Ja, dat 'eggwhite' vind ik zo moeilijk te bekijken...ik had op dag 14 en dag 15 veel slijm maar dan meer wat witter, niet doorzichtig....sja, wat moet je daar dan voor invullen? Ik lees net ergens dat dat dus niet eggwhite is... Maar ik ben ook benieuwd...als ik een laat eitje heb gehad dan heb ik mijn volgende vruchtbare periode dus middenin de vakantie...
Op basis van wat FF zegt zou ik bij witter "creamy" zeggen. Met eiwit bedoelen ze volgens mij rauw eiwit, dus wel helder... Als het wittig (of helder) is maar niet meer echt vloeibaar maar "gummig"(als zo'n lijmrest die je op verpakkingen wel tegenkomt), vaster, dan is het sticky (Maar ik ben er nog niet zo in thuis, lees alleen wat FF zelf zegt in combi met wat ik bijmezelf zie).
Ja, ik heb dat eggwhite maar veranderd in creamy...das beter denk ik. Maar ja, nu ik deze maand eens goed op mijn afscheiding ging letten...had ik bijna niks. Terwijl ik dat vorige maand wel had...ppff....
goedemorgen allemaal hier mijn kaartje ziet er nog steeds goed uit. Ben benieuwd naar jullie kaartjes, zeker van de dames die tegelijk met mij lopen groetjes Jolanda
Ik denk dat mijn ongi eraan komt... Doordat ik de ovutesten waar ik niet helemaal zeker van was dat ze positief waren heb ingevuld heeft FF mijn kruis verplaatst van d.18 naar d. 15. Dat komt beter overeen met mijn gewoonlijke cyclus en met met mijn gewoonlijke dpo. Ik heb toen ook crampjes gehad. Ik vind FF dus allerminst betrouwbaar...
Hoi dames, ik meld me hier ook maar weer eens even! Jolandaatje79, ziet er goed uit! Nog ffies houden zo heh! Meliske, dat gaat spannend worden in de vakantie dus, veel plezier!! Jetteke, ook jij een spannende vakantie dus!! Hoop dat jullie allemaal zwanger terug komen! Katootje, ja moeilijk te zeggen hoor, zit niet echt een duidelijk stijgende lijn in. SandraK, dat ff je kruis verplaatst, zal idd komen door dat eggwhite wat je ingevuld hebt. Lorfiedal, grappig kaartje zo, behoorlijk stabiel met een gigantische dip! Me2, balen zeg.....Maar als jij eggwhite ook na je eisprong invult, dan baseert ff daar weer zijn kruis op en verplaatst ie hem. Waarschijnlijk als je die posi testen niet invult en dat eggwhite op dag 17 weghaalt, blijft je kruis op dag 15 staan. Dit is mijn kaartje tot nu toe:
Net kaartje, Moo. Ja, irritant is dat dat door het invullen van al die nevenvruchtbaarheids tekens je kruis weer verplaatst...pfff nu is mijn kruis wel meer in de lijn van mijn normale cyclus en had toen ook krampjes en niet daarna (dus op d. 18). Voel vanalles in mijn buik dus denk dat de ongi eraan komt....gaan we ronde 6 in....
Goeiemorgen ladys Moo en Jolandaatje dat ziet er goed uit Me2 ik ben ook bang voor je dat je ongie gaat worden balen meid... Hier is volgens mij eindelijk een eitje onderweg ik voel niks en heb geen last van eiwit maar had vanorgen zon lage temp dus die zal morgen wel de lucht inschieten dat word even flink klussen baal er wel van dat het dan waarschijnlijk weer zon lange cyclus word maar goed mag blij zijn dat ik een eisprong he niet [/url] Fijne zondag allemaal
Goeie morgen dames, ik ga weer omhoog nu. Me2, misschien toch op dag 18 je ei en nu een temp daling door innesteling?? Je weet het maar nooit Moo, mooi kaartje, netjes een temp dipje op dag 7 na ei! Jolanda, blijf hoog houden nu he!!
Hier is mijn kaartje.... Het is inderdaad erg verwarrend om ook je afscheiding juist in te schatten...als ik die tekens weghaal heb ik mijn ei op dag 15....maar dan een stippelkruis. Ik wacht het maar gewoon af....
nu gaat ie ineens weer omhoog ik snap er nix meer van zou mijn ei dan toch al wel geweest zijn op dag 10 daarna is ie niet meer zo laag geweest
Lorfiedal, het lijkt bijna dag 10 geweest te zijn he? Maar ja, dan zou je temp daarna toch wel ietsje hoger moeten zijn.... Ik hoop dat je binnen een paar dagen duidelijkheid hebt...
Hoi meiden! Mijn kaartje van vanmorgen: FF geeft nu inderdaad vandaag aan dat mijn ei geweest is op dag 16 ipv 14!
Ja klopt Sandra! En allebei gependeld door sonja voor juli... hahaha laten we hopen dat ze gelijk gaat krijgen!
dit is mijn kaartje van vandaag ik zou alleen niet weten of mijn ei is geweest gister (8 juli) zijn we me een hele groep naar walibi geweest en ik ben de heel dag misselijk en beroerd geweest dat was geen pretje maar verders was het wel super gezellig heel veel liefs samantha