Ik ben ook weer terug van weggeweest. Ik moet dalijk naar de gyn en word nu toch wel zenuwachtig. Brrrr
Gister getest en negatief, temp is aan het dalen dus de zullen er wel aankomen! Janne, heel veel succes meis, ik zal aan je denken, spreek je snel! liefs moontje
hier mijn kaartje weer eens. ik heb toch het vermoeden dat ik mijn eisprong gisteren pas heb gehad... dan hebben we niet op het goede moment geklust
hello, hello! @janne: succes meid! vandaag bij de gyn! @runner: waar blijft jou kaartje meis, spannend!!!!!!!!!! @moontje: omhoog met die temp, kom op!!! @stientje: prikkeldraad werkt....., alleen blijf op het randje zitten aan mijn kaartje heb ik niets!!! schiet voor geen meter op! hier maak ik geen chocola van.... (of wel, dan heb ik vast iets lekkers, wanneer de er zijn) liefs elfje
Maar jullie hebben zondag toch nog gesext?? Dat is dan toch juist goed gemikt?? @Runner.....hoe is het?????? ben zoooo benieuwd!!!
Hier mijn kaartje ook ff. Mijn eisprong kan niet lang meer op zich laten wachten. We klussen lekker verder! Iedereen succes!
NIKS!!! Ze hadden de uitslag dus nog niet. Het kan nog wel 3 weken duren. Nu bellen ze elke maandag op tot de uitslag er is. Krijg hier zo de zenuwen van. Wel zag ze een mooi eitje zitten. Over een week of misschien iets langer komt hij los. Een mooi ei moet een mooi kind worden he? Zeker nu er zoveel gependeld is in juni. Ik ga snel nog even oppassen. Bedankt iedereen die aan me gedacht heeft. xxx Janne
Janne suc6 meid! Ik denk aan je... Asjuh; wauw...lijkt erg op vorige maand he....ik duim Runner; waar blijf je? Moontje; balen zeg ziet er idd niet goed meer uit.... Elfje; erg verwarrend jouw kaartje...hoop dat je snel duidelijkheid hebt. Voor de starters; alvast veel suc6 met klussen. Hier de mijne weer. Nog steeds hoog, maar zal niet meer lang duren...
Balen zeg Janne, dat je nog niks wijzer bent. Ik duim heel hard door op een goede uitslag! En alvast veel plezier met je geluksei
hee janne! wat vervelend meid, dat je nog zo lang moet wachten! dat hoop ik nou ook! kijk nu al om het uur voor de zekerheid even in mn onderbroek.....nog niets...heb ook nog geen ongikwaaltjes... jou kaartje ziet er nogsteeds mooi uit elvira! ik weet dat je dat al de laatste maanden hebt, maar toch...hoe lang duurt jou luteale fase normaal? liefs elfje
Ja idd, mooi kaartje zoals altijd....maar dat zegt dus echt niks. Ik voel me hetzelfde als altijd voor ongi (helemaal geen klachten; alleen vollere borsten- niet pijnlijk). Ik krijg er een beetje de balen van en ga me de komende 2 maanden ook zo weinig mogelijk met zwanger worden bezig houden. Dus ook hier zullen jullie me moeten gaan missen...iig meer dan normaal. Zal af en toe toch wel binnenwippen hoor....mn voor NOD. Ik word gewoon gek van onzekerheid...je gaat toch steeds vaker denken dat er IETS niet in orde is. Ben benieuwd wat die paragnoste 5 juli te melden heeft.... Oh ja, Elfje. Mijn luteale fase duurt tussen de 10 en 16 dagen.....voorheen altijd 14, maar de laatste 2 cyclussen ineens anders Heb nog nooit een langere cyclus dan 28 dagen gehad.
hier is het klusseizoen weer begonnen, ik hoop op een wat kortere cyclus dan de vorige, maar ja we zullen het zien. Ik wacht met smart op m'n ei!!
ja das waar maar voor mijn gevoel hebben we er te weinig voor gedaan... maar goed, de perfecte zwemmer kan er idd wel bijzitten!! hope so
Toen ik in februari zwanger was hadden wij ook maar 1 keer gesext Zaterdag gesext en maandagochtend was mijn eisprong dus er is nog alle hoop....