Psies zit niks anders op... wachten wachten wachten... Alleen wat ik zo raar vind is dat ik vandaag wat ze noemen "vruchtbaar slijm" heb gespot... ARGHHH.. hahahaa
Tja volgens FF (als ik mijn temp de komende drie dagen op dezelfde temp als vanmorgen zet) heb ik mijn eisprong gisteren al gehad...
mijn ei is 6 dagen geleden geweest en had gister ook nog heldere, rekbare slijm, en vandaag kleverig... ik snap er ook niks meer van hoor, ik laat het maar op me afkomen en ik zie het wel.
Geoeimorgen, Eindelijk het ei-kruis! Jippie!!! Ik duim voor de meiden die rond hun NOD zitten! Tot later.
goedemorgen! @anouk: mooi kruis hoor! succes met wachten! ik heb weer een stijging, ik hoop dat ik dit vol hou!! liefs elfje
goedemorgen meiden!! er zitten toch weer een hoop hoopvolle kaartjes bij!!! @Loeki, hoe is je temp nu?? zou je toch nog een kans hebben?? @Anouk, ziet er goed uit meid!! @Elfje, ik hoop met je mee meid!! @Sandra, is je ei nu al gespot door FF??
Hoi Allemaal. Anouk gelukkig je ei gehad, nu die temp hoog houden he. Elfje ziet er netjes uit, ook jij hoog houden. Loeki wat is je temp vandaag?? Hier mijn kaartje groetjes Jolanda
Goedemorgen Allemaal, Hier mijn kaartje nog een keer: Ik ga ook gewoon doorklussen, had zelf het idee dat mijn ei op dag 18 was. Maar FF geeft dag 14 aan.. Ik zie mooie stijgende lijnen houden zo!! liefs Shannen
Goeie morgen dames, ik ben er ff 1 middag/avondje niet en moet gelijk een hele boel bij lezen. Niet echt tijd voor dus ik doe het ff snel. Zou mijn ei geweest zijn? Ik hoop het wel, we zullen het morgen zien. Succes allemaal dames, ik moet eten hond uitlaten en aan het werk.
Neeltje, als ik voor morgen dezelfde temp invul als vandaag krijg ik een heus echt rood kruis op dag 13!! Ik hoop het want ik heb in de maanden ervoor alleen maar stippelkruizen gezien.... Het vreemde is dat ik vandaag weer dat krampgevoel zo heel laag in mijn buik heb...dacht dat ik nou wel eens voorbij mijn eitje ben toch..
anouk - en nou maar wachten.... elfje & jolandaatje - hoog houden he! shannen - FF is er nog niet zeker van dus nog maar blijven klussen! patje - ziet er na uit dat je ei op dag 15 is geweest sandra - hopen dat ie morgen ook echt omhoog, blijft! Goe geklust iig! Mijn kaartje voor vandaag weer! Hij blijft nog steeds hoog.