wat ik er van begrepen is dat de stippellijn aangeeft dan FF denkt dat je ovulatie daar is geweest en een doorgetrokken weet FF het zeker. maar is het dan wel betrouwbaar , dat weet ik dus nie? liek
mijn ongie was wel doorgekomen want mijn tempo was gister en vandaag 36,4 en vanmoregen was het zover dus we zitten nou in ronde 14
Balen Samantha. Hopelijk meer succes in de volgende ronde En misschien is de persona ook iets voor jou?
Ha Samantha, wat jammer meis.... Ik hoop tegen beter weten in nog even door....hoef nog maar twee dagen....
De afspraak bij de gyn staat sinds vandaag voor ons nu ook vast. Kom op Samantha..dapper zijn. We zijn nu allebei weer op dag 1 beland.... let's go for it
Pfff hier de eerste krampjes alweer gesignaleerd... ik weet het, ik heb nog een week.. maar het voorspeld niks goed... (zo even lekker negatief doen!! )
Daphne gefeli! Katoortje en Samantha; balen zeg potverdrie....veel sterkte en veel geluk voor de volgende ronde. Ik denk aan de rest!! Mijn duimpjes draaien. Zit zelf in de klusweek....leukste week dus Merk dat het afstand nemen van hier ff goed voor me is. Denk uiteraard wel aan jullie... Tot gauw maar weer!
Meestal wel... laatste keer begon de buikpijn en de zere borsten op dag 6 na het eitje.. 10 dagen na ei, spotting.. Nu wel wat heeeeeeeele lichte krampjes aan de zijkanten.. geen zere borsten nog (zit nu op dag 8 na ei)
Goed zo! Ik ga net als Stientje altijd zegt je temp omhoog blazen en je een trap onder je tuut geven, zodat je er in de maand juli niet meer bijkan! Whahahahahaha
Helaas.....hier zijn de gearriveerd.... Maar ik ben wel blij dat mijn lichaam geen trucje uithaald en me ook nog overtijd laat zijn.... Ik dacht vanmorgen: als ik dan toch ongi moet worden, dan maar meteen nu!!! En voila.....twee dagen te vroeg... Dus ik ga weer door voor de volgende ronde....