1 troost. Als ik volgende maand wel zwanger raak, dan ben ik op de verjaardag van mijn vriend uitgerekend. Heeft ook wel weer wat...
@ooievaar: als de ongi deze maand dan toch moet komen ooievaar, dan hoop ik dat ie nou toch echt ook echt doorzet. Je zit al zo lang te hobbelen. Succes!
Ja het is niet anders Sonja maar ze zijn echt doorgezet helaas En lot ik ben blij dat ze zijn doorgezet, want dan weet ik waar ik aan toe ben en het scheelt me ook weer een test..
Nou Ooievaar, ik geloof niet dat ik je nou nog moed ik kan spreken, op voor de volgende ronde helaas.
Nou meiden weer een raadsel.. Mijn ongi is alweer bijna weg Wat moet ik hier nou mee? Wordt hier echt heel erg onzeker van...
Jeetje Ooievaar. Wat een onduidelijkheid... Knap lastig als je lichaam het je zo moeilijk maakt. Ik blijf voor je duimen hoor meid! veel liefs Dreamy
Hmm nou dan moeten we er vanavond nog ff tegenaan haha. Ik vind het wel spannend man. Ben ook erg benieuwd of ik inderdaad een eisprong heb...
Hoe gaat het met jou meid? Ik las op het forum dat je vandaag ff in een dipje zit door je temp daling.
Nou als FF al dagen aangeeft dat alle tekenen van een zwangerschap er zijn en van het ene op het andere moment kelderd je temp en zegt FF ineens dat er helemaal geen tekenen van een zwangerschap zijn, nou, daar wordt ik toch wel depri van hoor. Grafiekje was zó mooi.