Echt balen. Laat het dan maar doorzetten zeg ik maar.. Nou hier is het denk ik ook over Heb menstruatie krampen niet normaal Borsten zijn ook gevoelig...grrrrrr
Ik heb dus voor de eerste keer nergens last van.. geen zere borsten, geen buikpijn.. daarom was ik ook volledig verrast.. Maar goed... we zien wel.. zal nog wel modderen zijn een paar dagen..
Helaas in het opzicht van het bruinverlies niet Kop op ooievaartje, we moeten verder! anders komt er geen baby! Knuff meis!!
Ja ik weet het we moeten verder inderdaad Maar het is nu zo frustrerend omdat de persona en ff mijn ei aangeeft En we precies op die dagen ontzettend goed geklust hebben.. Baal ik van Maar de zijn er nog niet Dus nog een week wachten helaas
wat is dit nou Natas .. 11 dagen na je ei terwijl je normaal op ongev. 16 dagen zit ...nah ik hoop dat het alsnog niet doorzet mopz ...
balen natas!! ik hoop echt dat het nu wel sneller door gaat zetten of helemaal weggaat en wegblijft!! wel raar met een tempstijging?! sterkte meid!! dikke knuffel meis. @Lorfiedal, ik snap 'm, balen dat het weer over in aantocht is meid! sterkte ermee Hoe is ie bij jou Stien?? is ie weer omhoog? of is het echt over?
Hé Neeltje dit is de mijne van vandaaag : Moo je had gelijk dat ie ging stijgen nu maar hopen dat het zo blijft gaan gedurende 9 maanden
Idd houden zo Stien En Natasja hoe is het bij jou vandaag ??? Hier mijn kaartje ben vanacht ongi geworden. Heb niet getempt heb de halve nacht op de wc gezeten van de pijn. Maar FF laat mijn ei niet op dag 20 staan terwijl ik hem daar toch echt gehad heb ! Kan ik dat veranderen ?
Knuffie vr jou Nemo !!! Je kan ind je lijn veranderen, klik even op chart overlay en plaats je eitje op de dag waarvan jij 'm denkt... er komt dan wel een volle blauwe lijn te staan. Volgens mij zit ie eerder op dag 20, anders zou je aantal dagen DPO te weinig zijn toch ?
Overlay heb ik niet meer Stientje (ik betaal niet). Maar is idd dag 20 geweest, ik had hem toen van de voren ook gevoeld, en eerst zei FF da ook. Ach en met deze tempdrop wist ik dat ie eraan kwam Stientje
Goeiesmorgus dames Nou hier ook maar weer eens een kaartje van mij. FF weet niet precies wanneer mijn ei is geweest en ik zelf eigenlijk ook niet hem 'm deze ronde nl niet gevoeld. Maar ik denk dat de stippellijn wel goed staat. Het wachten is dus weer begonnen. Stientje hoog houden die temp hoor. Deze ronde moet jouw ronde worden!! Ooievaar en Natas, balen als jullie gevoel gelijk zal hebben maar ik blijf voor jullie duimen dat jullie toch lekker zwanger zijn. Nemo. Jammer meid dat de duivels er weer zijn. Misschien kun je in FF het kruis weer op dag 20 krijgen als je rond die dagen invult dat je bijv eiwitachtige afscheiding hebt gehad want daar reageert ie volgens mij nogal sterk op. Succes in de volgende ronde in ieder geval
Ik betaal ook niet maar kan nog wel chart overlay doen... je moet es kijken onder je kaartje ! En anders wat spijkervrouwtje zegt is ook een mogelijkheid ! Looking good Spijkervrouwtje !
totaal onbegrijpelijk mijn kaart deze maand.. gaat nu pas stijgen terwijl ik al weer spotting heb, en niet zo klein beetje ook af en toe.. Ik ben echt niet zwanger hoor meiden...