nee dat is idd wel vreemd als je al bezig bent ongi te worden, maar net zo vreemd is dat je ongi aan het worden bent en dat die temp blijft stijgen...
Heb je een griepje onder de leden Natasja? Niet ziek worden hoor. Vorige maand schoot mijn temp ook omhoog, ben 7 dagen goed ziek geweest en dus inderdaad ook nog ongi, alles in een keer. Mijn temp is gelijk aan gisteren, kaartjes plaatsen heeft dus nog steeds geen zin. Ik snap het niet, dacht donderdag echt dat m'n ei er aan zat te komen. Veel, waterige afscheiding en kramp, maar helaas niets dat op een ei lijkt. Pasen is toch al geweest, want ik geloof dat ik mijn ei kwijt ben Ik moet maar eens gaan zoeken denk ik.
tja het klopt niet, maar helaas wel aan de gang.. het kan nog wel even duren hoor.. maar goed.. het is echt veel bruin zoals altijd..
Ik voel me eigenlijk prima loeki... hahahah zal wel heel gek zijn als ik ineens ziek zou zijn.. maar wie weet.
Mijn ervaring met griep is, 's morgens voel je je kiplekker en in de loop van de dag gaat je temp omhoog en 's avonds weet je niet hoe je je het nog enigzins comfortabel kunt maken. Het gaat toch wel rond nog, hoop het niet voor je. We moeten vol houden Meliske, dat ei moet toch eens komen. Maar ieder ochtend hoop ik weer op een temp bóven de 36.6 graden, maar nee hoor. M'n afscheiding is ook al weer aardig afgenomen, snap er niets van. M'n lichaam neemt me weer flink in de maling.
ikke ben bezig met ovutesten en iedere morgen hoop ik op een streep net zo donker als de test streep maar nee hoor, ook nog steeds niks
Ja, ik loop 1 dag op je voor Meliske, ben benieuwd wie er als eerste springt. Ik vind 22 dagen al weer veel te lang duren.
ja veels te lang... sommige hebben een cyclus van 25 dagen ofzow en wij moeten nog wachten op da verdomd ei, grrr!
Ja na 22 dagen naderen sommige dames hun NOD al en ik zit mogelijk pas halverweg m'n ei ALs hij pas na 40 dagen weer eens op komt dagen.
Hé Natasja wat gek zeg ! Hij stijgt gewoon zoals een raket en daarbij spotting ! Jee deze kaart is echt strange !
Natas je temp gaat goed meis. Ik zeg niks meer Stientje bij jou gaat ie ook goed meis! Ik blaas verder hoor pffffffffffffffffffffffffffffff Nemo: balen meis. Hopelijk meer succes in de volgende ronde Hier is mijn kaartje weer: Ik had het best warm vanmorgen, maar lag toch echt in mijn blootje in bed Hopelijk blijft ie lekker hoog
ik had gehoop dat mijn cyclus ook deze maand wat korter zou worden dan de vorige keren, maar dat zit er niet meer echt in, helaas. Ben er deze maand ook wel heel veel mee bezig hoor, misschien is dat ook iets wat meespeelt. Klussen nou om de dag dus misschien is het dan wel raak!, maja nog een paar weken wachten dan weten we da pas
Ja maar ik had het behoorlijk warm toen ik wakker werd Ik had niet eens wat aan Maar goed ik moet nog een week Dus kan nog alle kanten op En gisteren had ik al menstruatiekrampen