We hebben gister wel enorm gelachen tussendoor... Wat was het warm!! We slapen op zolder en er stonden wel drie ventilators in de kamer... Maar ja, ik ben net 39 geworden, dat vind ik een beetje te 'oud' om een kans te verspillen...
Ik denk niet dat je je kans verspeeld als je één dag rust neemt. Je hebt enorm goed geklust en laat je mannetje zijn voorraad ook lekker aanvullen
Sja, ik dacht dat ik mijn ei had op dag 10....maar toen mijn temp niet steeg hebben we toch maar door geklust... Vorige maand hadden we bijna elke dag geklust voor mijn eisprong, ik was nog bang dat het misschien teveel zou zijn.. Dus deze cyclus maar om de dag ongeveer. Maar ja...rond je ei heb je toch zoiets van....nog maar een keer dan...
Je hebt 2 opties. 1. je temp blijft gelijk of stijgd verder = ei is geweest. 2. je temp daalt en je kunt morgen weer als een gek gaan klussen. Volgens mij kun je dan niet missen. Iemand al een idee wat ik moet doen met een temp die 45 minuten na het wakker worden genomen is? Ik had gehoopt weer in slaap te vallen maar dat lukte niet.
Hierbij mijn kaartje...pff ik dacht dat mijn ei eerder was geweest... Ik heb een paar vraagjes naar aanleiding van het temp verhaal van Loekie: 1) ik word bijna elke dag eerder wakker en val dan vaak niet meer in slaap. Blijf dan wel rustig in bed liggen en sta niet op. Ik temp dan als de wekker gaat....Ik dacht dat het er om ging dat je nog niets moest doen voordat je tempte.. 2) Ik dacht dat naarmate je meer doet voordat je tempt dat je temp dan juist omhoog gaat in plaats van omlaag... Wie oh wie?
Ik ben ook wel eens wakker al voor het tempen....volgens mij geeft dat niks, als je er maar niet uit bent geweest en dus in beweging geweest bent...
Dus tóch he ooievaar @Me2 ik ben ook 'rustig' blijven liggen (nou lag aardig te woelen om in slaap te komen) en ik heb om 6.30 uur en 7.00 uur getempt. Om 7.00 uur was hij 0,1 graad lager dan om 6.30 uur, dus toch gedaald. @Sandra, ik ben naar de wc geweest en daarna val ik normaal gesproken weer in slaap, nu niet dus.
Oh wat geweldig meis!!! Ik duim voor je... Sonja heeft voor mij ook een datum gependeld waarop ik (misschien) een positest zou kunnen hebben....20 juli... Duimen jullie met me mee?
Lieve Sonja, je hebt bij zoveel meiden het bij het juiste end gehad....dus wij gaan met zijn allen voor jou duimen!!! Dat moet toch haast goed komen...
Bruin verlies is weg en het rooie ook??? Ga nu maar ff naar mijn schoonmoeder... Wordt gek van mezelf...
hier mijn kaartje: Met 0,1 gezakt, maar heb nog 9 dagen dus kan alle kanten op he! wat betreft sonja Daar ben ik het helemaal mee eens, sonja dit wordt jou maand!!
Toch goed!! Donderdag testeeeeeuuuuuuuuhhhhhhhhhh Voel je je anders? Lees eens een keertje bij mn topic 'net gestopt en raak?' daar heb ik geschreven hoe ik me gisteren voelde, en dat heb ik vandaag ook Meis ik duim voor je!!
goedemorgen meiden!!! @anouk: iig goed geklust zo te zien! hihi over 3 dagen geeft FF je hopelijk een mooi kruis! @loeki: omhoog!!!!!!!!!!! pffffffffffffffffffffff @ooievaar: wat een onduidelijkheid zeg.... hopelijk trek je vandaag een beetje! @jolanda79: hou m hoog!! @patje: nog ff wachten op je ei.. hopelijk morgen 0,3 erboven op! @sandraK: mooie tempstijging meid! nog 2 dagen op FF wachten voor een mooi kruis op cd 13! @katootje: ziet er voor jou ook mooi uit meid! netjes hoor, cd 13! enne goed geklust! @me2: dat had ik ook! mijn ei is 3 dagen verder op gezet dan ik eerst dacht... gelukkig wel door geklust.. enne, bij mij gaat idd mijn temp omhoog, als ik meer doe of later temp. @meliske: netjes meid, kan idd alle kanten nog op...(het liefst natuurlijk weer flink omhoog) ik blijf aan de wiebel wabbel, als er over het algeheel maar een stijging te zien is, toch? liefs elfje