Kijk, das grappig....ik heb de temp veranderd van 24 juni..die nam ik namelijk veel later op dan normaal. Als die dus weg is, dan heb ik inderdaad mijn ei op dag 10, net als vorige maand... Ik heb nu al twee dagen van dat vage kramperige gevoel onderin mijn buik. Ik dacht dat mijn ei ineens nu nog kwam, maar misschien is dat dan wel de innesteling...(ik had me nog zo voorgenomen om me niet gek te laten maken door wat ik voel... )
Hey, nu maar hopen dat je idd een suc6volle innesteling hebt gevoeld Zal voor je duimen! Loeki; is het rood er al? Zag je lotto-uitslag hahaaha leuk bedacht...met de reservebal rood.... In juli zijn wij aan de beurt
Goedemorgen! Anouk: Mooi zo, afwachten nu! Hoog houden he! Elfje: Suc6 deze dagen..Hoop het beste! Mooi hoor Jolandaatje! SandraK: neem me ook elke maand voor om me niet gek te laten maken, maar ondertussen... Loeki: Spijt me meid... Dan moet komende maand jou maand zijn! Meliske: Ziet er goed uit! En iedereen die ik vergeten ben, suc6! En ik ga nog een stukje naar beneden.. Waar slaat dat dan weer op? Heb vanmorgen ook wat ongikrampjes, en m'n boobies doen even bijna geen pijn.
hoi allemaal Snap helemaal niets van waar jullie het overhebben met dat temperaturen... ZOu iemand me het misschien kort kunnen uitleggen, wat het temperatuur verloop is? grtjs Twinny
Ik heb het zelfde Sandra, ik zweer nog steeds m'n ei op dag 16 gevoeld te hebben maar FF is heilig overtuigd dat ie dag 18 kwam... nu opeens een temp dip!!! Nu hoop ik dat FF gelijk heeft want dan zou het toch te vroeg zijn voor haha!! Het gekke is dat ik sinds dag 16 een vaag ongesteldgevoel heb in m'n onderrug, en sinds een paar dagen het gevoel heb dat ik op springen sta (opgeblazen gevoel in onderbuik en borsten), dat is meestal als ik m'n eisprong denk te voelen... hoe meer ik check en temp, hoe minder ik ervan begrijp trouwens: elfje en meliske, ik heb geloof ik op dezelfde dag m'n ei gehad... als we nou eens allemaal zwanger zijn (en waarom ook niet??), dan gaan we gelijk op! Goed, geduld, ik moet nog een aantal dagen wachten hier mijn kaartje (kijken of het lukt):
ja idd, paprika... geen flauw idee wat dat nou allemaal is, zoals ze zeggen: pas achteraf kan je de verklarende lijnen zien. Maar ik weet wél: je weet het maar nooit, haha!! Goed, de morgen maar weer kijken hoe de temperatuur zich ontwikkelt.
Ja Ana, dit zou nog wel eens een innesteling kunnen zijn!! Ik ga alvast even duimen... En ik denk dat ik me gewoon een beetje mee laat slepen... Maar ja, toen we gister aan het klussen waren voelde het wel pijnlijk van binnen. Aslof mijn hubbie tegen mijn baarmoeder aanzat zeg maar.. Vreemd gevoel, maar ik heb wel eens gelezen dat je dat kunt hebben zo na je eisprong?
Even een stomme vraag; is het bij (mogelijk) traag zaad beter om dagelijks te klussen, of juist niet te vaak?
Zo kun je heel wat uitvogelen op FF he... Als ik mijn temp van dat weekend weglaat, dan geeft ie mijn ei op dag 13.... Het was eigenlijk de bedoeling dat ik er wijzer van zou worden..hihiih...ik laat mijn temp dus maar staan. Ik denk dat ik volgende maand mijn wekker ga zetten om duidelijke tijden te heben... Als je twee uur later je temp neemt hoeveel ben je dan omhoog gegaan eigenlijk?
Elvira: ik zou zeggen dat logischerwijs je dan zo veel mogelijk zou moeten klussen (elke dag?), dan benen en kont omhoog voor het geval dát en zolang mogelijk blijven liggen. Ik heb er zelf ook geen verstand van hoor maar ik denk zo dat hoe meer zaadjes er in zitten, hoe meer kans dat er enkelen het doel bereiken (er hoeft er maar uiteindelijk ééntje tegen je ei aan te botsen!!), mss als je vaak klust, wordt er bij elke lading de eerdere zaadjes naar binnen geduwd?? Goed, ik heb een levendige fantasie die absoluut niet wetenschappelijk onderbouwd is maar het is een idee Sandra, dank voor het duimen, ik doe ook mee met deze topsport!! Mbt het klussen, ik merk dat als m'n baarmoeder laag zit (gisteren bijvoorbeeld), de bewegingen van m'n vent in het begin wat voorzichtiger moeten omdat het anders vervelend voelt als hij tegen de baarmoedermond aan zit te duwen (ik begrijp die dames ook niet zo goed die van die waanzinnige lange piemels willen! Mss vinden ze dat juist lekker, ik vind het wat onaangenaam). Echter, na een tijdje lijkt het of dat de baarmoeder wat meer plek maakt en dan kunnen "de remmen los" het blijkt toch een flexibel ding te zijn (bij mij althans). Mbt het tempen (even on-topic blijven...), ik geloof dat je in FF een temp corrector kunt gebruiken.
@ elvira, Ik weet niet of dat verstandig is,aangezien als de man te vaak klaarkomt het zaad ook al achteruit gaat. Dus weet eigenlijk niet wat verstandig is. Er is trouwens ook zo'n site waar je vragen kan stellen aan een gynaecoloog,zal het ff zoeken,misschien dat je daar je vraag kan stellen. http://forums.obgyn.net/vrouwengezondheid/ misschien heb je hier wat aan. groetjes Pientje
Dank je Pientje. Aangezien een paragnoste dit vermoed en het dus niet medisch onderzocht is, dacht ik; laat ik het hier eens in de groep gooien. Zal toch vast iemand iets vanaf weten.....
Dit kwam ik tegen op die site... Is het zo dat de kansen op een zwangerschap bij gemeenschap op elke dag kleiner zijn dan als je óm de dag gemeenschap hebt? Ik ga bij deze vraag wel uit van een goede kwaliteit, ik weet namelijk via deze 'vraagbaak' dat bij een matige kwaliteit het beter is om minder vaak te vrijen, vanwege de hoeveelheid zaadcellen in het sperma. Maar hoe zit dat bij 'goed' sperma?