Het maakt ook nog uit waar je tempt samantha. Tussen de billen is het het beste. Bij oksel en mond moet je er nog iets bij optellen.
ja ik zie allemaal verschilende kaartjes ja en ik vond 35.8 ook wel heel laag maar hij zal vanzelf wel weer omhoog gaan en ik hoop dat het mijn eerste en laatste kaartje is
Nou ben de afgelopen 2 dagen ook aan het temperaturen geweest en mijn temperaturen waren gisteren en vandaag: 36,59 36,71 Ik zet het nog niet in een grafiekje want dat zegt nog niet zo veel! xxx Dreamy
Hier dan mijn kaartje, deze keer zou het wel moeten werken. Barts maar los, graag commentaar, maar ik denk dat jullie er net zo min iets over kunnen zeggen als ik, alleen staat er een ding vast volgens mij, er is nog geen ei gelegd.
Kom maar eitje eitje eitje. Ik hoop dat ik de afscheiding goed ingevuld heb, ik heb daar nog niet echt kijk op, maar gisteren was het dun, helder en vooral veel. Vandaag is het veel minder, kan dat kloppen?
Het zal er allemaal ongetwijfeld bij horen. Ik voel me af en toe net een klein kind. Ik ontdek dingen aan mijn lichaam die ik nooit eerder opgemerkt heb. Wel grappig eigenlijk.
Meiden het is zover mijn temp was niet voor niets gezakt mijn zijn gearriveerd. heb ff een vraagje.... hoe zet ik voor morgen een nieuw kaartje in FF zodat ik morgen opnieuw kan gaan invullen want ik ga het nog een cyclus doen ..... mijn eisprong heeft FF dus goed aangegeven misschien een dagje te vroeg want hij gaf zaterdag dus aan. en ik had het gevoel dat het vrijdagnacht gesprongen was dus wel goed geklust ... maar ja fijn dat mijn lichaam het in ieder geval naar behoren lijkt te doen op deze manier..... LIEK....
Dikke knuf vr je LIeke en Lorfiedal ! Ik volg jullie vast en zeker wel ! Houdt al een plaatsje vr me vrij !
@ Natasja: ik stuur een tropische storm naar je toe !!! Kom op meid. Jij hebt altijd zo'n goede instelling !!!! @ Ooievaar: jij gebruikt nu de persona, maar voegt dit echt iets toe ? Wat ik begrijp voel jij je ei ook wel. Het is gewoon een vraag van mij, begrijp me niet verkeerd !