temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    oke Elfje nu ga je weer omhoog hoor!!

Moo aan het klussen heeft het zeker niet gelegen, duim duim

Runner spannend, het blijft afwachten alles kan nog.

En AnnaS: klinkt wel goed wat je beschreef dit is vast jou maand ;)

En mijn kaartje: niet zo bijzonder wel had ik vandaag wat wittige afscheiding wat ik gewoonlijk nooit heb op dit tijdstip. Zal wel niet zoveel zeggen want ik heb elke maand wel een verschijnsel wat op zwangerschap kan duiden. Voel verder ook niets bijzonders.

2. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Hey Runner....als ik je kaartje zo bekijk.....zou ik denken dat je een ei al een dag eerder is geweest,niet dan?
    Dat zou betekenen dat je nu 14 dpo zit met een hoge temp!!!

Enne het kan dus zeker wel raak zijn met zo'n lange cyclus,zal die van mij ff laten zien,na mijn 1e clomid kuur!!!

Had op dag 25 pas eisprong! en voila.... zwanger!!
    FF gaf aan dat ik op dag 26 eisprong had gehad,maar dat klopte niet!
    Voelde hem op dag 25 en had echo's gehad en daar was ook te zien dat ie op dag 25 was.

Dus FF zit er ook weleens naast.
    Bij mij ging mijn temp dus ook niet in 1 keer omhoog maar pas een dag later.
    En als ik jouw kaartje zo bekijk,denk ik dat je hem ook eerder hebt gehad??

3. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Stien; begrijp ik het goed dat ze toch gekomen zijn? Balen zeg :cry: Dikke knuf XXX

Elfje; was even schrikken je kaartje van gisteren. Vandaag weer iets omhoog. Hoop dat het toch goed gaat komen ondanks die wiebellijn...

Runner; ik vind het er idd ook goed uitzien hoor. Over een paar dagen toch maar eens een testje wagen?

Anna; fijn dat je ei nu eerder was....Je hebt wel een hoge temp voor je ei zeg! Ik duim dat het raak is ;)

Ster; Nu weer laten stijgen die lijn he ;)

Hier die van mij....nog een paar dagen en dan ben ik gelukkig van mijn wachttijd af. Kan ik eindelijk weer verder.

4. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Ook voor jou veel duimen besteld Elvira, hoop dat jij aan de beurt bent deze maand :) 8)

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lief van je, maar mijn lichaam geeft me geen goed gevoel...net als altijd....

6. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    ik heb mijn ei idd een dag eerder gevoeld, maar ik heb al een paar dagen onwijze krampen dus ik heb het al opgegeven.
    en trouwens de vorige maand toen ik ongi werd was mijn temp ook 37.1 en ging die pas omlaag toen de duivels verdwenen.
    het kan idd nog, maar ik ga er zeker niet van uit.
    mocht ik wel zwanger zijn, GRAAG!!!
    je hoort mij dan niet klagen hoor ;)

elvira de jouwe ziet er in mijn ogen veel mooier uit!! heel veel succes met wachten!

7. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Herken je gevoel helemaal, dat heb ik ook steeds...
    Maarja het zal toch een keer onze beurt zijn of niet (en ze zeggen dat er veel vrouwen zijn die niets voelen als ze zwanger zijn/worden).
    Sowieso sterkte gewenst en ik blijf stug duimen ;)

8. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Dank je lieverd en fijn dat ik niet de enige ben met zo´n voorgevoel....Nou ja, eigenlijk niet fijn, maar je begrijpt wat ik bedoel....Dat ik geen zwangerschapstekenen heb, daar maak ik me ook niet zo druk om. Maar ik voel gewoon altijd aan de stevigheid van mijn borsten dat het mis is en dat in combi met geen zwangerschapssymptomen geeft mij het gevoel van uitgeschakeld zijn...
    Leuk zo´n mooi kaartje, maar ja als het daar bij blijft heb ik nog niks he ;) Heb nl nu al voor de derde keer een leuk kaartje...

9. Stientje

Stientje Fanatiek lid

2 dec 2005
    3.886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ster we blijven die hoge temp houden hoor ! DAt moet ! Stien heeft het gezegd : je mag enkel hoger !
    Enne Elvira de prikkeldraad ligt rond de rode lijn, waag je er nt meer onder, want 't zal zeer doen ! ;)

10. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Nou ik had op dag 12 ook enorme steken in mijn buik!!
    Dacht echt dat ik ongi was geworden,was in de stad en had gauw een toilet opgezocht,maar was helemaal niet ongi!!
    En had heel erg last van mijn darmen en aangezien ik in de stad was,had ik maar een testje gehaald,was het zat,wou weten waar ik aan toe was.

En tot mijn allergrootste verbazing was ie gewoon positief!! 2 dagen voor nod!!

Dus die buikpijn zegt niks!!

ik duim voor je!!!

11. runner

runner VIP lid

12 jan 2006
    5.387
    0
    0
    katwijk ZH
    nou pien, je laat me helemaal onzeker achter hier.
    zou het dan toch kunnen....
    hahaha, ik blijf voorlopig gewoon afwachten.
    heb hier een leuke afleiding rondspringen, in de vorm van een piepkleine kitten!!
    ben meer met haar bezig dan met mezelf ;)

12. Moo

Moo Bekend lid

21 jun 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    @ Stientje: mijn NOD hou ik op 14 juni, dus heb nog wel even te gaan...

@ AnnaS: ja klopt dat ik op verschillende tijden temp. Ik temp altijd gewoon als ik wakker wordt. De fertiliteitsarts heeft ook gezegd dat ik er niet speciaal mijn wekker voor hoefde te zetten. Gelukkig maar, want dat had ik dus echt geen maanden uitgehouden...
    Ik denk dat FF ook nog geen kruis heeft neergezet, omdat mijn temp in de eerste fase ook zo hoog is gebleven. Pas net voor mijn ei daalde hij pas. Gewoon nog even geduld hebben.

13. AnnaS

AnnaS Fanatiek lid

25 nov 2005
    1.096
    0
    0
    Agent
    Drenthe
    Opzich vind ik mijn kaart niet zo rommelig als de andere tempkaarten van mij.

@Elvira, deze hoge temp na de eisprong is volgens mij voor mij heel normaal. Heb dat nog altijd gehad ;)

@Moo, ik zou geen tijden invullen dan bij je kaartje die zou ik weg laten.
    Mijn gyn zei ook inderdaad dat het niks uitmaakt hoe laat je wakker word, maar da je daarna wel gelijk tempt.

14. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    @ elvira ...blijft wel stabiel meid ...houden zo
    @ stien balen zeg bah bah

hier is mijn kaartje laatste 2 dagen geven misschien niet een goed beeld , op de camping is het snachts ...ijskoud geweest in mijn slaapzakkie ...maar hier komt ie

15. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.288
    263
    83
    mijn Temp is dat laatste dagen vrij stabiel gebleven.
    ik ga nu langzamerhand richting de eisprong dus ben benieuwd hoor vind het eigenlijk best spannend FF invullen. ben benieuwd of ik hierdoor een eispong gedetecteerd krijg van FF. ik plaats toch ff mijn kaartje...

en JA, ik moet nodig aan de klus haha te lang geleden , maar ik heb gewerkt het weekende en vriend komt dan te laat binnen in bed....
    dus ik heb goede plannen voor vanaaf....* morgen vrij..*
    Liek.

16. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    waarom moet je temp boven de rode streep blijven en wanneer verschijnt die

liefs lorfiedal

17. shannen

shannen Fanatiek lid

13 okt 2005
    1.410
    0
    0
    Goedemorgen Allemaal,

Hier mijn tempkaartje weer, nog steeds geeft ie geen ei aan, maar ik denk dat mijn ei zaterdag is geweest..

Stien balen meis!!

ElviraR, jou kaartje ziet er goed uit meis..

Duim voor iedereen..

liefs Shannen

18. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Lorfiedal, die rode lijn verschijnt wanneer FF denkt dat je je ei hebt gehad, het kan ook een stippellijn zijn, dan weet FF het niet helemaal zeker.
    deze lijn kan ook nog verspringen hoor, is ook afhankelijk van alle 'bijzaken'die je invult, als bijv. cervixslijm waarnemingen etc.
    wanneer FF een kruis/stippelijn aangegeven heeft moet je temp omhoog gaan/blijven, wanneer je zwanger bent zakt je temp niet meer(kan nog wel zakken bij de innesteling hoor), zakt je temp toch onder de lijn dan heb je grote kans dat je ongi wordt.
    anders kijk maar eens bij het topic van de zwangerenkaartjes, dan krijg je misschien een beetje een beeld van de lijnen, ook op FF zelf staan allemaal kaartjes afgedrukt van mensen die zwanger zijn.

ik hoop dat je antwoord een beetje kan volgen, anders hoor ik het wel

19. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    goede morgen ....hoe gaat het hier ..

@ runner uhm waarom wordt je daar niet blij van ? ik vind het er goed uitzien

verder voor iedereen hoog houden als je na het ei zit ...en klus ze als je voor het ei zit ;)
    hier is de mijne weer

20. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Shannen, ik denk dat je ei nog moet komen hoor, of dat ie vandaag komt.

@Elvira, ziet er nog steeds goed uit meid!! het moet toch onderhand eens zover zijn!! ik blijf duimen hoor!!

@Liek, ik hoop dat je idd meer duidelijkheid krijgt met tempen, ik vond het wel leuk maar ook spannend hoor, wat zou FF aan gaan geven en hoelang zou mijn cyclus zijn!! succes meid!!

@Runner, ziet er goed uit zeg!! houden zo he!!

@Asjuh, en nu omhoog houden he!! hopelijk komt die daling idd van de kou in je slaapzakkie!!

@Pientje, gefeliciteerd meid!!

Deel Deze Pagina