ik weet hoe moeilijk dat wachten is Ooievaar maar jezelf verdriet doen met een negatieve test terwijl dat misschien helemaal niet nodig is, is zo jammer!
Ja je hebt helemaal gelijk Neeltje Ik ga afwachten tot dinsdag en als ie weer negeatief is wacht ik nog een week als ik het volhou Lot ik duim voor je meis dat je maandag posi test! Natas, je zal toch een keer moeten testen...
mijn afscheiding word donkerder: begin sterk het vermoeden te krijgen dat testen maandag niet nodig zal zijn
ow Natasja....spannend!!!!! Ik had allang allang allang getest!! Ow ik hoop het zo voor je.... succes als je gaat testen!! groetjes Pientje
Testen testen testen testen testen Lot: neeeeeeeeeeeee het mag niet.... terug duwen Sterkte meis... en ik blijf duimen.. Dank je Neeltje ff stiekem off topic.. gaat alles goed met je meis??
is dit nou niet vreems je zou bijna denken dat mijn thermometer geen andere temp kent nou ja we zien wel hoe het van de week zal lopen
denk dat het wel normaal is mijn temp staat ook al een paar dagen op de zelfde temperatuur (ben pas 8 dagen aan het tempen)
Ok, wie kan er iets zeggen over dit kaartje. Lag wel wat later in bed dan anders, maar temp was om 7 uur en ook later op de ochtend, na het uitslapen zo hoog.
goedemorgen meiden!! wat een spanning hier zeg!! @natasja: woehoe meid, super spannend!! @ooievaar: weer heel netjes, nog een paar dagen wachten! @lot: ik hoop voor je dat het niet doorzet!! @me2: hopelijk is je eitje er gauw! ik ben vandaag weer redelijk stabiel, denk alleen dat FF morgen mijn eisprong gaat verplaatsen naar cd23.... en dan hebben we minder goed geklust!!! pffff, al die onzekerheid! liefs elfje
@loeki: een 2e tempstijging na je ei kan heel goed! kan met een innesteling bijvoorbeeld te maken hebben...
spannend, LOT, NATASJA en OOIEVAAR!!!! Laat dit jullie maand zijn! Ik hoop het voor jullie! @ Loekie: os alleen maar goed als je temp zo lekker omhoog gaat! Tenzij je ziek bent natuurlijk. @ Elfje: Omhoog houden hoor. Mijn temp was vanmorgen gelijk aan gister. 0,2 hoger. 36,7. Jammer had eigenlijk gehoopt dat ie vandaag nog iets hoger was, vorige cyclus zat ik op 37.