Natas , morgen gaat het weer omhoog , kan altijd he zo`n dipje (miss nesteldipje ) ooievaar krijg je een kruis op dag 19 na het invullen ? Sandra ..raar want ik zou zeggen 13e dag duim voor jullie dames dikke knuf
@ Daphne: gefeliciteerd !!! @Sandra: gek kaartje hoor. Ik heb er niet heel veel verstand van, maar als alle dames hier zeggen dag 13 zou ik daar maar vanuit gaan. @Natasja: ik wil ook graag de 30e testen (als het zover komt) Mijn NOD is de 25e en de 30e zijn mijn vriend en ik een jaar bijelkaar. Hier dan nog even mijn kaartje Ik temp nu vaak dezelfde tempertatuur, verleden maand was net een wipwap, zou het iets betekenen??
Daphne wat een mooi streepje hartelijk gefeliciteerd meis... En de rest zet m op he groetjes liselotje
Mooie kaartjes zeggen ook niet altijd alles......zucht. Game over. Mijn kaartjes worden steeds mooier. De wiebelwabbel eruit. Dipjes eruit maar het resultaat is nog steeds hetzelfde Weer aan de klus over een dag of 10 . Daphne gefeliciteerd!!!!
He potver Karin Asjuh, ja maak me ook geen zorgen om die dip Missx.. wij zijn 1 jaar getrouwd op 30 juni hihihi dat zou wel een mooi kado zijn!! Ooievaar.. ja alleen heb ik mijn ei veel eerder gehad.. dus heb jij een korte luteale fase, maar kwa datum idd hetzelfde
Ja dat lijkt mij dus ook...... Ik moet zeggen dat ik er nu wel nerveus van wordt hoor....straks heb ik niet eens een eisprong...
@sandraK : heb je dan ook niet het idee gehad dat je een eisprong heb gehad, niks gevoelt? en de andere 2 rondes? Heb je het Toen wel duidelijk gezien aan je temp?
Ja ik heb het wel gevoeld, maar dan ga je toch twijfelen...ik heb last van wat kramperig gevoel gehad en steekjes en daarna begonnen mijn borsten zeer te doen en dan vooral mijn tepels... Mijn buik blies algauw op....maar ja...dan weet je het nog niet he? Mijn vorige kaartje liet een stippellijn zien als eisprong...het laatste stukje lijkt erg op mijn kaartje van nu...
Zo ik dacht dat het wel een keer weer tijd werd voor mijn kaartje zo afstormende op NOD.. Lieke... voor de zwanger feli voor de wachtende sterkte , ik wacht vriendelijk mee meiden.