En Natas, hoe is het nou??? is het al doorgezet????? wordt spannend hoor! @Monique, balen meid!!! hopelijk meer geluk in de volgende ronde
Hey neel, neeeeee het heeft niet doorgezet.. vanmorgen welliswaar een uur te vroeg getempt.. maar weer 36,8!!! ben er helemaal spannend van...
Spannend Natas!! Wanneer ga je testen meis? Hier ook weer mijn kaartje: Vanmorgen stiekem een test gedaan en ja hoor negatief Nou laat de dan maar komen
Ja maar liefie.. je bent nog op dag 13 na je ei.. dat kan toch nog alle kanten op?? en je temp is nog hooooooog! Nee hoor ik geef niet op voor je!! testen.. i dont know hahahahaha voor me zelf dan he!
Ik word gek van mezelf.... Dag 13, ja het kan nog alle kanten op inderdaad Maar ik zie het somber in. Maar waarom zou jij niet al testen? Wanneer was je ei?
zit op dag 18 na mijn ei.. ben dus officeel overtijd... pffffffffffffffff Maar goed.. ik durf niet.. straks is het negatief.. Daarbij het bruin.. en de buikpijn..
Natas: verlies je nog veel bruin dan? En die ongikrampen kunnen erbij horen he Ik heb ze ook af en toe hoor Neeltje: ik zit inderdaad nog voor mijn nod Dus ik moet helaas nog afwachten. Maar ik had gehoopt op een licht streepje. Maar ja na 9 rondes wil je wel weer een keer
Spannend! Oh, zo spannend! Mijn kaartje lijkt opzich ook niet verkeerd maar. Zonder waarschuwingen, geen pijntjes geen bruinverlies ging ik gister nog even naar de wc voor het slapen gaan, (23.00uur) en had ik ineens 1 rode veeg. Daarna niets. Tampon ingebracht... tot nu toe een heel klein beetje bruin aan t tamponnetje gevonden, geen donker bruin: gatverdamme wat gatver allemaal maar dan weten jullie wel waar ik het over heb. Temp nog steeds hoog. Morgen NOD! Want die ene veeg tel ik niet hoor. Ik heb niet eens buikpijn terwijl ik normaal n halve dag ziek op bed lig. Beter boven de wc hang... We wachten nog even af. @Natas: Maandag testen?
Nee vandaag nog helemaal niks.. gisteren eigenlijk ook bijna niks. Had wel de halve dag met een tampon gelopen waar bruin op zat.. maar daarna niets meer.. terwijl zaterdag, zondag en maandag best veel was.. maandag had ik de vuile string hahahahah tampon er in.. maar de dagen erna... weinig tot niks...
Gek hoor Natas Maar je temp is voor jou doen nog hoog toch? Nou ik zou testen als ik jou was En Lot: jou temp is ook nog mooi hoog Wanneer ga jij testen??
@Ooievaar, ik had zelf op de 1ste dag overtijd maar een licht streepje, voor je nod is zo riskant! maak jezelf niet gek meid, ik snap dat je niet meer kan wachten maar zo ga je jezelf wel onnodig kwellen. @Lot, kom op meid!!! hoog en droog houden hoor!!!!
Nou dames, spannend allemaal bij jullie! Hierbij mijn kaartje...De ovutesten gaven deze maand geen uitsluitsel. Wel hele duidelijke verkleuring maar niet zo donker of donkerder dan de controle lijn. Dat is andere maanden wel zo geweest...
Je hebt ook helemaal gelijk Neeltje Bij mijn 1e zwangerschap had ik op mijn nod al een duidelijke streep, daarom wil ik nu te graag Gelukkig vanmiddag een verjaardag (achternichtje 2 jaar) dus heb ik afleiding. Maar hoe lang denk jij dat ik nog moet wachten Een week tot na mijn nod? Natas ben benieuwd naar je kaartje
Me2... kaartje ziet er ook nog niet uit of het geweest is... misschien eens een langere cyclus? hierbij mijn kaartje.. op dag 15 na ei een temp dip.. had het extreem koud.. zelfs met klappertanden.. dus die temp kijk ik niet naar.. daarna gewoon weer omhoog..
@Ooievaar, ik zou gewoon op of een dag na je nod testen, ik had bij mijn eerste zangerschap een week voor me nod een positieve test en nu en dag na me nod een lichte streep.
Dag 21 en 22 was je temp ook weer aardig laag natas Kan dat met innestelling eventueel te maken hebben?? Neeltje: Ik wacht dan maar tot dinsdag... helaas Maar hopen dat de er niet aan komen Ben nu wel de hele tijd duizelig