Het is beter om niet met ochtend urine te testen voor de ovutest. Ik deed het ook een tijdje voor ik de beschrijving goed las. Geen ochtend plasje dus meer gebruiken maar gewoon in de loop van de dag. Succes met wachten. Wachten duurt lang he!
Nou maar hopen dat ie een keer hoog wilt blijven. Nog 11 dagen wachten en dan zien we wel. In elk geval goed bezig geweest deze dagen. Dat is wel een keertje prettig om te zien. Normaal altijd m'n ei rond dag 14 (zelfs wel eens vroeger geweest) en max. dag 16. Dus wie weet is dag 18 een gelukstreffer!
Tja Samantha het is inderdaad niet leuk, maar je bent het wel netjes op tijd.. Je hebt ook getest zie ik...negatief Balen hoor...
Ja dat weet ik,ik doe het normaal om 17.00,maar vandaag heb ik ff gekeken met ochtendurine om te kijken of ie dan met een geconcentreerd plasje wel duidelijker zou zijn,maar hij is net zo vaag als anders!!! Was dus alleen om te testen
Hallo Allemaal, Hier is het weer niets geworden balen natuurlijk niets aan te doen, op naar de volgende ronde!! mijn nieuwe kaartje is nog niets aan te zien, dus die komt van de week wel weer.. liefs Shannen
Balen Shannen Lot: Ik gebruik de persona en dat is ook een soort van ovulatietest, maar ik moet wel met mijn eerste plasje testen?
@ Ooievaar. Hmm, dat is gek. Ik meende dat alle ovultesten met "dag"urine moesten. Ik heb begrepen dat de persona erg goed bevalt Ik moet bekennen dat ik na deze ronde ook toe ben aan iets anders dan wegwerptestjes. Het heeft me stiekum toch al aardig wat gekost zo. Maar ja, wie rekent er nou op dat het zo lang duurt. Iedere keer denk ik: maar wat als dit de laatste maand is, dan heb ik dat ding pas weer over een lange tijd nodig. Maar als het nu weer mispoes is... Dan weet ik wel wat ik met de kater ga doen.
Lot: je kan eens kijken op marktplaats, daar zijn ze goedkoper. Ik vind het een super apparaat! En elke ochtend (alleen de 1e maand) testen. Ik dacht dat ik vorige week al mijn eisprong had gehad, maar mooi niet dus en dat apparaatje geeft me heel duidelijk aan wanneer ik mijn eisprong dus wel heb. Het is echt een aanrader de persona. Alleen kost het de 1e maand even wat meer. Daarna elke maand 13 euro. Dus dat valt wel mee vind ik...
Hoi dames, ik snap er niks van, ik had afgelopen zondag wat bloed verlies en gister en vandaag alleen een beetje bruinverlies. Mijn temp zat vanmorgen nog op 36.8 dus ik snap er niks van. Ik heb ff getest voor de zekerheid maar daar was niks meer te zien dan 1 streepje. We wachten dus nog maar weer even af wat het vandaag en morgen gaat doen.
ja das waar, maar er is gelukkig nog niks te zien (al gaan ze wel komen denk ik) maar ik wacht nog ff af
huh? nu is mijn ei al geweest! dus weer een kortere cyclus deze maand? hier word je dus ook niet wijs van!
Ja, ik hoop maar dat het goed gaat komen deze ronde! maar het is wel ff schrikken hoor, als je denkt dat je ei op dag 17 moet gaan komen en nu al geweest is......
nou testen ga ik nog maar even niet aan denken hoor! ik wil nu eens afwachten tot ik echt ver over tijd ben en niet 1 of 2 dagen als ik er aan toe mag komen natuurlijk