Ja ik weet het lot, maar mijn gevoel zegt nog steeds nee het is weer niet raak. Heb ongi krampies. Wel heel licht... Nog geen bruin of roodverlies, dus dat scheelt... Maar dat gevoel he... heel irritant
Hoe laat temp je normaal gesproken lot? Ik moet rond 5.30 uur altijd naar de wc, daarna kruip ik er ook weer in en temp rond 7.00 uur. Ik ga niet anderhalf uur liggen wachten om na het tempen pas naar de wc te gaan. Ik denk dat er zoveel tijd tussen zit dat je gewoon de temp aan kunt houden op de tijd dat je normaal gesproken ook tempt of heb je je verslapen? Nog een algemene vraag. Ik zie in alle kaartjes grote verschillen met echt een sprongetje in de temp na de eisprong en bij mij wijkt het iedere dag niet meer dan 0,1 graad af. Is dat normaal?
mijn temp gaat in een stijgend lijntje.. vandaag 0,3 graag gestegen.. Mijn temp van de laatste dagen 36.2 36.4 36.3 36.4 36.7
maar waarom temp je nou Bar? ik vind dat als je in de 2de ronde bent je nog lekker ongestoord moet sexen voor een baby! zo haal je snel al de lol weg.. maar goed dit is mijn mening.. relax!!!
hahahahahha je moet het zelf weten natuurlijk meis, maar je snapt wel wat ik bedoel toch? aan je temp kun je toch weinig zien, alleen je ei achteraf.. het is gewoon iets voor de dokter.. en dat heb je toch nog lang niet nodig!
Ik heb elke keer het idee dat ik al wat verlies en dat het in mijn onderbroek zit. Ga ook elke keer kijken op de toilet Grrrrr heel irri....
ja dat is wel zo.. Maar ik wil zo graag En jullie zijn allemaal blij als je temp hoog blijft enzo en dat ie naar beneden gaat als je ongie in aan toch is.. Ik denk wil ik ook is doen.. Maar ik snap wel dat t geen zin heeft... Ik hou er wel mee op.. Ik begrijp je wel hoor. ik mag ook niet klagen. jij bent al veeel langer bezig en kom ik ook ff moeilijk doen hier met mijn 2e ronde.. ben alleen zo ongeduldig.. haha Hoe zit het met jouw temp nu eigenlijk?
Ik ben allang niet meer blij als mijn temp hoog is.. hahahahah dat zegt namelijk niks.. je kunt helaas aan de temp helemaal niet zien of je zwanger bent.. hij knalt namelijk op dag van ongi naar beneden of de dag erna.. En mijn reactie heeft niks te maken met dat ik veel langer bezig ben en jij nog maar net.. stel dat het nog lang gaat duren... dan heb je nog alle tijd dit soort fratsen uit te halen.. niet te hopen natuurlijk! Ik snap dat je ongeduldig bent... dat was ik ook..
Nee oke, maar ik begrijp je reactie wel hoor meis.. Ik weet eigenlijk zelf ook dat het onzin is om nu al te tempen.. maar ja.. hoorde jullie er altijd over en las hier is mee. ja en ik dacht dat doe ik ook nu. maar ja. het heeft ook eigenlijk geen zin.. Ik stop er wel mee doe volgende maand wel is een keer niks.. kijken of het dan gaat lukken. ik hoop dat het niet nodig is natuurlijk
Nou ja, het is niet iedere nacht om 5.30 uur, ik slaap ook wel eens gewoon door. Of ik moet om 4.30 uur al of pas om 6.00 uur, dan wijken de tijden te veel af.
wanneer ik dus mijn laatste temp invul heb ik eindelijk een stijging in de temp. en dat op dag 8 of 9. haha. dat is niet verkeerd. ineens 0.3 omhoog. Hier nog geen ongi krampen, geen vreemde kleurtjes in de afscheiding. (normaal wel al maar normaal ook bloedverlies bij eisprong en innesteling, nu niet gehad) Hmm, begin weer een beetje zenuwachtig te worden. Zaterdag is mijn nod. Begin het nu wel spannend te vinden. Toch wel... Van het weekend is mijn mannetje weg en die komt zondagavond pas weer thuis. zou ik dan nog niet ongi zijn??? Zucht
Ik hoop het voor je lot! Heb je een mooie verassing om te vertellen aan je mannetje!Hou die temp omhoog!!! Pfffffffffffffffffffffffffffffffff!