temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    hier mijn kaart je weer:

temp weer omhoog!

2. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Heel mooi Meliske, gaat goed, lekker houden zo. Ik hoop ook inderdaad dat het geen MMM wordt, maar ik wordt stapel van mijn eigen lichaam, dus ergens wil ik nu ook wel eens weten wat er aan de hand is. Ik blijf mijn tempkaartje ook een beetje vreemd vinden. Bouwt heel langzaam op FF geeft wel een kruis, maar daald vervolgens als een baksteen.

3. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik vind het gewoon zo oneerlijk! Je kan echt totaal niet van je lichaam opaan. Ik voel nou ook allemaal krampjes en gisteravond ook, maar dan denk ik, voel ik ze nou omdat ze er echt zijn, of omdat ik ze wil voelen?

En idd als je de MMM ingaat, krijg je waarschijnlijk ook meer zekerheid en weet je ook waarom het niet wil lukken. Maar van de andere kant, dit is voor jou toch ook pas de eerste keer dat je je ei en NOD heb opgespoort, dus die keren daarvoor was het maar op de gok wanneer je moest klussen.

4. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Lijkt me zeer onwaarschijnlijk gezien je kaartje...En dat balen als een baksteen had ik ook telkens op het eind...Zal eens een van mijn kaartjes voor je downloaden...wacht ff

Maart;
    en mei

5. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    goedemorgen meiden!!

@paprika: gaat goed meis! klein beetje zakken mag!!
    @jolanda79: netjes hoor hou vol!!
    @Elvira: Ah neeeeee :cry: :cry: :cry: , niet weer!!! heel veel succe svandaag bij de paragnost!!
    @anouk: welkom op het wachtbankje!!
    @shannen: omhoog met die tempjes!!! pfffffff, blijf aan de klus ;)
    @bengel: duim,duim,duim
    @patje: Ei in aantocht!!!!!!!!!!!! veel plezier vanavond!!!!!!
    @meliske: netjes hoor!! ik zie trouwens dat we helemaal gelijk lopen!!! spannend he?

@loeki: wat een baaldag voor jou zeg.......
    toen mijn vriend en ik 1 1/2 jaar bezig waren, heb ik zelf de knoop doorgehakt om naar de huisarts te gaan... mijn vriend wist dit uiteraard wel, maar ik ging voor mijn eigen cyclus zeg maar...
    mijn huisarts stuurde mij meteen door naar de gyneacoloog, met op de verwijzing expliciet "fertiliteitsproblemen". toen ik een afspraak wilde maken, zei de poli dat ik ook een ponskaartje moest maken voor mijn vriend. dit vond hij wel even schrikken natuurlijk, ik ging immers voor "mijn" probleem naar de dokter.. uiteindelijk zag hij ook wel in, dat we er zonder hulp van het ziekenhuis nooit zouden komen. uiteindelijk heeft hij maar 1 maal een potje moeten inleveren, en kreeg hij het verlossende woord dat daar niets mis mee was.
    ik ben nu, vele onderzoeken verder, sinds februari onder behandeling van een gyneacoloog. ik slik hormonen, heb gelukkig niet zoveel last van de bijwerkingen, maar het is emotioneel natuurlijk wel zwaar..
    ik wil je even heel veel succes wensen meid!
    in de MMM heb je nog vele gradaties van behandelingen... praat er nog eens rustig over met je man...

mijn kaartje deze morgen weer stabiel....

liefs elfje

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36

Nou hier mijn kaartje. Ziet hoopvol uit, maar zegt bij mij niets. Zoals je kan zien ging mijn temp pas na de ongi naar beneden....

Meisjes, meisjes, wat een ellende weer vandaag. Loekie, het zag er zo mooi uit en 12 dpo is mooi. De luteale fase moet circa 10 dagen zijn las ik gisteren anders zou het wel eens te kort zijn, maar daar kan je weer progrestron voor slikken. Ik begrijp zo goed dat dit eea nu spanningen bij jullie oplevert in je relatie. Mijn man is ook een binnenvetter en hij kijkt met een scheef oog naar me als ik vrolijk ben omdat ik een Persona heb gekocht. Wel vraagt hij wel eens grinnikend wat voor grafiekjes ik de hele tijd in vul...Hij is er heilig van overtuigd dat het allemaal goed zal komen bij ons, vandaar dat hij er niet graag over praat....Toch gaat hij over twee weken zijn spul laten testen (heeft zelfs al een afspraak gemaakt in het ziekenhuis!!) omdat hij een medische achtergrond heeft. De huisarts begreep hem volkomen in zijn wens om toch te weten of hij op natuurlijke wijze een kind kan verwekken en verwees hem meteen door. Ik heb tot nu toe nog geen enkele reden dat er iets met mij is (na 16 jaar pil regelmatige cyclus geen abnormaal korte luteale fase, eisprong detectie), maar dat wil natuurlijk niets zeggen en mocht dat wel het geval zijn ben ik dus al aan het tempen en ik ben nooit bang geweest voor de gyn. In ieder geval hebben we dan wel al een uitslag voor mijn man.....Dan zou het zelf nog aan ons beiden kunnen liggen...Maar ik loop maar niet op de feiten vooruit! Het enige dat je kan doen is rustig met je man praten. Laat het voor nu even rusten en wellicht is het helemaal niet nodig om de MMM in te gaan...komt tijd komt raad. Als hij ook heel graag een beebje wil zal hij tegen die tijd zich heus over zijn schroom voor artsen heenzetten!

7. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    @ elfje : ja idd we lopen gelijk op, spanned!
    Jij ook veel suc6! Mijn NOD is tijdens mijn vakantie in spanje! misschien heb ik daar wat meer afleiding!

8. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @meliske: ga je een test meenemen in je koffer?
    wel fijn, beetje afleiding! wanneer ga je weg?

9. Meliske

Meliske VIP lid

29 mei 2006
    7.731
    0
    36
    NL
    ik vertrek zaterdag, en ik neem echt wel een paar testjes mee! Kan niet wachten tot ik terug ben, en daar zullen ze vast en zeker ook wel testen verkopen, maar liever mijn eigenste van CB.
    Maar ik neem mijn laptoppie mee na de camping daar hebben ze ook internet dus dan kan ik jullie wel volgen.

10. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    Wat een goede adviezen allemaal. Ik moet gewoon afwachten en eens met mijn mannetje praten, maar dat laatste gaat zo moeilijk (eerste is ook niet makkelijk hoor) hij wil het er pertinent niet over hebben. Toch weet ik zeker dat hij het wel wil. Hij legt regelmatig z'n hand op m'n buik en vraagt heel lief of ik al iets voel. Nee, helaas nog steeds niets. Ik ga er ook echt van uit dat het mijn probleem is. Maar ik wordt steeds onzekerder en ok wel een beetje bang. Ook over de snelheid waarin mijn ha me wil behandelen. ik ben nog niet zo heel lang bezig, maar mijn onregelmaige cyclus was blijkbaar reden genoeg om alvast met tempen e.d. te beginnen.

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ook een onregelmatige cyclus hoeft in het geheel geen paniek te betekenen!! Het gat er alleen om dat je wel op het juiste moment klust dan. In ieder geval geeft FF een eispromg aan!

12. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Rara, wanneer heb ik mijn eitje gehad??? :confused:

Ik heb hem al eens op dag 10 gehad, en op dag 13 en op dag 15...op mijn kaartjes is vaak te zien dat ik twee dagen na de eisprong een mini tempdipje heb...vandaar dat ik dacht dat ie wel eens op dag 10 al geweest kon zijn?
    Kreeg vanmorgen een uur na het opstaan een kramperig gevoel in mijn buik wat uitstraalde naar mijn benen. Dat gevoel hield toch wel zo'n drie/vier uutjes aan...zou dan dan nu nog eens mijn eitje zijn geweest? Heb ik gister niet geklust... :cry:
    Als je eisprong smorgens is en je klust diezelfde avond, kun je dan nog bevrucht raken? Want dan bespring ik mijn hubbie straks als ie thuis komt meteen.... :D

13. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    hai sandrak
    ik heb hier een boek over zwangerschap en geboorte, en daar staat in dat het eitje maximaal 24 uur kan blijven leven....
    Dat word dus strax klussen...haha...

fay

14. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ik zou ook zeggen sandra, blijf voor de zekerheid nog maar even aan de klus!!!!
    veel plezier!!
    liefs elfje

15. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Pfff, jij ook al. Hier van hetzelfde laken een pak! Eens zien hoe ik de airco naar boven krijg. Ik heb ook zo'n dipje. En uiteraard gisteren niet geklust. Daar zal mij hubbie niet blij mee zijn, hij was al blij dat de verplichte nummertjes over waren.....

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Huh? :confused: Ik dacht dat je eitje maar 12 uur blijft leven? Dat heb ik geloof ik ergens hier op de site gelezen...

17. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ja, ik dacht ook dat de tijd al om was...pppff...ik had verwacht dat mijn temp wel omhoog zou gaan, maar mooi niet dus... :(

18. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Als mijn eitje wel op dag 10 is geweest....zou er dan nu op dag 15 al sprake kunnen zijn van innesteling? Nee he? Das zeker veel te vroeg?

19. fay

fay Actief lid

14 jun 2006
    398
    0
    0
    limburg
    ja dat dacht ik ook...maar in het boek staat 12 tot 24 uur...heb ik ergens anders ook al eens gelezen...
    Zal nog eens gaan zoeken...

fay

20. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Das goed nieuws voor mij dan... :)

Deel Deze Pagina