succes Elvira voor en in je vakantie...hopen op een 2e streep.. ennuh...loekie...ik las je verhaal in nod augustus.....succes deze ronde...ik duim voor je.. Ik zit nu op dag 32..nog geen duivels...en nog niet getest...ik heb wel een beetje gevoelige borsten, maar ja dat kan 2 kanten op, en 2 stipjes in slip gehad, en ook dat kan 2 kanten op. Ik wil pas testen op 11 juli, want 12 juli moet ik naar gyn...maar ik denk loos alarm hoor.... hier wat succes glitters *************************************** gr en knuffel Bengel
Heee, goeiemorgen allemaal, @ Elvira, wat balen meid! Jij dus ook naar ronde 11. Nou, ik duim weer net zo hard voor je i de volgende ronde hoor! @ Loekie: voor jou dus ook al zo balen. Ik hoop echt dat je voor de MMM uit al zwanger bent! @ Bengel: ik duim voor je meid!!! Mijn temp was vanmorgen hetzelfde als gisteren. Als ik die van morgen vast heetzelfde invul, geeft hij voor maandag het eisprong-kruisje. Ik weet gelukkig al dat ik die dag mijn eisprong had omdat ik toch maar een ovu-test heb gedaan, maar wel fijn dat FF dit ook goed berekend . De 2 wachtweken breken dus aan. Hoe is het met de andere meiden???
Ik voel me ineens zo'n mislukking, sorry hoor, zit er echt even goed doorheen. M'n man is net boos en zwaarteleurgesteld naar z'n werk gegaan. Kan daar helemaal niet tegen.
@Loeki, kop op meid, laat je niet gek maken, praat met hem, hij mag boos en teleurgesteld zijn, dat mag jij ook, maar praat over deze dingen hoe moeilijk dat ook is, draai het om voor hem, hoe hij zich nu voelt zo voel jij je ook en laa hem weten dat hij jou en zichzelf enorm kan helpen door met je mee te gaan!!!! en zeg alsjeblieft nooit dat je een mislukking bent!!! je bent een mooi en waardevol mens!!! en niemand je iets anders geloven!!!!!
hee loekie toch... gaat ie een beetje? Hormoontjes kunnen flink dwars zitten he, en daarbij nog emoties... Bel je man op..'maak het weer goed joh...hier hebben jullie beiden niks aan.... maar ik begrijp je en voel wel met je mee.... xxxxx Bengel
Loeki2 meid, ik weet dat ik het niet goed kan praten voor je, maar het is niet iets wat jij fout doet! Misschien ligt het aan jou, misschien aan je man, misschien aan jullie beiden, en misschien is het alsnog komende keer raak. Het is al zo klote voor jullie, ga nou niet ook nog jezelf een schuldgevoel aanpraten meis, dat helpt je niet! Meis, ik denk aan je.
Hallo Allemaal, Alles goed hier met iedereen, heb niet kunnen teruglezen sorry... Duim voor jullie allemaal... Hier mijn kaartje weer een keertje.. liefs Shannen
@Shannen, ik zou toch nog maar even doorklussen, ik denk dat je ei nog helemaal niet zeker geweest is!
Balen he Loekie....zit er niet doorheen dit keer, maar wordt hier wel onzeker van...Probeer me op te trekken aan de verhalen van de meiden die in latere rondes zwanger zijn geraakt en blijf hopen dat ik daar dan maar bij hoor. Zou je man ook geen potje willen vullen, zonder dat hij de gyn of ha hoeft te zien? Pff vervelend dat je man zo weg is gegaan....Die van mij zal straks ook wel balen. Veel ervan zeggen doet ie meestal niet; is een binnenvetter... Anouk; mooi dat je kruis in zicht is! Ik blijf voor je duimen....Ik misschien toch ook nog maar eens een rondje ovutesten bestellen.. Bengel; spannend..ben je dus al overtijd? Ik duim voor je!
Sorry hoor dames, hormoontjes maken me super emotioneel op dit moment. Dat is met een uurtje ook weer over. Heb het vooral 's morgens. Ja de is er nog steeds niet, maar met de temp hoef ik ook nergens meer op te hopen. Straks nog even een tampontest doen, maar ik denk dat ik het resultaat wel weet. @ Elvira, mijn man zegt ook niet veel, ook zo'n binnenvetter, maar ik zie aan hem dat hij ook teleurgesteld is. Misschien ok wel bang.
@Loeki2: ik sluit me aan bij je voorgangers. Opbellen en uitpraten, meid. Hier wordt niemand vrolijk van. Enneh, als jij een mislukking bent, dan zijn we met elkaar een mooi stelletje "Losers" Als je -nog- geen kinderen hebt, maakt je dat niet tot mislukking hoor ?! Probeer es met je vriend erover te praten. Ik kan me namelijk herinneren dat mijn vriend er nogal trots op was dat het binnen drie maanden "gelukt"was. Onder het motto: zie es wat een kerel ik ben ! Ok, misschien misplaatste trots, maar het streelde wel zijn ego. Nou weet ik niet hoe het met jouw man zit, maar als je als stel zwanger wilt raken en het lukt niet, raakt het zowel man als vrouw. Misschien is hij bang dat er iets uitkomt, dat hij niet wil weten ? Misschien komt er wel helemaal niets uit, maar zolang hij jou niet steunt, wordt het er niet beter op. Jullie zullen je wel al helemaal gek gepraat hebben, dat snap ik best. Nou meid, kop op. Enneh, wij steunen je in ieder geval wel hoor...het komt vast goed !!!
Dank je MSU, ik denk ook dat de hormoontjes vandaag hun werk doen. Ik kan heel slecht omgaan met onzekerheden. Ik wil graag alles plannen en dat gaat hierbij gewoon niet. Mijn man is ook wel angstig denk ik, maar dat zal hij NOOIT laten blijken.
Loeki; is natuurlijk ook hartstikke begrijpelijk dat ie teleurgesteld is. Dat is mijn man ook, maar ik ook!! Wordt ook een beetje "bang" dat er misschien iets niet klopt, maar we geven de hoop niet op he! Kop op meid. Praat maar eens met je ventje. Misschien wil ie (mocht het nodig zijn) wel een potje vullen, zonder dat hij zelf naar de arts moet...Ik hoop dat jullie eruit komen samen! Knuffie Elvira. Ik ga maar eens aan't werk. Zal hier de komende weken weer wat minder zijn. Laat jullie wel nog ff weten hoe mijn bezoek aan paragnost was vandaag...
Ga lekker van je vakantie genieten Elvira, en ik geef echt niet op. over 3 dagen ben ik dit allemaal al weer vergeten en ga ik vrolijk door voor de volgende ronde. Vanavond lekker een koud glas wijn drinken, dat kan nu iig geen kwaad meer.
Goeie morgen dames, nou, ik zit nog in de wacht voor mijn ei. Temp aardig gezakt dus ik denk dat mijn ei in aantocht is. Voor de zekerheid vandaag nog maar eens aan de klus. De dames die ongi zijn geworden of het er naar uit ziet dat ze ongi worden, wil ik heel veel succes wensen in de volgende ronde.
Hé misschien een domme vraag, maar hoe groot is de kans dat mijn ei nog helemaal niet geweest is? Mijn temp is gestegen met de temp in mijn slaapkamer, echt minimaal per dag. nu een dip en de tampontest is schoon . Mijn cycli waren bijna allemaal veel langer.
@paprika : een klein dipje kan vast geen kwaad, maar morgen wel weer omhoog he! @loekie : kl*te meis! Hoop dat het geen MMM voor jou wordt en het de volgende ronde raak zal zijn! Suc6!Probeer idd geval met je mannetje erover te praten, dat is heel belangrijk, maar dat zal je vast ook wel doen! Wij zijn er voor je (op afstand)! @Jolandaatje : Duidelijke ei hoor! omhoog houden he! @elvira : balen meid! hopelijk doet je vakantie wonderen! Suc6 bij de paragnoste! @ shannen : idd nog even doorklussen!