temperatuurkaartjes (oud)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Natasja, 3 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    ziet er nu uit als hieronder!

2. paprika

paprika Fanatiek lid

29 jun 2006
    1.164
    0
    0
    Rotterdam
    He lorfiedal, mooi dat 'tie gestegen is! Idd hopen dat het door gaat zetten, en je een duidelijk ei kan zien. Zal voor je duimen! :D

3. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Mijn kaartje ziet er zo zuit:

Gelukkig weer hoog....
    Mijn vriend zei gister dat de aders die ik normaal al op mijn borsten heb, nu toch wel een stukje donkerder lijken te worden.. :)
    Voorlopig heb ik alleen nog maar heel erg gevoelige tepels. En dat zou toch eigenlijk wel erg weinig zijn rond deze tijd. Lijkt mij dat de innesteling al is geweest? (als er een bevruchting heeft plaatsgevonden uiteraard...)

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel

goeie morgen dames,
    @paprika, ziet er goed uit hoor. Je kan al testen, want je zit 15 na ovulatie als ik het goed zie!! Spannend hoor.

Ik blijf hoog, moet je altijd een tempdaling hebben voor innesteling?? Heb ik nog niet gehad.....

5. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Ik zou maar vast een testje gaan halen paprika.....Hoe lang is je cyclus normaal?

De rest ziet er vooralsnog netjes uit....en nu hoog houden he ;)

Moo; ik heb heel hard voor je geblazen. Hoop dat het geholpen heeft.

6. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Paprika, ik zou gaan testen hoor.

Patje, je hoeft geen tempdaling te hebben hoor bij innesteling, heb ik ook niet gehad.

Vanmorgen weer getest, en het streepje was nu duidelijker(beide staan in mijn album), dus begin er nu zelf ook in te geloven. Allemaal al bedankt voor de felicitaties.

Liefs Jolanda

7. neeltje

neeltje Fanatiek lid

17 feb 2006
    3.289
    0
    0
    weer twee zwangere erbij!!!!gefeliciteerd meiden, en nu de rest nog he!

@Paprika, Testen meid!!!

8. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Zoooooo Jolandaatje...die is echt super duidelijk!!!!! :D :D
    Je bent wel degelijk zwanger hoor!!!!

Zijn dat trouwens testen die je bij de webwinkel hier hebt besteld? Dan weet ik alvast hoe het eruit hoort te zien als ik ga testen...heb ze namelijk ook... ;)

9. Jolandaatje79

8 jun 2006
    77
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Roosendaal
    Hoi Sandra

Zijn inderdaad de testen van hier uit de webwinkel. Mij bevallen ze goed. Ga donderdag nog wel met een ander merk testen voor de zekerheid, dan geloof ik het pas voor de 100 procent. Veel succes ermee verder, hoop dat je ook positief ga testen.

groetjes Jolanda

10. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    Het blijft een raar kaartje. De coverline heb ik iets naar beneden gezet. Ik heb zo'n mal kaartje nog niet eerder gehad. Eerst helemaal geen stijging, nu dit. Ik heb in ieder geval een ei gehad wanneer dan ook.

*Jolandaatje..ik hoop dat ik je mag volgen! Maar ik denk dat er gezien de kaartjes nog enkele voor mij gaan ;)

11. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    goede morgen dames! Zo, even bijgekomen, banner aangepast en over tot de orde vd dag want ik heb nog 1001 dingen te doen voor we op reis gaan overmorgen.

@ paprika: ziet er goed uit meid! Het gaat er toch om boven de lijn te blijven, toch? En ik ben het met Elvira eens: wordt het niet eens tijd voor een testje? Hoe voel je jezelf eronder?

@ SandraK: je ovulatie is overduidelijk hoor! Als die idd de 13e dag was dan zou je over een aantal dagen al kunnen testen, niet? Ik duim voor je!!!! Zijn toch bijna leeftijdsgenootjes (een nicht van me heeft net, zonder enig probleem een zoon gekregen met 44!!)

@ Lorfiedal: Als je nog een paar keer boven op 36,7 of hoger zit, geeft FF waarschijnlijk je ei op dag 16, goed geklust, toch?

@ Patje: puike kaart!! ik heb op andere kaartjes van zwangeren gezien dat niet iedereen een innestelingsdip heeft, ik neem aan dat het net zo iets is als innestelingsspotting, niet iedereen heeft het (heb zelf nog nooit die spotting gehad). Elk lichaam reageert weer anders, dus je kaartje zit er prima uit!!

@ Jolandaatje: mijn moeder zegt, je bent zwanger of je bent het niet, je kan niet "een beetje" zwanger zijn, haha!!! Ik zou je banner maar snel veranderen en er gewoon van genieten hoor meid 8)

Bedenk me nu opeens: we kunnen onze kaartjes in de zwangerschapskaartjes topic van Natasja zetten! (waauw, dat is een soort van erepodium ;) )

@ katootje: je hebt een langzame stijging, dat heb ik ook op andere kaartjes gezien in FF (als je zoekt op andere kaartjes), duidelijk verschil tussen voor en na het ei, mooi regelmatig nu... jee, ziet er goed uit!!

@ Elfje en Meliske: hoe staat het met jullie???

Bij deze m'n (laatste?) kaartje:

12. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee anneke!!!!!
    vind het zo tof voor je meid!!!
    zit je al lekker op je roze wolkje???
    ik was vanochtend te laat wakker, en dan is meestal mijn temp wat hoger.....dus ik hecht niet zoveel waarde aan de meting van vandaag....
    hier mijn kaartje!
    liefs elfje

13. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ha Ana, dat geeft me moed meis!!!! :D

Maar weet je wat het met die eisprong is? Als ik de afscheidingtekenen weghaal is mijn eisprong op dag 15. Die morgen rond een uurtje of 8.00 had ik kramp onderin mijn buik en wit/doorschijnend slijm...
    Mijn lief was juist die dag later thuis...zo'n uurtje of 19.30. We hebben uiteraard meteen geklust... :oops: Maar ik denk dat dat dan niet meer op tijd was...
    Nu maar hopen dat er nog zaadjes waren van twee dagen daarvoor...want uitgerekend de avond voor mijn eisprong hebben we overgeslagen...

Maar ja, gelukkig zakt bij mij de temp 1 dag voor mijn ongi...dus dan weet ik al waar ik aan toe ben...

Hoe gaat het met je? Alweer bekomen van de verrassing??? :D

En super he...dat je in de zwangeren-galerij mag!!!!! :)

14. Ana

Ana Actief lid

28 mei 2006
    229
    0
    0
    Z-Spanje
    @ Elfje: meer dan een tiende graad lager zou je echte temp niet geweest zijn, denk ik, dus dat is een prima score zou ik zeggen, wanneer ga je testen????????

@ Sandra: als het goed is dan had je nog een voorraadje over van de andere dagen, niet? Er hoeft er maar 1 tegen je ei op te botsen als ie vrij komt!! Het schijnt dat de zaadjes die het langst blijven leven, wel langzamer zijn maar langer volhouden, Xzaadjes zijn (=meiden!!) - dat klinkt logisch, vrouwen zijn minder rap maar hebben een uithoudingsvermogen van heb ik jou daar!!! Wie weet?

Voel me goed, moe, beetje opgeblazen gevoel en bij vlagen wat draaierig maar that's it (voorlopig, de rest komt nog als het goed is, hihi). Ga nu als een bezetene allerlei dingen regelen voor we de hort op gaan. Gisteren zei de HA dat we half augustus langs moeten komen voor een echo en een bloedtest om te zien of alle vitaminen en mineralen voldoende aanwezig zijn, dan ben ik net 8 weken... moet eerst maar eens deze 2e maand goed doorkomen, als er dán gechecked wordt en alles is in orde, dán ben ik helemáál happy!!! Ik spreek jullie volgende maand en hoop dan heel goed nieuws te lezen!!!!!!!!!!!!!!!!!!

15. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    gefeliciteerd jolandaatje en ana met jullie zwangerschap :D :D :D

hier is mijn kaartje voor vandaag:

heb ik mijn eitje dan gehad op dag 18
    want daar is de temp wel het laagste

liefs samantha

16. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb dat precies zo Samantha....maar dan op dag 13. Toch, als ik mijn afscheidingspatroon weghaal, zegt FF dat ik mijn eithe op dag 15 heb gehad...toen ie weer een klein beetje naar beneden ging zeg maar...moeilijk te bepalen dus...
    Voor de duidelijkheid nog even mijn kaartje...dan zie je wat ik bedoel...

17. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    @katootje.. ik had deze maand ook pas een late stijging. ik ben stiekem wel even zwanger geweest ;)

18. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ja bij mij stijgt ie meestal ook pas na 2 dagen en was ook een keer zwanger toen dat gebeurde ;)

19. Katootje

Katootje Fanatiek lid

2 feb 2006
    1.909
    0
    0
    Gelderland
    @ Natasja....dan hoop ik dat ik het er nu beter af breng dan jij.

Even je kaartje zoeken hoor, dat is wel een paar hoofdstukken terug.

@ Pientje...staat dat kaartje hier ook?

20. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik ben pas begonnen met tempen hier op dag 23 omdat ik toch echo's kreeg en wist wanneer mijn ei zou springen.
    Nu heb ik 100 procent zeker weten mijn eisprong op dag 25 gehad,d.m.v de echo en heb hem gevoeld om 7 uur 's ochtends,dus verwachtte dat mijn temp de volgende dag wel omhoog zou gaan....niet dus,nooit bij mij eigenlijk.
    FF zit er dus ook altijd naast bij mij! vandaar dat ik er een blauwe lijn heb gezet!
    Soms stijgt het progesteron (wat zorgt voor een tempverhoging)dus niet in 1 keer na de eisprong,maar geleidelijk.

En jij gebruikt toch ook de persona?

Deel Deze Pagina