@Pientje...dank je voor het kaartje. Ik gebruik inderdaad een persona. De kruisjes op mijn kaartje zijn de o tekens (ei) van de persona. FF geeft dag 17 pas een kruis, kan ik me ook voorstellen gezien het temperatuurverloop. In mijn album staan de andere kaartjes, dit is wel heeeel anders. @Pff Natasja...gevonden. Blz 92. Idd ook zo vreemd.
hee ana, ik denk dat ik er stiekem morgen een testje tegenaan gooi.... (beetje afhankelijk van mijn temp dan..) ik ben vandaag al de hele dag een beetje weeig, en heb super gevoelige borsten en tepels.. ik heb nog 2 testen liggen.... hopelijk dus nog steeds een hoge temp morgen! liefs, een zenuwachtig elfje
Whaaa spannend Elfje....ik ga keihard voor je duimen hoor!! Katootje...hoop ook dat je gekke kaartje een leuke afloop heeft!! Ik lig er al weer half uit deze maand. Mijn man vertrekt donderdag voor 5 dagen naar Italie....(va cyclusdag 9 dus...) Nu maar hopen dat mijn ei niet voor dag 14 komt, maar ik vrees ervoor...
hoi hoi, hier even een berichtje van mij vanuit spanje. ik heb meteen een internet kaart gekocht, maar is best duur, en ik ben natuurlijk niet op vakantie op alleen maar te internetten. Daarom heb ik ook niet alles terug gelezen van hier, dat is ook zo ontzettend veel!!! Voor alle zwangere ---> gefeliciteerd!!!!!!!! voor alle wachtende -->hou je temp hoog!!!! en voor de rest ---> veel plezier met klussen!! Hier mijn kaartje: Zit nou op dag 11 na mijn ei, gister en eergister een lage temp gehad, mar dat komt omdat ik normaal altijd om half 9 temp en die 2 dagen om 6 uur, dus dat schilt behoorlijk. vandaag was mijn temp helaas ook laag ik zit nog maar op dag 11 na mijn ei dus voor ongi is het denk ik nog te vroeg want vorige keer kwam die pas na 17 dagen. Maja afwachten! Jullie zien me wel weer verschijnen hier op de site.
thanx elvira!!! ik zei net ook al in het NOD topic: reis met je ventje mee joh! lekker op vakantie! liefs elfje
Nee, we hebben al vanaf volgende week vrijdag vakantie en heb niet echt veel dagen meer....Ook moet hij daar de hele dag werken, dus voor mij ook niet echt ideaal dan. Beetje duur vluchtje om te gaan niksen... Helaas...
Idd, ga maar een paar dagen tempen denk ik, dan weet ik iig of mijn ei al is geweest als hij terugkomt...Volgens de paragnoste zou het een vroeg ei worden...
Bij mij is het game over (ondanks de rare stijging van gisteren..). Mijn duivels waren er weer vanochtend (mijn cyclus is akelig regelmatig ) Op naar ronde 6
Hé meidjes ben wat minder aanwezig maar blijf vr elkeen v jullie duimen ! Heel veel succes vr de klussertjes, wachters, en de overtijdertjes ! May the posi testjes rule ! Liefs xxx
Hallo allemaal! Jammer dat deze maand weer voorbij is me2, volgende maand is vast jouw maand dan! Ik ga niet voor zaterdag testen, dit is de eerste keer dat ik temp en heb cyclussen gehad van 28 tot 37 dagen. Heb geen idee hoelang het duurt na mijn ei voordat ik ongesteld moet worden, weet pas sinds deze maand dat ik überhaupt een eisprong heb! Voel me verder hetzelfde als normaal voor mijn menstruatie, zere (.)(.) en pijn onder in m'n rug en buik, voel me nog niet anders dan anders. Maar zolang ik geen bloed zie, blijf ik stiekum hopen! Groetjes Paprika
Zo eindelijk thuis.. vandaag weer gewerkt... En mijn tempkaartje voor vandaag: Gelukkig wel weer een stijging maar ik vind m nog niet overtuigend hoog.. Mgoed kijken wat ie morgen weer doet...
@ elfje: hoeiiiiii, testuuuu!!!! Morgen kom ik ff langs om te zien of je al iets meer weet, spánnund!! @ jolandaatje: leuk! We hebben dezelfde banner (kan ook niet anders ) maar wat zie ik? Je bent je cyclus op dezelfde dag begonnen (11 juni) en je eisprong bijna dezelfde dag... en op je banner staat dat je 3 weken en 5 dagen bent, en op de mijne 4 weken en 2 dagen?? Ben ik nou abuis of heb je iets verkeerds ingevuld? @ Me2: jeee, balen meid... opruimen, schoonmaken en opnieuw beginnen, wát een domper. Wél fijn dat je een regelmatige en relatief korte cyclus hebt, kan je over 2 weken raak schieten deze keer!!! @ Paprika: dapper om zolang te wachten... ik hoop bij terugkomst je jubelverhaal te lezen @ dreamy: heeeeeee, dát lijkt verdacht op een innestelingsdip!! En, overtuigend hoog hoeft helemaal niet hoor, zolang die na je dip maar boven je lijn blijft hangen!! @ Meliske: geniet van je vakantie!! de temp daling is wat verdacht maar... als er geen , is er hoop, toch?