haai allemaal ...na een week heel wat bij te lezen pffff...anyway ik zie hier wel hele spannende kaartjes ..ana , ik hoop vandaag goed nieuws te lezen je kaartje ziet er goed uit en Jolandaatje ik duim voor een vette streep voor je... voor iedereen die voor NOD zit dames ik duim voor jullie , en voor de dames die aan de klus gaan ...veel klusplezier Me 2, katootje en Sandra het is weer spannend meiden duimen draaien over uren Elvira have fun op vakantie (weet niet psies wneer je gaat) knuf asjuh
Jolandaatje, dat zou echt super zijn!!!! Ik kan nu al bijna niet wachten tot ik einnnnnnnnnnnnndelijk mijn zwangerschapstesten mag gebruiken, maar ik moet nog 8 dagen....
Heb ff op m'n vent moeten wachten, die kwam aan hollen om mee te beslissen of het wat is of niet vage streep maar ik vind 'm overduidelijk!!! Hoef ook niet meer een 2e test ertegen aan te gooien over een paar dagen, want ik voel het zo duidelijk... We hebben ff lekker gejankt toen we het zagen (wel braaf 5 minuten gewacht), zó lang gewacht op het juiste moment en dan in de 2e ronde raak... ik voel me heel dankbaar en bevoorrecht!!!! Nu hopen dat alles goed blijft zitten, tot nu toe nog niet langer dan 8 weken zwanger geweest dus ik hou een slag om de arm. Maar ik ben wel heel erg blij!!!! Alles werkt igg nog, hihi... Lief dat jullie zo attent zijn! @Jolandaatje!!! GEFELICITEERD MEID!! wauw, echt te gek. Ik heb m'n test in m'n album gezet, als je wilt kan je 'm zien of ie te vaag is of niet... Ufffffff, ik ga even relaxen en nadenken want ik heb straks de HA en moet nog een hele hoop regelen (ga donderdag voor meer dan een maand op vakantie!!). Sorry dat ik wat chaotisch overkom, kom later nog een keertje terug als ik wat rustiger ben...
hoi hoi Ik heb niet zo mooie temp. grafiek, maar mijn temperatuur is al een week stuk hoger dan normaal!! Lijkt zelfs alsof ik steeds verhoging heb!! Morgen ga ik voor de zekerheid ff urine laten nakijken op blaasontsteking ofzo........ nog ff wachten en dan weet ik weer meer......... Twinny
hier mijn kaartje! wat een rare temperaturen telkens als ik hoop dat ie meer duidelijkheid gaat geven geeft ie de meest onmogelijke temps aan. Hier kan ik nog nix mee. jullie wel meiden?????????????? ANA suuuuppppeeeerrr van harte gefeliciteerd meid ga lekker genieten
Gefeliciteerd met jullie beidjes ! Ik zou zeggen Lorfiedal dag 10 ofwel dag 15 met wat ik voorlopig zie en in vergelijking met je vorige kaartje maar dan mt ie nu wel gaan stijgen hoor !