Balen allemaal hoor. Gelukkig zijn jullie niet eenzaam in deze baalende baaltijd. Dan zou helemaal vervelend zijn. Ik moet nog 10 dagen wachtend afwachten in mijn wachttijd. hmmmm. Maar ach. Vanavond voetbal kijken in de kroeg is wel gezellig dacht ik zo. Weekend is ook begonnen aan deze kant van de computer dus ik heb niet te klagen. Of wel.. het weer mag nou wel weer wat hoger in temp. gaan. net als die van mij...
Eigenlijk had ik mazzel....moest het vrijdag pas worden en werd het nu...hoefde ik niet zo lang te wachten...
</a> vanochtend vulde ik mijn kaartje in en kwam er een mooi blauw bolletje verbonden met gister. Nu zit ik net medicijngebruik in te vullen en de bol is zwart en niet meer verbonden. Als ik dit alles nu weer weghaal, zou je denken dat hij weer blauw en verbonden wordt. Niet dus hoe kan dat, wat heb ik fout gedaan? Help me uit de brand alsjeblieft.
Ik heb hem. Ik heb weer te vroeg gegild. Ik had fever ingeklikt, omdat ik een koortslip heb. Dat stond er niet bij, dus ik dacht doe ik het zo maar. Dat gaat dus niet. Foutje, maar bedankt naar mijn gezeur geluisterd te hebben.
mooi kaartje Janne!! gaat de goede kant op!!! @Elvira, ben blij om weer iets van je te horen meid, en fijn dat het afstand nemen goed voelt!! @Sandra en Samantha, balen meiden!! @Moontje, ziet er toch goed uit meid!!!! houden zo! voor iedereen die ik vergeten ben succes meiden!!!!
Ik weet het niet hoor meiden. Mijn zwangerschapstemp is normaal 37,06 Dus ik sla vast weer over deze maand. Ach we zien wel.
Nou ik voelde mij al kut. Ik heb een poosje geleden een miskraam gehad en komt nu helemaal boven, trek het gewoon niet meer. Nu verzet FF mijn ei ook nog eerst dacht ie dag 20 en zet ie het kruis ergens anders neer. Zou een cylus betekeken van meer dan 40 dagen !!! Heb ik nog nooit gehad. Kunnen jullie er iets zinnigs over zeggen ? Eerst van gisteren: En nu vandaag:
Hhhmmmm....vreemd... Maar geen paniek hoor...FF verzette mijn ei ook steeds...ik had zelfs een keer helemaal geen ei!! Uiteindelijk kwam ie aan het eind van de cyclus toch weer op de eerste datum uit....
ik zou eerlijk gezegd van je eerste kruis uitgaan, je temp van voor je ei en erna lijkt me dan ook een stuk logischer. FF is bij mij ook aan het schuiven geweest en niet een keer een duidelijk kruis of een dpo telling gehad en je ziet het resultaat. sterkte ermee meid, hopelijk heb je over een paar dagen een positieve test
Ach Sandra en Neeltje ik denk zelf ook het eerste kruis, maar ik kan het er nu gewoon even niet bij hebbe.
snap ik meid, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt, je bent echt niet de eerste en zeker niet de laatste die in een dip zit!! *dikke knuffel*
Kan ik me voorstellen hoor....we zitten in dezelfde ronde dus we lopen gelijk op. Ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt....
Nou Nemo Ik denk dat ff het ook niet altijd goed heeft Want de vorige ronde had ik mijn ei gewoon op dag 9 maar na een flinke tempstijging zette hij het kruis op dag 19 Terwijl ik een cyclus heb van 24 dagen ben dan ook gewoon op tijd ongi geworden. Ik vond het ook erg vreemd. Groetjes Beeb
Ontzettend veel sterkte Nemo... Hier is mijn kaartje Een dik vet kruis en de persona gaf precies hetzelfde aan... Nu is het spannend en afwachten. Het linker streepje wordt nu weer duidelijker dan de rechter. Maar scheelt nog niet erg veel.
hallo dames, hier is nog een keertje mijn kaartje...dinsdag had ineens zo´n raar gevoel onder mijn navel de hele dag (zie ook mijn topic "rare kriebel vanbinnen") gisteren was dat ineens verdewenen en had ik een heel klein beetje rozige afscheiding... bij mij is dit meestal het voorteken van mijn ongi maar nu is het weer verdwenen en zijn de duivels nog steeds niet geariveerd! ik snap er niks van...heb wel gevoelige borsten en mijn temp is al dagen hetzelfde. Als ik toch ongesteld moet worden laat het dan liever nu maar komen ipv dat ik nog zo lang moet wachten... Mijn ei heb ik trouwens op dag 20 gehad dus dan kan dat rozige (op dag 32) toch nooit meer een innesteling zijn geweest?
Hij mag toch echt wel weer stijgen nu Was half uurtje te vroeg wakker voor een dichtbolletje (kreeg een sms van Orange en mijn mobiel is mijn wekker.. dus gelijk wakker grrrr) Was zeer verbaasd.. wat een raar kaartje zeg.. zo anders als die andere 4 kaartjes..