dat gaat lukken, we gaan nl even 3 daagjes naar zee. We hebben een crematie in Haarlem en gaan dat maar even combineren met een paar daagjes lekker weg. Allemaal hoog houden die temp he!!! Gr patje.
@Me2, jeetje meid wat rot voor je. Dit had ik totaal niet verwacht. Klote zeg. Hoe gaat het nu met je? Mirre