Lief van je Loeki maar het zit er echt niet meer in voor mij... Ik ken me lichaam ondertussen wel aardig en die symptonen trek ik me allang niets meer van aan....de test is het enigste bewijs en die was negatief....
Ik ga het dan toch maar vertellen... had gisteren een positieve test.... durfde niks te zeggen omdat ik zo'n buikpijn had.. hij was licht, maar duidelijk positief.. hele dag pijn in mijn buik gehad.. vanmorgen vroeg weer getest... streepje.. heeeeel licht maar ook te zien.. stilletjes blij.. maar weer gaan slapen.. Helaas... ik ging net naar de wc.. ben ongesteld geworden.. Na 11 maanden word ik even goed gepest door mijn lijf... aardig he? Maar goed.. we gaan er weer voor in de komende maand.. dikke knuf Natas
Jammer Lotte.... Valt altijd weer zwaar tegen he? De mijne komen er ook weer aan...helaas!!! Gelukkig zijn er nog vele maanden in het verschiet...En elke maand is weer een stap dichter bij ons wondertje... Sterkte
Jeetje dat is echt heel lullig. Misshien was je ff zwanger Natasja en is het heel vroeg mis gegaan.. Heel veel zwangerschappen eindigen nog voor je nod...geloof de helft...das best veel.... Stertke meiss....
@ natasja, jeetje bedoel je hier mee te zeggen dat je Ws toch een bevruchting gehad hebt? maar dat het al vroegtijdig afgestoten wordt. als je niet getest had dan had je dit ws niet geweten..... echt balen... maar misschien klein lichtpuntje is dat je toch bevrucht kan worden?? of zie ik het verkeerd. sterkte... knuffies. liek.
Jammer Lot en Mila...maar vol goede moed naar de volgende ronde!!! Natasja, wat verschrikkelijk rot meis...ik was er zo van overtuigd dat het goed zou gaan bij je... Maar waarom dan toch een posi-test? Is het misschien toch raak maar verlies je evengoed nog (wat) bloed? In elk geval wens ik je heel veel sterkte, dit moet echt reuze moeilijk zijn....
Tja ben al dagen voorbij mijn NOD.. dus testen mocht wel toch? Op dit moment kan ik helaas niks met de opmerking... je kan in ieder geval bevrucht worden.. ik snap wat je bedoelt.. maar hier wacht ik al 11 maanden op! Maar goed, ik heb een ander topic geopend..laten we het hier leuk houden (geen verdrietig topic van maken) en voorelkaar blijven duimen! groetjes
een triphasic chart houd in dat je een 2de temp stijging krijgt.. dus een bepaalde groep tempjes bij je ei.. dan een bepaald groepje na ei en dan na een aantal dagen gaat hij weer omhoog, dus 3 fases temperatuurtjes..
Natasja toch nog even hier ik vind het echt heel sneu voor je...maar hou het toch maar eens in de gaten er zijn genoeg vrouwen wat gewoon ongie worden terwijl ze zwanger zijn...probeer anders over een aantal dagen nog eens te testen als de streep dan dikker is geworden is het mischien toch wel gelukt dan...ik steek een kaarsje voor je aan Lot en ooievaar hopenlijk blijven jullie in de race en kunnen we deze ronde jullie feliciteren...ik duim voor jullie Hier mijn wiebelwabbel kaartje...ik ben er ook niet meer voor aan het klussen ik heb het eigenlijk helemaal gehad het is dat ik temp zodat mocht ik over 2 maandjes na de gynecoloog gaan ze me niet na huis kan sturen maar ik heb er eigenlijk helemaal geen zin meer in want ik heb het idee dat het toch niet lukt...sorry voor de negatieve woorden maar ik moest het even kwijt... Iedereen heel veel succes.... liefs liselotje [/url][/img]
klopt, ik heb een gemiddelde luteale fase van 15 dagen, ik heb vast mijn banner weer aangepast. ik slik clomid voor mij eisprong, dus er is niets van de lengte van mijn cyclus te zeggen helaas.... vorige 2 waren 32 dagen, nu dus waarschijnlijk 36 dagen.. @lot en natasja: ik had echt een goed gevoel bij jullie beide kaartjes! ontzettend balen zeg! veel sterkte vandaag! liefs elfje
Hoi dames! Vandaag weer een temp daling, ben benieuwd naar morgen! Voor diegene die nog in de w8kamer zitten, heel veel succes! Voor diegene die de volgende ronde al in zijn gegaan, geef de moed niet op! Blijft kl*** natuurlijk, dat begrijpen we allemaal! Fijne dag verder allemaal!
Balen Lot Natas Jee wat een verhaal meis....ga even je andere topic opzoeken. Liselot...ik ken je gevoel, maar probeer nog niet op te geven meid!! De AANHOUDER wint!! Hoe moeilijk ook, nog ff doorzetten en positief blijven denken, dan doe ik dat ook, OK....Knufje Ooievaar en de rest die nog in de race zitten...duimduimduim Elfje, hoop dat je temp snel wat stabiliteit gaat geven!!
@Lot en natasja : Wat balen meiden! Veel sterkte vandaag! @Ooievaar : hoe is het met jou tempie vandaag? Omhoog houden hoor! Ik snap er niks meer van! Vorige eisprong zat ik steeds op ongeveer 37 graden en nou maar rond de 36,7 en vandaag zelfs nog 0,1 minder.... Hier mijn kaartje, weet niet hoe ik em groter moet krijgen....
Hoi meiden hier ben ik eindelijk Vanmorgen heerlijk met de kleine in de tuin gezeten En nu ligt ze lekker in bed Maar slapen ho maar... Net huilen omdat ze moe was grrrrrr Die rottige warmte ook.. Mag van mij wel minder Maar hier is mijn kaartje weer Had net een veegje licht bruin en tampontest was weer een stipje helder rood Dus morgen zal temp wel behoorlijk gezakt zijn Nu met die warme dagen zal ie voor mijn doen wel hoger blijven.. Op naar de volgende ronde..