Wat een dag vandaag...met zijn drieën een WOD dag. Dag 1... Balen Sandra...ik leef helemaal met je mee
Sandra, Katootje en Samantha: klote zeg heeeeel veel succes deze ronde !!!!! Het lijkt net of bij anderen de rondes sneller gaan dan bij mij. Natasja zit nu alweer in de wachtperiode (zit ik nu ook) terwijl ze ook al ongi was geworden toen ik nog voor mij ei zat. Ik heb ongeveer een cyclus van 32 of meer dagen. Hoelang duurt jouw cyclus meestal Natasja ?? En ik hoop dat die krampjes ook een innestelling betekend want jij hebt ook lang genoeg gewacht meid !!!
Heb jij trouwens je gebruikers naam aangepast? want nemo heb ik nog niet veel gezien maar je hebt wel bijna 400 berichten
Jep Natasja was bang om gevonden te worden hier ik stond hier eerst met mijn eigen naam. Ga niet zeggen hoe ik eerste heette want dan helpt het ook niet he.
Hoi meiden. Vandaag ongi geworden en wil vanaf deze maand ook maar eens gaan temperaturen (ronde 7). Ook om wat meer inzicht te krijgen in mijn cyclus.
Sorry... Ik weet dat je gezelschap wil maar wat mij betreft vrees ik dat je even moet wachten. Ik doe mijn best hoor!
Hé nu meidjes wat had ik nu gezegd .... Blijkbaar is die hoogvoltage op de prikkeldraad nt hoog genoeg.. wacht zie volgende maand dan krijg je pas met een blikseminslag te maken !! Beware cause STien said so !!!
Das toevallig haha. Had ik nog niet eens gezien! Nou dan kunnen we elkaar in ieder geval steunen! xxx dreamy
Namens mij ook veel succes in de volgende ronde! Ik plaats weer ff mijn kaartje spannend spannend spannend! groetjes nandine