Heh bah Stien....13 maanden, erg heh! Sterkte Stien en ik hoop voor je dat je weer snel (zwanger) terug bent!!
Getver Stien, wat is dat nou weer Ik denk aan je meis. Is nu toch ECHT jouw beurt!! Dikke knuffel voor je lieverd!
goedemorgen meiden! nou, FF heeft mn kruis weer weggehaald.......was ook zo koud vanochtend! welke temp ik stiekum ook voor morgen invul, ik krijg toch mijn kruis weer terug op cd 19......gek he... fijne dag!! liefs elfje
Goeiesmorgus Nou ik baalde gisteren behoorlijk, net voordat ik ging trainen met mijn honden ging ik nog even naar de wc en zag toen dat er wat lichtrose druppels in mijn onderbroek zaten Bij het afvegen had ik ook nog een klein beetje lichtroze slijm. Voor alle zekerheid maar een tampon in gedaan. Ik vertelde al tegen mijn mannetje dat ik waarschijnlijk al weer ongesteld aan het worden was. Maar na de training was er op de tampon niks meer te zien Ik hoop zo dat het een innesteling is geweest. Ik hoopte vanmorgen dan ook op een mooie hoge temp, maar helaas hij is zefs gedaald Snap er nu dan echt niks meer van. Zou voor ongi trouwens wel erg vroeg zijn, maar ja dat weet je met een vrouwenlichaam maar nooit Heb al wel sinds gisterenavond geregeld hele heftige krampen in mijn buik en rug, normaal gesproken heb ik die pas als ik ongi ben... ben dus echt benieuwd wat de komende dagen gaat brengen . Verder Succes iedereen! Stientje meid kop op hoor, niet de moed laten zaken jouw tijd komt er ook! Maar een beetje afstand nemen kan natuurlijk geen kwaad. Doe ik zelf ook en moet zeggen dat het mij een goed gevoel geeft! Sterkte. Elfje zou het dan niet kunnen zijn dat je eitje toch op dag 19 is geweest daarna is ook je gemiddelde temp een stuk hoger gebleven nl. Ik duim voor je dat het in ieder geval raak is deze ronde
lieve Stien, ik hoop je heel snel weer terug te zien met goed nieuws meis!! ik zal je wel missen hoor dikke knuffel lieverd liefs, neeltje
@Spijkervrouwtje, je kaartje is wel enorm wiebel wabbel meid!! succes, ik hoop dat het niet doorzet! voor alle damesfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff omhoog met die tempjes!!!!!
Hallo Allemaal, Hier mijn tempkaartje ook weer een keer. Verder wens ik iedereen succes!! liefs Shannen
@ lieve stien: ook ik snap dat je even wat afstand wilt nemen en vooral de eerste weken van een nieuwe ronde. Maar eerlijk gezegt miste ik je nou al. Alle gekkigheid die je steeds uitkraamde Ik keek altijd uit naar jouw reacties! Dat blijf ik gewoon doen! Ik hoop dat je snel terug komt met goed nieuws! Doei
Toch zegt het helemaal niets zo'n mooie stijging aan het eind. Dat gebeurt te vaak zonder goed resultaat Ik voel al wat in mijn buikje vroeten, baba
jeetje Lot, je zou nu toch zeggen met zo'n flinke stijging aan het eind dat het helemaal goed moet zitten!! ik hoop dat je voorgevoel (het vroeten in je buik) niet klopt ik je snel kan komen feliciteren!!
Hoi Meiden, even een paar dagen niks gezegd hier, was natuurlijik weer aan het spotten.. Stien, balen ik word er gewoon verdrietig van.. De rest ziet er goed uit! Bij mij: gister had ik net als eergister bijna geen bruine afscheiding.. af een toe eens een veegje prut. wat gek is want de eerste 3 dagen was het vrij veel.. met zelfs een keertje bloed.. gister had ik een ongi temp.. maar ik was een ijsklontje toen ik wakker werd.. echt mega koud.. lag te klapper tanden.. was vergeten het raam dicht te doen voor het slapen gaan. Vandaag was de dag des oordeels... de 2 cycli hiervoor werd ik op dag 30 ongesteld (luteale fase van 15 dagen)... ik zit nu op dag 30... en had vanmorgen een hoge temp ik had 2 keer ervoor een luteale fase van 16..dus zou ik eventueel morgen ongesteld kunnen worden..dus ik ben bang voor een lange fase dit keer..
Morgen in ieder geval niet denk ik.. nou ik weet niet.. het ligt aan de temp.. als ik morgen nog steeds hoog hebt dan ga ik mijn langste luteale fase voorbij.. morgen ben ik 1 jaar getrouwd, dat zou wel een mooi kado zijn.. uiterlijk zaterdag.. maar dat haal ik toch niet.. dikke kans dat ik gewoon ongesteld word.
dat zou zeker een mooi kado zijn!! nou dan ga ik nog even hard voor je blazen hoor!! PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF omhoog tempje!!!!
wat spannend natasja! Hopen dat je temp morgen weer omhoog gaat! pffffffffffffffffffffffffffffffffffff!
sjeeeeee Natasja.....spannund!!!!!!! Ik zou morgen testen als ik jou was Op de één of andere manier heb ik al de hele tijd een goed gevoel bij jou deze keer....en het is ook wel tijd vind je niet??? Succes!!! groetjes Pientje