Meiden, nog 2 dagen, dan heb ik verlof (vandaag en morgen nog werken), dan lees ik weer bij hoor Wilde jullie ff een fijn pasen wensen
@ Tummetje: mooi buikje hoor... ene bijna verlof.. dat is gaat snel... geniet van je verlof.. en succes met de laatste loodjes.... @ Debby: ik zie dat je met een nieuwe cyclus bent begonnen.. Ik hoop voor je dat deze cyclus wat korter gaat worden.. ik zie in je onderschrift dat je een echo gaat krijgen. dus je loopt al bij de gyn.. dat is wel fijn.. waarschijnlijk ga je dan starten met Clomid.. en dat doet wonderen voor je cyclus.. Ik duim voor je dat het snel raak is..
hallo meiden, Ik wilde gewoon even meldden dat het wel goed met me gaat en was erg benieuwd naar jullie. Wij hebben inmiddels ook het bedje klaar (nog niet met beddengoed) dus wat ons betreft hoeft de kleine meid alleen nog maar te groeien en kan ze over 12 weken komen hoor, wij zijn er klaar voor. Verder moet ik even wennen aan het nu al thuis zijn maar wellicht ga ik binnenkort toch nog een paar weken thuiswerken. Dan wens ik iedereen nog een fijn weekend!!!
Heey meiden!! @seppie; Alles goed daar? @lauw; thnx, ga lekker genieten van de rust hoor!! hoe issie met jou? @Djaar; lekker gevoel he, alles af hebben Ik ben nu ook zo goed als klaar.. en dat is zo'n lekker gevoel!! Zo.. nou, hier gaat ie wel hoor.. ik dacht dus gisteren te gaan shoppen.. maar dat was allemaal een smoes om mij ergens te krijgen. Mn familie en vrienden hadden een babyshower voor me georganiseerd! Zo leuk gewoon! Ik heb totaal niets doorgehad, en was écht verrast! Het hele verhaal staat op mn babyblog en wat foto's op mn hyves. Toch vandaag nog ff snel de stad in geweest en ben nu kapot.. helaas gisteren en nu weer veel vast van oefen/indaling/voor-weeën.. en ben het ff beu. Maar denk dat het komt door gisteren en vandaag.. toch erg druk geweest voor me.. Van de week maar extra rust nemen.. ga nu ook lekker op de bank liggen.. du smeiden.. een hele fijne avond nog!!!
@ Djaar: fijn dat je alles klaar hebt nu.. lijkt me een heerlijk gevoel.. maar van de andere kant ook jammer.. vind het wel leuk om er mee bezig te zijn.. @ Tummetje: wat leuk zo'n onverwachte babyshower.. goed dat ze het allemaal geheim hebben kunnen houden.. jammer dat je het erna wat moet bezuren.. maar doe het rustig aan... Hier: nu ik een stuk minder doe gaat het eigenlijk redelijk goed. maar ik moet mezelf af en toe gewoon tegenhouden om niet te veel te doen.. maar ik wil altijd zoveel... wij zijn zaterdag naar een stoffenhal geweest om leuke stoffen te halen voor het hemeltje en voor de gordijnen.. Nu mogen de oma's die in elkaar gaan zetten.. ben er helemaal blij mee..
met ons gaat het goed hoor!! ben al aan het aftellen naar 5 juli hahaha nog een pak pampers en de was doen en ik ben er klaar voor!! knuffels
@ Tummetje: Nog geen 2 weken meer bij jou.. spannend hoor.. je kunt elke dag mama worden... Maar.. als het tegenzit kan het ook nog 4 weken duren... maar dat hoor ik zeker niet voor je.. @ Djaar: jaja.. bij jou schiet het ook al op... en je hebt alles al klaar... helemaal goed... Hier: Ik heb de babykamer geschilderd... ben nu bezig met de muurschildering.. maar die doe ik ik kleine stapjes... vanwege mijn bekken en rug... Over 2 weken komen de meubeltjes.. ben benieuwd...
Hey meiden... Hoe is het met jullie?? Hier ben ik klaar met mijn muurschildering.. daarom kom ik hem ff showen... View attachment 71541
Hier gaat ie goed hoor Nog een weekje.. ben echt super nieuwsgierig naar ons meisje! Met jou ook alles goed?
ziet er leuk uit die muur!!! Hier gaat alles goed hoor. Vandaag worden mijn gordijnen gewassen en gaat het huis ven op zijn kop voor een goede poetsbeurt. Mijn moeder komt me helpen, echt fijn. Volgende week ga ik denk ik kleertjes wassen en toch al maar een beetje een tas klaarmaken voor het ziekenhuis. Hopelijk krijg ik dan ook een beetje rust in mijn hoofd. fijne dag vandaag
@ Tummetje: spannend hoor.. laat snel iets weten als ze er is... ben ook erg benieuwd... kan nu elke dag gebeuren... (maar kan ook nog 3 weken duren... hoop ik niet voor je) @ Djaar: ow.. heerlijk.. ff het hele huis grondig door.. fijn dat je moeder komt helpen... Bij jou gaat het ook erg snel... geniet van de laatste voorbereidingen... Hier: gaat zo zijn gangetje.. verplicht rustig aan doen.. maar ik begin eraan te wennen... Muurschildering maken was erg leuk om te doen.. ben nu bezig met het geboortekaartje... maar ik denk dat ik hem naar tevredenheid af heb.. dus kan ze eigenlijk al bijna bestellen (tenminste in PDF dan..)
Jaaa... ik kom regelmatig melden hoor! Kan gelukkig niet al te lang meer duren Hihi, Djaar aan de nesteldrang? Tis ff een werk.. maar je huisje lekker schoon is ook lekker hoor! Beetje jammer dat ik het al 30 keer gedaan heb.. maar goed Lauw: Werk je nu nog of zit je al thuis? Leuk he, werken aan de geboortekaartjes! Vond dat zo leuk.. gelukkig zijn ze nu af.. na 5 versies haha Iemand nog iets van seppie gehoord?
hahaha Tja nesteldrang....... Ben niet veel verder gekomen dan de gordijnen maar het verschil is zichtbaar. Ga nu maar gewoon proberen om elke dag een klein beetje te doen. Probleem is echter dat ik een gruwelijke hekel aan poetsen heb. Maar ook mijn auto moet ergens een beurt krijgen.
@ tummetje: ik houd je in de gaten... spannend... Officieel zit ik 100% in de ziektewet.. maar ik werk wel halve dagen 3-5 in de week... ligt er een beetje aan hoe het gaat.. Helemaal thuis zitten lijkt mij nog een beetje vroeg.. @ Djaar: haha.. jij hebt dus een verplichte nesteldrang... Ik kan me bij mij ook niet voorstellen dat ik het leuk ga vinden om alles te poetsen... heb er ook zo'n hekel aan.. Maar het begin is gemaakt met de gordijnen.. dus ff lekker doorzetten... Nee.. hier eigenlijk niets meer van seppie gehoord... ben eigenlijk wel benieuwd hoe het met haar is... Moon volg ik wel via Hyves.. die kleine man groeit al goed.. maar ze kwakkelen nog regelmatig met de kids...
hoi meiden!! wat een banners allemaal, zeg! schiet al op bij iedereen. zie dat er naar me is gevraagd, schaam schaam. ben heel druk geweest hier thuis met alles af te ronden en ben nog een week op vakantie geweest. maar kan melden dat alles goed gaat hoor met mij en de kleine. Ze is nog niet ingedaald, maar iig wel gedraaid. ze heeft heel lang in een stuit gelegen en op het laaste moment is onze diva toch gedraaid. Geniet er nog steeds volop van en vind het elke dag dichterbij de geboortedatum spannender worden. goed om te horen dat het met jullie ook zo goed gaat, zeg. komt spannend dichtbij voor Tum, de bevalling. ben je bang? of nieuwsgierig? of zie je er tegenop?? x
Heeey meiden!! @Lauw; Dat thuiszitten maakt je wel gaar hoor.. pff ik ben 6 weken van te voren met verlof gegaan.. had het lichamelijk misschien niet meer getrokken.. maar geestelijk had ik nu nog aan het werk kunnen zijn hoor.. @Seppie; Aaah, daar ben je! Ik miste je al joh! Je gaat ook lekker he, nog een paar weekjes meis! Fijn dat de diva toch nog gedraaid is en dat alles goed gaat! Ben niet bang voor de bevalling hoor, maar dat is misschien meer omdat ik ons meisje zó graag wil zien! Nee, zie er niet tegenop.. laat maar beginnen hoor.. ben die valse starten wel een beetje zat en nu mn bekken niet meer mee willen werken (zak steeds door mn heup heen) ben ik het wel beu. Maar goed.. nog ff doorbijten