temperatuurkaartjes (oud)

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Natasja, Jun 3, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    heel veel succes met testen missX

2. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    suc6 met testen!

Liefs meliske

3. Dreamy

Dreamy Actief lid

May 9, 2006
    489
    0
    0
    Zuid Holland
    Zeg meiden even een vraagje. Is het belangrijk dat je elke ochtend exact op hetzelfde tijdstip je temperatuur meet of mag er wel een tijd tussen zitten zolang je je temp maar meet als je net wakker bent? :)

xxx Dreamy

4. Meliske

Meliske VIP lid

May 29, 2006
    7,731
    0
    36
    NL
    volgens mij is het het beste als je het op ongeveer de zelfde tijd doet...
    maar ik kan het mis hebben hoor.

Liefs meliske

5. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    FF heeft geen probleem met een marge van 30 minuten, ik temp tussen 6.30 uur en 7.30 uur en alle bolletjes worden mooi blauw.

6. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    Omdat het nou pas spannend wordt en er misschien iets aan af te lezen valt, mijn kaartje:

Vorige maand had ik rond deze dagen het eerste bruine verlies, spannend dus wat er nou gaat gebeuren.
    Als ik het allemaal goed begrijp dan zou mijn temp. moeten blijven stijgen????

Groetjes Monique

7. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hij moet hoog blijven!! ik blaas hem omhoog ;)

8. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    thnx!!

Houd je dat nog 8 dagen vol??

Groetjes Monique

9. Moo

Moo Bekend lid

Jun 21, 2005
    873
    0
    0
    Wormerveer
    @ Katootje, balen zeg!! de 13e ronde voor jullie alweer.....Hoop dat het ongeluksgetal jullie vreselijk geluk zal brengen!

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

Jun 3, 2006
    16,265
    1
    0
    Niet buiten adem raken hoor bar.

11. bar

bar Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    hahaha nee hoor..
    Blaas gewoon elke ochtend als je test ;)
    8 dagen?? moet wel lukken :p

12. Katootje

Katootje Fanatiek lid

Feb 2, 2006
    1,909
    0
    0
    Gelderland
    Niet verkeerd begrijpen hoor. Je kunt eerder naar een huisarts. Maar we hebben het over een jaar van proberen, met of zonder gyn. Ik word in September 45. Ben overigens in een een superconditie maar toch....je moet ergens zeggen: stop, tot hier! En de kinderwens dan afronden, voor zover dat mogelijk is. :cry:

13. lot

lot Actief lid

Feb 21, 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Vorige maand had ik rond deze dagen het eerste bruine verlies, spannend dus wat er nou gaat gebeuren.
    Als ik het allemaal goed begrijp dan zou mijn temp. moeten blijven stijgen????

Groetjes Monique[/quote]

@ Monique: Bruinverlies kan te maken hebben met de eisprong. Ik heb dan regelmatig een druppeltje bloed verloren wat later bruinverlies werd. Daarna, na een week vanaf de eisprong gezien kan je nog eens hetzelfde krijgen. Dat heeft weer te maken met de innesteling. Voorlopig komt de ongi er nog niet aan wanneer je eitje echt maar een dag of 4-5 geleden is. Dat zou wel heeeeel kort zijn.
    Je bruinverlies heeft waarschijnlijk niets te maken met je ongi.

Wanneer je op dag 7 ongeveer zit kan de temp nog een tip krijgen en rond dag 14 ook nog. maar als ie over het algemeen een stijgende lijn heeft en de ongi blijft gewoon lekker weg...

Succes!

14. neeltje

neeltje Fanatiek lid

Feb 17, 2006
    3,289
    0
    0
    jeetje wat klote Katootje!!! sterkte meis en heel veel succes bij de gyn!!

15. butterfly1983

butterfly1983 Actief lid

Mar 29, 2006
    359
    0
    0
    Dag dames,

Ook ik ben begonnen met tempen!!
    Dit is mijn eerste maand bij fertilityfriend.
    Hier mijn kaartje (tenminste als het lukt :D )

Het is weer spannend.......afwachten dus maar weer.

Hij heeft mijn eitje anders berekend dan dat ik gevoelt heb. Dus vandaar dat mijn NOD denk ik niet klopt. Maar dat merken we gauw genoeg.

[​IMG][/url][/img]

Veel liefs Daan

16. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland

nou hij blijft nu helemaal gelijk ben benieuwd 25 juni nod dus ff doorbijten nu

17. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

Mar 10, 2006
    2,096
    28
    48
    Gemert
    [
    @ Monique: Bruinverlies kan te maken hebben met de eisprong. Ik heb dan regelmatig een druppeltje bloed verloren wat later bruinverlies werd. Daarna, na een week vanaf de eisprong gezien kan je nog eens hetzelfde krijgen. Dat heeft weer te maken met de innesteling. Voorlopig komt de ongi er nog niet aan wanneer je eitje echt maar een dag of 4-5 geleden is. Dat zou wel heeeeel kort zijn.
    Je bruinverlies heeft waarschijnlijk niets te maken met je ongi.

Wanneer je op dag 7 ongeveer zit kan de temp nog een tip krijgen en rond dag 14 ook nog. maar als ie over het algemeen een stijgende lijn heeft en de ongi blijft gewoon lekker weg...

Succes![/quote]

Bedankt voor je uitleg !
    Ik dacht dus idd ook vorige maand dat ik innestelingsbloeding had, maar het bleef maar aanhouden dus dat kan niet.
    Maar heb met hubbie afgesproken als het deze maand weer zou gebeuren,ik contact zou maken met HA.
    Want een week bruinverlies en daarna nog week ongi is niet echt normaal volgens mij.
    Maar we hopen dat dit maar 1-malig was

18. Stientje

Stientje Fanatiek lid

Dec 2, 2005
    3,886
    0
    0
    kleuterjuf
    België
    Ok hier ook weer een glimpje van de mijne... Coverline zit nu op 36.86 wel heel hoog tov andere maanden waar ik nt verder kwam dan 36.6... ligt waarschijnlijk ad lange hete zomers :)
    Zou het kn dat de mijne op dag 10 zt ipv op dag 14 heb al 4 maanden op dag 11 eitje ... ?

Lorfiedal.. nu je op vaste tijden tempt blijft ie bij jou wel heel standvastig zeg ! Wordt bijna jaloers met mijn wiebelwobbelkaart !

19. missX

missX Fanatiek lid

Mar 2, 2006
    1,226
    0
    36
    hallo meiden,
    ik kon me toch niet meer langer beheersen en heb een paar uur geleden twee testen gedaan...eerst met de dipstick en daarna nog een keertje met de CB digitaal...allebei gaven ze dus hetzelfde antwoord: ZWANGER!
    ik kan het nog steeds niet geloven.....

20. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

May 7, 2006
    1,167
    0
    0
    zuid holland
    ja stientje maar vandaag begon er ineens wat bruin verlies op te treden zou dat een aanstormende ongi zijn hebnod pas op 25 juni maarja dat zegt nix

Share This Page