Dan zou je dus zeggen dat om de dag beter zou zijn...Maar het gaat dan om hoeveelheid en niet over snelheid....Ach we zien wel wat we gaan doen...Hou ik me toch telkens weer mee bezig als het niet gelukt is...pffff Wist je vantevoren maar wat goed is he
Ja dat heb ik ook hoor...vorige maand hebben we bijna elke dag geklust... Tot de eisprong dan he... Dit keer zouden we dat niet doen, maar elke dag dat je denkt dat je je ei hebt heb je toch zoiets van...ff een nieuwe lading zaadjes dan maar?? Hihihi... Wat ik me ook wel eens afvraag: Maakt het ook nog uit of het sperma er echt uit gespoten wordt? Bij mijn vriend gebeurt dat niet elke keer met zoveel kracht zeg maar...en ik vroeg me af of dat nog uitmaakt eigenlijk...
Hoe controleer je dat Voel je dat? Ik merk dat wel bij hand en spandiensten idd, dat dat wel eens verschilt....geen idee of het iets uitmaakt
Ja, ik bedoel idd dat ik dat bij de hand en spandiensten bemerk... Mijn vriend is niet zo'n spuiterd...
jij zei dat je een bepaalde dag te laat getempt had... en als je op die dag bij FF gewoon de tijd invult dat je getempt heb, wanneer geeft ie dan je ei aan...? snap je me nog? pff wat ingewikkeld om het zo op een duidelijke manier neer te zetten.
Als ik gewoon de temp en juiste tijd invul geeft ie nog geen eisprong aan ....daarom was ik aan het uitproberen....die temp op een later tijdstip is namelijk wat hoger...en FF geeft pas je ei aan als je drie dagen een hogere temp hebt. Als ik 24 juni dus weghaal gaat na dag 10 mijn temp vaak genoeg omhoog...snap je me nog?
Hoi hoi Nou ben net eens aan het klooien geweest op FF en heb voor de aankomende dagen een hogere temp aangegeven maar hij wil me geen kruis aangeven zelfs geen gestippelde... Vind t vreemd laatste cyclus korter en nu ineens weer zo laat mijn ei...wat raar zon vrouwenlichaam ik ken mijne nog steeds niet zucht.. Maar ik moet zeggen heb op het moment behoorlijk wat stress aan de kop dus of dat er ook wat mee te maken heeft... Maar goed we proberen moed te houden 8) Voor iedereen wat (niet) zit te wachten op hun ongie TOI TOI TOI ik duim voor jullie....en voor iedereen wat m nodig heeft hier komt die::: CYBERKNUFFEL.... [/url]
Echt niet te volgen die lichamen... Vandaag had ik weer een lagere temp.. Ben benieuwd wat morgen mijn temp zal zijn
Hai hai! Nou, toch al een mooi aantal kaartjes met hoge temperaturen, meiden! Leuk!!! Spannend!!! Voor de zakkende tempjes: Kom op! Omhooooog!!!!!!! Ik duim voor jullie!!!! Liefs!