Jeemig 2 zwangeren erbij!! Gefeliciteerd!!!!! Willen jullie allemaal eens naar mijn kaartje kijken?? Ik had vanmorgen een mega temp daling??
Nou maar hopen dat mijn temp morgen weer flink omhoog gaat... spannend! Ik voel alleen nog helemaal niks... behalve dan dat mijn borsten aan de zijkant wat beurs aanvoelen... Ik ga ffies teruglezen!
Lorfiedal, zou idd dag 10 kunnen zijn. Ik blaas hem wel even verder de lucht in...FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF Dreamy, ik hoop dat het een top innesteling is...Zo vroeg na ei is die daling nog geen reden voor paniek...zal ook voor jou ff blazen voor een verhoging vanaf morgen...FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Ana en Jolanda, van harte gefeliciteerd!!!! Lorfiedal, moeilijk te zeggen hoor, zou misschien wel eens dag 10 kunnen zijn...gewoon nog maar een paar dagen aankijken, zal het vanzelf wel duidelijker worden. Dreamy, mooi heh die dip!! Wacht maar af tot morgenochtend, issie zo weer omhoog! Ik zal mijn kaartje nog even updaten en dan hier plaatsen, weet niet of ik er vrolijk van moet worden.
ja meiden ik zit ook steeds aan dag 10 te denken maar dat is toch veel te vroeg? Ik ben inderdaad benieuwd wat ie de volgende dagen gaat doen. maar fijn dat jullie ff hebben mee gekeken ben best wel onzeker over die temps zou haast denken dat ik het maar beter niet zou kunnen doen maarja dan leer je je lijf nooit kennen
@Dreamy: De zijkanten van je borsten voelen beurs??? Nou, dat is zeker weten een zwangerschapsteken he!!! Ik zit stiekum ook al te voelen of ik dat heb, maar mijn borsten doen helemaal niet zeer...terwijl ik dat soms al een week voor mijn ongi heb... Aaaarrgghhh...dat wachten is zo errugggggg....
@ moo: mmmm meid, niet zo'n mooie daling vandaag.... hopelijk morgen een ander beeld..... ik blaas voor je pfffffffffffffffffffffffffffffff. liefs elfje
@Sandra: Ja het wachten is verschrikkelijk... ik ga altijd veel te veel op mezelf letten deze dagen. Soms word ik letterlijk gek van mezelf hahaha! @Moo: Ik vind jouw daling nog niet echt laag hoor. Zit nog ruim boven je coverline. Zal ffies voor je blazen voor morgen PFFFFFFFFFFFFFFF
Thnx dames, dat heb ik echt ff nodig!! Zit nu al in spanning voor morgenochtend. Als die idd maar 37.0 of hoger blijft.
hallo, Heb even een vraagje, krijg mijn temp. kaartje er niet op, ja ben blond, maar zal het proberen uit te leggn. Heb 21 juni mijn eisprong gehad, veel geklust rond die tijd maar heb netjes na 30 dagen (6 juli) mijn ongi gekregen, die dag zakte mijn temp met 0.2 graden, de dag erna was die hetzelfde 36.7 en daarna ging die weer omhoog, 36.8, voor 2 dagen en vandaag was die weer 36.7. Nu is mijn vraag, kan dit aan het weer liggen? Dit wordt mijn 3de ronde voor tempen en we zijn vanaf jan. bezig. groetjes
Goeiemorgen! Nou ja voor mij wel, zit nog hoog! Dreamy, Moo en Lorfiedal, hoe is jullie temp vanmorgen? Ben benieuwd! En me2, jij nog nieuws? Alle anderen die ik vergeet, heel veel suc6! En anoniempje: heb je wel een digitale thermometer die twee cijfers achter de comma meet? Zoniet, das wel handig! Nou ben benieuwd wat mijn eigen temp verder gaat doen, heb niet veel hoop en vind het eigenlijk maar een raar kaartje! Had bij FF vergeleken met andere curves, en er was er niet 1 die op de mijne leek hahaha! Komt door die gekke tweede daling geloof ik. Nou we zullen zien, fijne dag allemaal!!!
nou mijn temp is vanmorgen met 0.1 gestegen dus ben benieuwd of ie dat de komende dagen blijft doen. ik hoop het wel dan weet ik tenminste dat ei is geweest