@Lot, balen meid!! sterkte met je duivels @ooievaar, ik hoop toch nog steeds dat het niet doorzet hoor!!!!
Ben er bang van Neeltje Test was ook negatief en nu het bruine en puntje rood Nee hoor game over... De buikpijn is er nog niet. Dat vind ik wel gek...
zoals je weet ben ik van het koppige soort Ooievaar, ik kom pas zeggen dat het balen is voor je als je echt ongi bent geworden hoor, tot die tijd blijf ik voor je duimen
Net naar de toilet geweest en ja hoor bloed bij het afvegen Nog niet veel, maar het is nu game over Ik mag morgen weer op de "M" van mijn persona drukken..
Oh wat balen Ooievaar. verrekte het lijkt wel of iedereen er vandaag last van heeft. Eerst Nastaja en nu jij ook al.
Ooievaar, wat balen meid!! Maar kop op, en op naar de volgende poging! Ik ga voor het eerst ook meedoen met tempen... Ik hoop dat ik het een beetje goed doe, dus hierbij een poging om mijn kaartje te plaatsen...:
Balen Ooievaar Anouk, suc6 met tempen. Geklust hebben julie iig goed! Ziet ernaar uit dat je ei is geweest...nog ff 2 daagjes afwachten of verhoging blijft....op naar een dik rood kruis!
Thanks meid! Ja, denk je dat mijn ei is geweest? Maar ik krijg nog geen kruis... Komt dat er pas later in? (Sorrie, maar ik ben een leek op dit gebied....). Liefs!
Ik denk aan dag 15. Maar om een kruis te krijgen moet je temp drie dagen achter elkaar hoger zijn. Nog 2 dagen geduld dus. Je kunt ook vast 2 dagen invullen met dezelfde temp als vandaag (en later weer weghalen) Dan zie je of je een kruis krijgt.....
Geprobeerd, maar als ik 3 dagen dezelfde temp invul, gebeurt er niets. Maargoed, ik zie wel. Officieel krijg ik morgen mijn eitje, en ik denk dat ik er ook even een ovu-test tegenaan gooi. We klussen gewoon lekker door!
Je temp op dag 10 t/m 12 is ook wel erg hoog, hoger dan je temp van nu, misschien dat het daar door komt.
Komt vanzelf goed! Gewoon vrolijk doorklussen idd Temp je wel steeds op zelfde tijdstip, dat is nl erg belangrijk!
@ Natasja: wat verschrikkelijk kl*te zeg.....Dit had je volgens mij achteraf geneens willen weten, of wel? Ik niet tenminste. Een positieve test en dan toch ongesteld worden...of eigenlijk een hele vroege miskraam dus... Dikke knuffel meid!
Spijt me echt voor je Natasja.. Lijkt me echt vreselijk. Ooievaar, jammer dat je al een bloeding hebt maar zolang je nog geen buikpijn hebt.. M'n schoonzusje had het ook maar die is toch al 22 weken zwanger van een knul!