Ik heb egwhite ingevuld en nu staat mijn ei wel op dag 20. Bedankt dames. @natasha: raar hoor, ik kan er niets van maken, hoop in elk geval niet dat je ziek wordt. @ooievaar: ziet er goed uit meid, nu niet weer zakken. Meliske, Stientje en Loekie veel succes met wachten op jullie ei !!!
ooievaartje.. houden zo!! en ongi krampen 1 week voor ongi kan ook nog eens wat anders betekenen he? Jaaaa jij positief blijven, ik ook natuurlijk! hhahahah
Ja zou dat kunnen Natas? Zo vroeg al? Misschien een innestellings krampie Lijkt zo op ongi krampie. Maar hoest met jou? Heb jij al krampies??
Die hittegolf. Hahaha inderdaad Stientje Maar ja zoals ik al zei ik moet nog een week wachten Had me ook nog eens vergist in de datum Nod is op 3 juli Ik heb mijn eisprong op de 19e gehad Maar de ongi krampen komen en gaan Ik baal daar zo van, want ik denk dat het gelijk game over is...
Vrij weinig krampen hier Ooievaar.. af en toe eens wat hele lichte zeurpijn.. nog steeds geen gevoelige borsten. In dat op zicht is het anders dan de afgelopen maanden.. alleen dat verrekte bruin...
dit is hem dan vandaag wat een ongeorganiseerde bende en al vanaf donderdagavond bruinverlies snappen jullie het nog???
Net met afvegen afscheiding wat je rood kan noemen kan iemand mij vertellenof dat nu het begin is van de nieuwe cyclus?? dan weet ik of ik iets moet gaan invullen bij ff misschien light bij menstruatie?
Heb al 2 keer roodkleur gehad, maar het gaat dan weer over in bruin. Je moet even aankijken of het doorzet..
Mijn temperatuur gaat weer omhoog. Echter is mijn lichaam het er nog niet helemaal mee eens. Bij afvegen al 2 keer lichte verkleuring gezien, nog niet echt bruin of rood te noemen. Ben benieuwd wat er deze week voor mij gaat gebeuren. En ook voor een aantal andere meiden wordt het weer spannend! Moet er toch 1 een keer geluk hebben?? Groetjes Monique
ronde 5 is een feit de zijn echt gearriveerd er is niets anders meer van te maken !$%@#&*%^#@!$*%^# op voor juli heb het bij ff ook ingevuld.
Nou Lorfiedal dan lopen wij gelijk op. Ik ben vanacht ongi geworden, ook bij mij de 5e ronde. Hoe lang duurt jouw cyclus meestal ?? Ik hoop op meer geluk deze ronde voor ons en voor alle dames die net zijn doorgegaan. En voor de meiden die nog in de race zitten natuurlijk ook veel sucsex !!!