temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Patje en Neeltje, dat hoop ik ook. Hij heeft eerder overigens geen kruis aangegeven. Mijn temperatuur gaat normaal meteen na mijn ei omhoog ( boven de 37 graden) en niet zoals nu een week later. De temperatuur is nog laag. Dit is zo'n raar kaartje. Heb ook steeds een prikkelend (stekend)en zeurend gevoel in mijn onderbuik.
    Ik ben benieuwd wat ie verder gaat doen. Zaterdag gaan we kamperen, en dan tempen....zie ik eigenlijk niet zo zitten.

Patje. De aanvragen komen sneller binnen dan dat ik ze kan wegkrijgen. Als er te veel aanvragen binnenkomen dan schuiven de oudere vanzelf mijn box uit. Als je voor Vrijdag geen antwoord hebt gehad stuur dan een nieuw pb-tje na 1 Augustus. Dan zijn we weer terug.

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Is goed katootje, ga maar eerst lekker op vakantie.
    Ik hoop voor je dat het een innesteling geweest is en dat je misschien deze week nog posi kan testen.
    Veel succes meid.

3. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36

Begrijpen jullie hier iets van? Voel wel ongi krampjes al sinds gisteren maar nog niets te bekennen, alleen creamy afscheiding....Morgen moet ik ongi worden, dus daar ga ik maar vanuit...(wel een raar kaartje..)

4. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Nee Me2, jij gaat morgen een positief testje zien ;)

5. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Kan dat kruis overigens verzet worden? Dus dat ik hem zelf naar dag 13 verzet? Ik dacht van wel maar kan de optie niet vinden.

6. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ik heb vanochtend nega getest met CB digitaal...

7. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Bwah....maar is nog vroeg.Heb je bij "ik ben zwanger" het berichtje van Jodi gelezen. Na 24 dagen overtijd!
    Hoe dan ook, is wel een veelbelovende stijging.....

8. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    @Katootje, Je moet naar beneden scrollen en onder je kaartje staat een vlak met ovulation detector en daaronder staat dan Tunning/override,daar moet je op klikken en kan je het veranderen,dan krijg je een blauw kruis!

9. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Gelukt!! Bedankt Pientje.

Datum aangepast. Coverline niet. Geeft dan wel een raar beeld. Maar vreemder kon eigenlijk al niet...of heeft iemand een suggestie waar ik hem beter op kan zetten? 36.6????

10. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    goede morgen dames, terug van een weekendje weg. Even bijgelezen:

Er zijn soms kaartjes die ik niet kan zien? Moo, die van jou bv en de laatste van Elfje... ik krijg een raar icoontje, goed, zal aan m'n computer liggen.

@ Paprika: zolang je boven je lijn zit, zit je goed, toch? Ik vind je kaartje er helemaal niet slecht uit zien uiteindelijk!
    @ dreamy: heel duidelijk hoor, en nu hoog houden die boel!
    @ shannen: idd erg vroeg voor :evil: dus wie weet een innesteling??!!
    @ Me2: pieken en dalen maar dat zegt niets dacht ik, zolang er geen :evil: is, is er hoop!!
    @ Lorfiedal: ik denk dat je mss je ei op dag 14 hebt gehad? een paar dagen meer en dan moet het duidelijker zijn
    @ katootje: FF is ook maar een rekenmachine hoor, je kan zelf toch het beste de boel interpreteren
    @ Sandra: hoe gaat ie? Mbt de temp corrector, dat blijkt idd een viptruukje te zijn, m'n vipbehandeling is inmiddels gestaakt en krijg idd alleen de standaard opties.

en de 3 Musketiers???? Meliske, Elfje en Jolandaatje??? Ik kom er net achter dat ik al die tijd me vergist heb! Ik dacht dat FF m'n ei op donderdag gezet had en nu blijkt die woensdag te zijn!! Wat een muts ben ik toch, maar ik beschouw me toch als reisgenootje hoor.

Hier mijn kaartje, ik zou vandaag m'n :evil: moeten hebben, ben stabiel en sinds vrijdag voel ik me toch nog ietsje meer anders dan dat ik me al voelde...??!! :( Ik ga denk ik een test halen!!!! :confused: :confused:

11. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Ja testen!

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    spannend ana!! succes met testen.

13. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Spannend weer dames....ik denk aan jullie!

Ana..ik zou ook gaan testen. Ga keihard voor je duimen ;)

14. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ana, wat spannend....is dat een innestelingsdipje wat ik daar zie???? :D :D
    Ga maar gauw een testje halen hoor.... :D Wij wachten wel ff op je... :)

15. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    HOi

Ana ik zou testen hoor.
    Me2 hoop voor jou dat je te vroeg getest heb, en hij over een paar dagen alsnog positief wordt.

Ik heb vanmorgen getest, en kreeg een licht streepje te zien. Binnenkort maar weer testen en hopen dat het dan wat duidelijker is.

Mijn kaartje nogmaals

groetjes jolanda

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ga je alvast feliciteren meid!! Wat gaaf dat je 11 dagen na ovulatie al posi test!!

17. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Dankjewel, maar durf het zelf nog niet te geloven hoor. Ik wil eerst een duidelijke streep zien. Maar heb wel hele goede hoop.

groetjes Jolanda

18. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Het wordt hier wel heel spannend. ;)
    Super Jolandaatje :)

En ana...waar blijf je?????????

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    misschien is ana flauw gevallen door een positest ;)

20. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland

Deel Deze Pagina