Temperatuurkaartjes PCOS deel 2

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door tummetje, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Seppie: nog steeds rustig??

@ NBroen: en weet je al meer?? duim-duim-duim

@ Tummetje: hoe is het met de kleine meid??

@ Djaar: Bij jou nog alles onder controle??

Hier wordt het ook steeds zwaarder... nog veel last van mijn bekken en rug.. ik MOET gewoon rustig doen... ook last van behoorlijk wat vocht in mijn voeten (heeft iemand toevallig mijn enkels gezien... haha ik ben ze kwijt.)..

2. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    ook hier begint het wel zwaarder te worden. En ik denkt dat jouw enkels met die van mij op pad zijn hahaha.

Maar we houden vol!!! Dit wilden we nu zo graag, maar waarom ook al weer ??

Nee hoor hoe dan ook geniet ik er zeker van en kan niet wachten totdat ons meisje zich laat zien. Hoewel ik me nu wel af begin te vragen hoe zo'n bevalling zal zijn?!

fijne dag meiden

3. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ohh spannend!!! Seppie bijna uitgerekend! :D

Dames, de laatste loodjes zijn zwaar.. maar het is echt waar.. wat je er voor terug krijgt is zooo mooi :D

En die bevalling.. tenminste.. mijn bevalling viel me erg mee. Ik riep gelijk al dat ik het weer zou doen alleen mogen die weeën wegblijven :p

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    heuj Meiden!

HIer alles nog rustig hoor. maandag naar de vk, en als ze er dan niet is, dan gaan we een afpsraak maken in het zh bij een gym om te strippen/toucheren. Ik heb gevraagd of ze me aub niet tot 42 weken wilt laten lopen en dit leek geen probleem te zijn.

Zou het liefste thuis willen bevallen, maar ja, als het echt niet anders kan, dan maar naar het zh.

Ik voel me echt nog helemaal toppie, heb geen last van kwijtgeraakte enkels of opgezette vingers. Heb eerlijk waar een topzwangerschap, kijk nu al uit naar de 2e hihi.

Fijn dat bij jullie ook alles oke is, op wat vocht vasthouden na. En Lauw, echt rustig aan doen, hoor. das heeel moeilijk, maar echt heeeeel noodzakelijk als het een advies is.

Ik hou jullie op de hoogte, lang zal het niet meer duren iig!

kus

5. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Ik kom steeds even gluren hoor! Je hebt geen hyves he seppie? Anders kan je je daar gaan stalken :D

Alvast heel veel succes.. en je kan het he! Het is pittig.. maar straks je meisje op je buik is zooooooo'n mooi gevoel! :D

6. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    gluur, gluur...

Nog niets bij Seppie??

7. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hey meiden!

Neej hier is alles nog steeds "rustig" haha. ik beloof jullie op de hoogte te houden, echt waar!

heb vandaag en gister wel iets meer krampies. maar het is verdeeld over de dag. en zo af en toe. uiteraard hoop ik dat ze zich aanmeld, en dat het voorweeen zijn die uiteindelijk overgaan in wat sterke weeen maar vooralsnog blijft het onduidelijk. hihi. vind het zo spannend.

thanks tum voor de boodschap! ben ook echt heel erg benieuwd en weet dat het pittig gaat worden. (ps, ik heb geen hyves)

nou meiden hopelijk is mijn volgende post een melding met een geboorte van mijn kleine diva!

x

8. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    gluur-gluur... Nog geen mini-seppie???

9. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Spannend.. gisteren 40 weken! Hoe gaat ie sep? :D Is de kleine meid er al?

10. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hai Meiden,

Nee helaas nog steeds geen nieuws.. hoop nog steeds dat ze zich voor maandag zal melden. blijf maar krampjes houden die niet doorzetten.. echt heel lastig.

hoe is het met jullie?

x

11. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Och seppie.. wat lijkt me dat wachten ellendig... Ik hoop dat het snel doorzet....

Met mij (ons) gaat het goed... Heb afgelopen maandag mijn laatste werkdag gehad...
    Ben nu dus lekker thuis.. mijn moeder is al enkele dagen gekomen om flink op te ruimen en te poetsen..

Verder kan ik nu lekker het WK volgen... normaal geef ik niet zo om voetbal..maar het WK is erg leuk...

verder schopt die kleine regelmatig.. dan zie je echt een bult op mijn buik... erg grappig...

12. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    seppieeee...meldplicht!!!

hoop dat je al lekker aan het genieten bent van je meisje! :D

13. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Seppie, Nog alles rustig??

Hier vandaag een echo gehad... was om te kijken of de placenta voor de uitgang weg is.. en ja hoor.. hij ligt mooi aan de voorkant.. dus geen probleem...

Maar ook meteen beebje gemeten... en wow... het is een reuze baby..

Ik ben nu 33 weken zwanger, maar de gemiddelde metingen zeggen 35 weken zwanger... en dan de meting van het buikje.. die zegt zelf 38!!! weken zwanger....

Ik ga er dus vanuit dat het beebje eerder komt... dan de datum.. en zeker niet erna...

14. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heb zo'n idee dat seppie inmiddels mama is geworden :D

@lauw; faye liep ook steeds voor op de groei, steeds zo'n 4,5 week.. maar ze kwam toch na de 40 weken pas. Soms krijgen beebjes gewoon een groeispurt en trekt dat later weer bij hoor :) Ik had al hele beelden van een baby met super lange benen, maar dat valt reuze mee :D

15. djaar77

djaar77 Fanatiek lid

5 okt 2008
    2.642
    0
    0
    het begint hier toch spannend te worden. en dan doel ik nog niet eens op mezelf. hier is alles nog lekker rustig! Maar voor hoe lang ..........

16. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    @ Seppie: het wachten duurt wel lang of niet??? ben benieuwd naar je kleine meid..

@ Tummetje: hoe is het met jou prinsesje.. doet ze het nog goed.... misschien een keer een foto spammen??
    Oww.. bij jou liep die meid dus ook voor op de groei.. maar toch hoop ik stiekem dat de baby 1 of 2 weekjes eerder komt... haha.. hij woog dindsdag al 2700 gram.. (naar schatting)

@ Djaar: ja.. voor jou schiet het ook al op.. het kan zo maar elk moment gebeuren.. maar het kan ook nog 4 weken zijn... lijkt me zo'n raar gevoel dat je elke dag denk... "zou ik vandaag mama worden?" spannend hoor..

17. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Heeey meiden!!

Nog geen nieuws van sep? Ze houd het wel spannend hoor :D

@Djaar; voor jou begint het ook spannend te worden, nog 11 dagen!!
    @lauw; Hier gaat ie goed hoor, ze is vandaag al een maand oud.. het gaat zo snel :$
    Duim voor je mee dat de beeb iets eerder komt hoor.. dat scheelt wachten he :)

Nou hier een spam van mn meissie op vaderdag :D

18. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    owwww... wat een moppie...
    alweer een maand oud.. dat gaat snel...

geniet ervan...

19. angel74

angel74 Fanatiek lid

25 feb 2009
    3.335
    0
    0
    amersfoort
    *breek in*

heeft er iemand toevallig iets van september gehoord???
    vind toch wel spannend hoor ...omdat ze al een paar dagen niet online is geweest ..

*breek oud*

20. Lauw

Lauw Fanatiek lid

8 jan 2009
    1.475
    0
    0
    Hey Angel...

Nee helaas niets van Seppie gehoord.. vind het ook spannend...
    Kan best dat die kleine meid zich al gemeld heeft..

maar we kunnen denk ik niets anders dan afwachten...

Deel Deze Pagina