Oh, wat een reacties allemaal. Echt grappig dat iedereen elkaar zo weet aan te moedigen en motiveren en nog veel meer. Mij geven jullie in elk geval meer dan regelmatig een brede glimlach. Bedankt voor jullie reacties! Hier nog geen viezigheid in de slip. Wel wat pijntjes iets onder de zij. Zondag is mijn nod dag en normaal heb ik twee dagen van te voren bruinverlies. (ik heb mijn eisprong za op zo gehad om half 2 ongeveer) Dus voor mijn gevoel al erg ver. Ook was de sprong 4 dagen later dan anders. Spannend hoor! En toch kan ik me niet voorstellen dat het nu ineens raak zou kunnen zijn. Ik heb zelfs veel gedronken de laatste weken in verhouding met al die maanden ervoor.
had echt het idee dat woensdag mij ei was geweest, mijn temp ging vanmorgen ook met 0,2 omhoog, maar heb vanavond al de hele tijd een raar gevoel in mijn buik. Niet echt steken, maar kan niet goed beschrijven wat ik voel. Vreemd. Hopen dat me temp morgenvroeg ook omhoog blijft. Wat een gedoe allemaal. Wordt zo hopeloos van me lichaam, wou dat het allemaal wat makkelijker en duidelijker was, maja ik denk vele van jullie.
Nou ik had gister ongi moeten worden.. niks.. na al een heleboel dagen spotting.. waarvan zaterdag zondag en maandag vrij heftig en daarna bijna niks.. ik dacht nou dan word ik morgen ongi (vandaag dus) want dan ben ik mijn langste luteale fase voorbij..(die is 16 en vandaag is dag 17) Vanmorgen ietjes lagere temp 0,1 minder.. en echte ongi pijn (alleen vanmorgen en nu net begint het weer) dus ik een tampon in gedaan vanmorgen.. nou er zat alleen wat bruine troep op. Vannavond even van binnen gevoeld.. niks.. aleen witte afscheiding.. niet veel maar geen bruin. Heb nu al 7 dagen spotting. wat een record.. morgen maar even afwachten..
Hey Natas, fijn dagje gehad met je mannetje? Vast wel toch. Wat wordt je toch op en neer geslingerd zeg. Ik blijf stug doorduimen dat het goed afloopt. Is toch niet leuk als dit weer de aanloop naar een ongi betekent....
Ja we zijn heerlijk uit eten geweest en zitten nu een filmpie te kijken, maar ik moest even hier lezen.. helaas denk ik toch dat ik ongesteld ga worden.. weer een rare lange cyclus na een tijd toch regelmatig..
Ik ook niet Zolang het nog niet rood is...., je weet maar nooit By the way, nog gefeliciteerd met je trouwdag Natas
Of niet, ik hoop toch echt dat het bij jou nu ook een keer raak is hoor. Je hebt deze maand toch niet voor niets wat afstand genomen? Niet opgeven hoor
Lief van je!! En nee, opgeven doe ik zekers niet! Is alleen gewoon balen als je al zo snel dingen merkt die je al die maanden al hebt gehad....Ik wacht op de dag dat mijn voorgevoel het niet juist heeft Voor jou ook suc6 meid!!
Bedoel je het vertrouwen dat ik in de pendels van juni had? Hoop idd nog steeds dat dat voor verrassingen gaat zorgen en mijn voorgevoel eindelijk eens ongelijk krijgt! Lief dat je aan me denkt!
En anders dat je eigen pendel van juli klopt. Misschien kan de paragnost je anders meer duidelijkheid geven?
Dat vind ik uiteraard ook prima Hoop idd dat die paragnost meer duidelijkheid geeft. Ben erg benieuwd, maar ook een beetje zenuwachtig.....