temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Mijn ha vertelde dat dit bij 40% van de vrouwen voorkomt. En dat de meeste er niet achter komen en een heftige ongesteldheid ervaren! Het komt dus vaak voor... Weet ook niet wat je precies aan deze info kan hebben trouwens maar ja :rolleyes:
    Dacht zelf ook een keer dat het raak was, maar heb toen niet getest omdat ik op vakantie was. Was overtijd en had een hele heftige ongestelheid, echt niet normaal....Daarna vertelde ha dit verhaal......
    Veel sterkte en doe het maar even rustig aan!

Ook voor de andere heel veel sterkte, Lot, Ooievaar en Liselotte. Niet opgeven hoor! Onze tijd komt zeker nog....!!

2. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    pff natas :( :cry:
    ben je zo lang bezig.. krijg je dit :( :(
    ik heb echt met je te doen :cry:
    sterkte.. :(

3. Monique27

Monique27 Fanatiek lid

10 mrt 2006
    2.096
    28
    48
    Gemert
    Ooievaar, hoe is het met je?

Had nou nog wel alle hoop op jou gevestigd!
    Zonde hoor als het door zou zetten.
    Laat je zelf niet kisten he, kom op!
    Eens zullen we het winnen van dat "stoute" lichaam, wat niet doet wat wij willen

Groetjes Monique

4. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    Goedemorgen dames! Pfff wat een hitte zeg! 8)

Ooievaar, Lot en Natasja, hoe gaat het met jullie? Nog een beetje kunnen slapen?

Bar, Loekie en Elvira, bijna jullie NOD dag! Hoe voelen jullie je?

Hier vanmorgen weer een beetje de hoogte ingegaan, maar nog niets schokkends.

Hele fijne dag allemaal, tot ziens weer!

5. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,
    Hierbij weer mijn kaartje. Jammer genoeg weer gezakt, dus nog geen eitje ben ik bang. We klussen maar gewoon verder vanavond, hihihi :oops: .

Meiden met bijna NOD: ik duim.

Liefs!

6. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    goeiesmorgens!
    ik blijf aan de wiebelwabbel!!
    liefs elfje

7. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Goedemoergen dames, voor mij een mooie constante temp met slecht 0,1 graad afwijking, gelukkig naar boven. FF geeft een triphase aan, maar ik moet het nog zien of dat ook echt iets opleverd. Ik voel me niet echt anders. Beetje misselijk, maar dat komt denk ik door de warmte, daar kan ik heel slecht tegen.

@paprika, ja NOD nadert nu rap, maar ik wacht tot ná volgend weekend met testen, ik kan echt niet nóg een negatieve uitslg hebben, dus eerst zekerheid en dan testen en niet op mijn NOD.

8. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    @Anouk, idd even doorklussen meid!! succes

@Elfje en Loeki, ziet er heel goed uit meiden!! houden zo he!!!

9. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Goedemorgen;
    Elfje, Loekie, Paprika; gaat goed....houden zo!
    Anouk; balen dat ei nog niet is geweest. Braaf doorklussen dan maar ;) . Hoe lang is je cyclus normaal?

Paprika; ik voel me niet anders dan anders...verwacht er niets van....
    Loeki; idd samen NOD, maar zoals je hierboven leest heb ik er geen hoge verwachtingen van....

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Moed houden Elvira, je hebt zelf toch gependeld ;) Moet lukken hoor. IK weet echt niet wat ik er van moet denken. We hebben goed geklust, ik heb een tweede temp stijging op 7 dagen na mijn ei, maar ik voel helemaal niets. Geen enkel symptoompje dat op een zwangerschap kan duiden. Nou voel ik sowieso nooit iets van mijn cyclus, dus ben ik hier wellicht ook redelijk ongevoelig voor, maar ik krijg wel de zenuwen.

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Thanks meiden! Ik klus inderdaad nog maar even flink door vanavond! ;)

Elvira: Mijn cyclus is normaal 30 dagen, dus vandaag zou mijn eitje moeten ploppen. 's Zomers schijnt dat 's nachts te gebeuren dus misschien aankomende nacht. Ik hoop het maar :).

Hoe is het met de andere meiden!?

Natas, hoe is het met jou meid?

12. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    hey Goedemorge Elvira!! hier kom ik weer even zeuren hoor!!!, ik geef de moed nog niet op meid kop op het is nog 5 dagen!!

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Moed blijf ik wel houden hoor! Maar na zoveel rondes ken je je lichaam wel een beetje. Dus NOD tekens (bij mij stevige borsten) herken je dan snel...Hoop dat mijn voorgevoel snel ongelijk gaat krijgen en spannend blijft het idd tot die vieze onderbroek....haha
    Duim voor je! Geklust hebben jullie dit keer zekers goed. Daar kan het bij ons ook niet aan liggen ;)

14. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Goeiemorgen meiden!

Hier mijn kaartje
    Ik dacht dat het gisteren was doorgezet, maar mooi nog niet
    Met afvegen niets en met de tampontest weer een stipje bloed
    Maar temp is weer gezakt, dus zal vandaag of morgen wel doorzetten :( :(

15. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    grafisch ontwerper eigen bedrijf
    Brabant
    Hoi Allemaal. Game over voor de zitteblijvers... Tja, toch wel weer vervelend. Hier en daar een traantje en de gedachte wanneer dan wel!

Toch komen er weer spannende dagen aan wanneer ik de kaartjes zo bekijk.

Ik wens jullie succes en hoop op een goede uitkomst dus veel hoge temperaturen!
    Wanneer de uitslag nou niet zo mooi is als gehoopt. Welkom in juli! Ik ben er weer even tussenuit. Komende twee weken toch niet veel te vertellen. Het is niet goed om iedere dag ermee bezig te zijn.

Toi Toi Toi en ik ga dikke duimen voor jullie draaien

16. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Je bent een schat! Ik blijf ook doorhopen hoor....zeg alleen wat mijn gevoel is...We zullen zien aan het eind van de week....of misschien weet ik woe na paragnost al meer hihi...
    Fijn dat het goed met je gaat (las ik in bericht van Ooievaar!)

Fijne dag allemaal, moet naar mijn werk!

17. Ooievaar

Ooievaar VIP lid

22 jun 2005
    5.245
    0
    0
    Amstelveen
    Sterkte Lot en tot over 2 weken meis!

18. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    ik dacht dat het voor jou ook al afgelopen was ooievaar. Maar het kan dus nog wel. Helaas moet ik je vertellen dat ik vrijdag avond een rode veeg had. Daarna helemaal niets meer tot zondag half 6 in de ochtend. Ook geen buikpijn. Ja zondag ochtend wel maar daarvoor helemaal niet. Misschien ben je dan op het ergste voorbereid en dan kan het alleen maar mee vallen.

19. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    Lieve Lot, ik hoop dat het snel mag gebeuren voor je meis!! sterkte en heel veel succes!!

@Ooievaar, balen dat die temp omlaag gaat meid! ik begin nu ook de hoop op te geven, sorry
    sterkte en ik hoop dan maar dat het snel doorzet!!!

20. lot

lot Actief lid

21 feb 2006
    401
    0
    0
    Brabant
    25 hou ik niet vol hoor! :)

Deel Deze Pagina